Prodaja novih automobila: Dacia Sandero ostaje evropski superstar
Prema posljednjim podacima, Dacia Sandero je ponovo bio najprodavaniji model u Evropi u augustu, a pristupačni rumunski hatchback je ujedno ostao broj jedan u ukupnoj statistici unutar ove godine. Podijum upotpunjuju Volkswageni Golf i T-Roc.
Dacia Sandero je omiljeni automobil Evropljana i to se po svemu sudeći neće promijeniti do kraja godine. To potvrđuju najnoviji podaci o prodaji, odnosno o broju zabilježenih registracija novih vozila u Evropi.
Naime, pored toga što je bio natraženiji u augustu, model proizvođača iz Miovenija je ubjedljivo najprodavaniji model na Starom kontinentu u osam mjeseci ove godine i ima sve šanse da zadrži takav status do kraja decembra.
Evropljani su u augustu registrovali 15.653 Sandera, odnosno 9% više nego u istom mjesecu lani. Drugo mjesto u osmom mjesecu pripalo je povratniku u vrh – električnom Tesli Model Y, s 13.410 registracija, a na posljednjoj stepenici pobjedničkog postolja se našao Toyota Yaris Cross s 13.201 registrovanim primjerkom.
Međutim, u statistici prodaje za ovogodišnjih osam mjeseci, listu ubjedljivo predvodi Sandero na prvoj poziciji s 183.183 registrovane jedinice, što je povećanje od +18,3% u poređenju sa istim razdobljem prošle godine. Slijede ga Volkswagen Golf (149.211 jedinica) na drugoj poziciji, čija prodaja zadnja dva mjeseca pada i Volkswagen T-Roc sa 143.939 registracija, koji se ponovo budi.
Prodajna statistika od četvrte do 10. pozicije za preostale modele unutar liste 10 najprodavanijih modela izgleda ovako: Renault Clio, Toyota Yaris Cross, Peugeot 208, Škoda Octavia, Tesla Model Y, Citroen C3 i Toyota Yaris.
Prodaju po markama u proteklom mjesecu predvodio je ponovo Volkswagen ispred Toyote i Škode. Međutim, na listi od 20 brendova u augustu, svi su isporučili manje vozila u poređenju s istim mjesecom lani, osim Volva čija prodaja je rasla za odličnih 34 posto.
Povezane novosti
S montažne trake spušten posljednji Ford Focus nakon 27 godina proizvodnje
Ford je proizveo posljednji primjerak Focusa u svojoj njemačkoj fabrici u Saarlouisu, čime je završena proizvodnja kompaktnog modela američkog brenda nakon 27 godina u četiri generacije.
Nema šale s Kinezima: BYD želi udvostručiti mrežu dilera u Evropi do kraja 2026. godine
Kineski brend BYD želi dodatno povećati svoje prisustvo na evropskom tržištu udvostručavanjem svoje mreže dilera na kontinentu. Prema novom planu, BYD će do kraja sljedeće godine imati 2.000 dilera u Evropi.
Još četiri Fordova modela će moći samostalno voziti od 2026.
Ford će uvesti sistem autonomne vožnje BlueCruise u četiri nova modela koja se prodaju u Evropi. Modeli Puma, Puma Gen-E, Kuga i Ranger PHEV bit će dostupni sa BlueCruise sistemom od proljeća 2026. godine.