U prvoj polovini 2025. godine, Dacia je prodala 356.084 novih automobila širom svijeta, prema novom službenom izvještaju brenda. Konkretno, ovo predstavlja smanjenje prodaje od 0,7 posto u odnosu na isti period 2024. godine.
Dacia navodi da je ovo blago smanjenje prodaje posljedica činjenice da se model Duster na turskom tržištu prodaje pod značkom Renaulta. Drugo, rumunski brend iščekuje dolazak redizajniranog Sandera, koji će ujedno biti blago elektrifikovan, verzija koja nedostaje na evropskom tržištu na kojem hibridi sve više rastu.
Najprodavaniji model bio je Sandero, sa 151.948 prodanih jedinica širom svijeta. Na drugom mjestu bio je Duster, sa 108.510 prodanih jedinica. Podijum upotpunjuje Jogger, sa 42.381 prodatim jedinicom. Sljedeći je Dacia Spring, sa 19.452 prodanih automobila, a na posljednjem mjestu je Bigster, sa 17.329 prodanih jedinica.
Samo u Evropi, Dacia je prodala 308.957 novih automobila u prvom polugodištu tekuće godine, što je povećanje od 1,1% u odnosu na isti period 2024. godine. Rumunski brend sada drži tržišni udio od 4,5 posto i nalazi se na devetom mjestu na evropskom nivou.
Povezane novosti
Kineski BYD će u Turskoj proizvoditi model Seal U plug-in hibrid
BYD će u Turskoj proizvoditi model Seal U, jedan od najprodavanijih plug-in hibridnih automobila u Evropi, što će povećati pritisak na evropske rivale.
Evropi treba hitni recept za spas autoindustrije prije nego što je Kina uništi
Christophe Périlat, izvršni direktor Valea, jednog od vodećih svjetskih dobavljača automobilske opreme, ukazuje na vrlo specifičan recept za podsticanje prelaska na električna vozila i suočavanje s "invazijom" kineskih automobila.
Buduće generacije Meganea i Scenica vraćaju se s benzinskim motorima
Ne ide baš s čistom strujom kako su očekivali, pa će sljedeća generacija Meganea i Scenica koristiti benzinske motore, prema novim izjavama čelnika Renault Grupe. U slučaju oba modela, benzinski motor će se koristiti kao generator.