Pritisak elektrifikacije i najavljena strožija Euro 7 norme od iduće godine ne ostavljaju mnogo prostora za razmišljanje proizvođačima. Jedan od prvih poteza koje je poduzeo Stellantis bit će odstranjivanje dizel motora iz ponude u segmentu lakih teretnih vozila.
Multinacionalna grupacija najavila je da će od ove jeseni prestati primati narudžbe za komercijalne modele opremljene s dizel motorima. Tako će modeli kao što su Peugeot Rifter, Citroen Berlingo i Opel Combo biti dostupni samo s benzinskim ili elektrifikovanim motorima.
Uključujući teretne verzije više se neće nuditi s dizel motorima, ali odluka o ovim modelima ostaje pod znakom pitanja, jednako kao i najavljena Euro 7 norma od 2025. Naime, proizvođači su pod ogromnim pritiskom oko ispunjenja ove norme, koja će ih koštati milijarde eura. Italiani su za sada najaktivniji u Evropskoj uniji da se nastave proizvoditi benzinci i dizeli, neki drugi traže odgodu primjene Euro 7 norme od 2027. godine.
Prema trenutno dostupnim informacijama, Stellantis će prestati isporučivati komercijalna vozila s dizelskim motorima nakon 1. januara 2025. godine. Trenutno se prodaju gore navedeni modeli s 1.5 BlueHDI dizel motorom, dostupnim u dvije opcije snage: 100 i 130 konjskih snaga. Međutim, nakon 1. januara u ponudi će ostati samo benzinci i hibridi.
Povezane novosti
Opel Corsa, Mokka i Astra s bogatom opremom i 125 litara goriva na dar
Opel slavi 125 godina s jedinstvenom ponudom – 125 LIMITED EDITION, koja uključuje posebnu limitiranu seriju Opel vozila s bogatom opremom i 125 litara goriva na dar!
Stellantis se sprema da ponovo obustavi proizvodnju u fabrici Mirafiori u Italiji
Italijani se spremaju da ponovo zaustave proizvodnju u fabrici u Torinu za cijeli decembar. Fabrika Mirafiori proizvodi modele Fiat 500e, Maserati GranTurismo i GranCabrio, ali se zadnjih mjeseci suočava sa izazovima pada tržišta i lanca snabdijevanja.
Ograničeno izdanje Aston Martin Vantage: Britanci će napraviti samo 24 primjerka
Aston Martin je otkrio novo specijalno izdanje modela Vantage. Novo izdanje se simbolično zove AMV24 Edition i slavi pobjedu britanskog brenda u ovogodišnjem izdanju 24-satne trke u Spa-Francorchampsu.