Prodaja Dacije za sedam mjeseci porasla za skoro 25%
Prema podacima Udruženja evropskih proizvođača automobila, broj registracija Dacije širom Evrope rastao je za gotovo 25% u posljednjih sedam mjeseci. Tako rumunski brend postaje 10. najprodavaniji brend na Starom kontinentu.
Između januara i jula 2023. širom Evrope je registrovano 337.806 automobila sa znakom Dacije. Ova brojka zahvata tržišta koja uključuje zemlje Europske unije, Velike Britanije i zemlje članice EFTA-e. Tako je zbog porasta broja prodatih automobila broj registracija Dacia automobila rastao za čak 24,8%, podaci su koje navodi Udruženja evropskih proizvođača automobila (ACEA).
Štaviše, nakon prvih 7 mjeseci ove godine, brend iz Miovenija završio je s tržišnim učešćem od 4,4% na evropskom tržištu, što je povećanje od 0,2% u usporedbi s istim razdobljem u 2022. Zahvaljujući ovom rezultatu, Dacia zauzima 10. mjesto na ljestvici najprodavanijih marki u Evropi. Prvi je i dalje Volkswagen s 814.094 prodatih automobila do kraja jula. Na drugom mjestu je Toyota sa 487.349 registrovanih automobila, a na posljednjem mjestu pobjedničkog postolja je Audi sa 436.900 isporuka.

Poredak marki od četvrte do 10. pozicije izgleda ovako: BMW (410.931 automobila), Renault (403.807), Peugeot (403.772), Škoda (399.329), Mercedes-Benz (389.363) i Kia (353.856). Na 10. poziciji je Dacia sa 337.806 automobila, koja je ujedno ostavila iza sebe velika imena kao što su: Hyundai (318.159 automobila), Ford (317.225) i Opel (276.633).
Konstantan rast Dacijih brojki dešava se ponajviše zbog odlične prodaje modela Sandero. S privlačnim dizajnom i prihvatljivijom cijenom od većine konkurenata Sandero je za sedam mjeseci isplivao na vrh prodajne ljestvice u Evropi.
Povezane novosti
U BiH premijerno predstavljeni Chery Arrizo 8 i redizajnirani Chery Tiggo 4 Hybrid
Na bh. tržištu predstavljena su dva noviteta - Arrizo 8 i redizajnirani Chery Tiggo 4. Dok Tiggo 4 poznajemo još od ranije, Arrizo 8 je potpuno novi predstavnik u ponudi modela koji se mogu pronaći kod bh. uvoznika automobila Chery.
Jeste li primijetili kako umjetna inteligencija tiho preuzima kontrolu nad našim automobilima?
Vrijeme kad je tempomat bio vrhunac tehnologije davno je prošlo - današnji sistemi samostalno odlučuju o ubrzanju, kočenju i korekciji smjera, dok vozač formalno ostaje glavna figura.
Novi električni BMW iX3 prešao više od 1.000 kilometara s jednim punjenjem
Mogu li električni automobili biti na nivou dizelaša? Novi BMW iX3 je dokaz da mogu, ali uz određene kompromise. Automobil je testiran na cesti od Mađarske do Debrecena do Münchena u Njemačkoj na ruti dužoj od 1.000 km.