Nedavni pogrešni koraci Elona Muska, predstavljanje novog redizajniranog Modela Y i nedostatak zaliha s kojim se suočavaju u posljednje vrijeme, imali su veliki utjecaj na prodaju Teslinih automobila u Evropi.
Prema podacima ACEA-e, prodaja Tesle pala je za 50,3% u Evropskoj uniji u prvom mjesecu 2025. (u odnosu na januar 2024.). Smanjenje je takođe golemo i iznosi 45,2% za širi region od 28 tržišta koje obuhvataju EU+EFTA+UK.
Naime, Tesla je u januaru prodala samo 9.945 jedinica, a najveći pad zabilježen je na tržištima poput Njemačke (-59,5%) i Francuske (-63%). Umjesto Modela Y, najprodavaniji električni auto u januaru bio je Volkswagen ID.4, kojem godi pad interesovanja za Teslom, a Nijemci se ujedno rješavaju ogromnog lagera.
Dobra vijest je da potražnja za automobilima s nultom emisijom u Evropi raste. Iz ACEA napominju da je prošlog mjeseca u Evropskoj uniji prodat 124.341 električni automobil, a njihov broj je dostigao 166.065 jedinica (+37%) u regiji EU+EFTA+UK.
Uprkos tome, potpuno hibridni automobili ostaju favoriti Evropljana, s tržišnim udjelom od 34,9%. Drugo mjesto zauzimaju automobili pogonjeni na benzin, sa 29% tržišnog udjela. Tržišni udjeli dizel i PHEV automobila pali su na 8,8 %, odnosno 7,6 odsto.
Povezane novosti

Volvo XC60 postao najprodavaniji model u historiji švedskog brenda
SUV-ovi su danas u velikom zamahu na evropskom tržištu. Stoga ne čudi što je XC60, računajući brojke dvije generacije, postao najprodavaniji model u historiji švedskog brenda, pobijedivši vrlo uspješni model 240.

Cadillac isporučio prvi električni SUV Celestiq po nimalo privlačnoj cijeni
Cadillac je zvanično započeo isporuke svog luksuznog električnog modela, Celestiq, tri godine nakon zvaničnog lansiranja. Vodeći model američkog brenda ima početnu cijenu od oko 350.000 dolara.

Nissan u Evropi lansirao e-Power pogon sljedeće generacije
Nissan je zvanično lansirao novu generaciju svog e-Power hibridnog sistema u Evropi. Prvi model koji će se prodavati na Starom kontinentu i koji je dobio novi sistem je Qashqai.