U prvoj polovini 2025. godine, Dacia je prodala 356.084 novih automobila širom svijeta, prema novom službenom izvještaju brenda. Konkretno, ovo predstavlja smanjenje prodaje od 0,7 posto u odnosu na isti period 2024. godine.
Dacia navodi da je ovo blago smanjenje prodaje posljedica činjenice da se model Duster na turskom tržištu prodaje pod značkom Renaulta. Drugo, rumunski brend iščekuje dolazak redizajniranog Sandera, koji će ujedno biti blago elektrifikovan, verzija koja nedostaje na evropskom tržištu na kojem hibridi sve više rastu.
Najprodavaniji model bio je Sandero, sa 151.948 prodanih jedinica širom svijeta. Na drugom mjestu bio je Duster, sa 108.510 prodanih jedinica. Podijum upotpunjuje Jogger, sa 42.381 prodatim jedinicom. Sljedeći je Dacia Spring, sa 19.452 prodanih automobila, a na posljednjem mjestu je Bigster, sa 17.329 prodanih jedinica.
Samo u Evropi, Dacia je prodala 308.957 novih automobila u prvom polugodištu tekuće godine, što je povećanje od 1,1% u odnosu na isti period 2024. godine. Rumunski brend sada drži tržišni udio od 4,5 posto i nalazi se na devetom mjestu na evropskom nivou.
Povezane novosti
Cupra: Milion proizvedenih automobila od odvajanja od Seata
Španska marka Cupra za kratko vrijeme dostigla je prekretnicu od milion proizvedenih automobil od samostalnosti. Jubilarni model je Formentor.
Škoda 1000 MBX: Kupe verzija legendarnog modela “Hiljadu malih briga” za 21. vijek
Dva Škodina dizajnera reinterpretirala su klasičan i vrlo rijedak model za moderno doba. Riječ je o 1000 MBX, kupeu proizvedenom u ograničenoj seriji šezedesetih godina prošlog vijeka.
Transport&Environment: Plug-in hibridi su jedan od najvećih promašaja u historiji automobila
Organizacija Transport&Environment ponovo stavlja fokus pažnje na plug-in hibridne automobile i njihove stvarne emisije CO2, a evropska industrija želi nametnuti istu kategoriju kao i za električne automobile od 2035. godine.