Vijesti

Privredna vozila Peugeota, Citroena i Opela uskoro ostaju bez dizel motora

Grupacija Stellantis službeno je najavila da više neće primati narudžbe za komercijalna vozila s dizel motorima. Posljednji primjerci bit će isporučeni početkom sljedeće godine.

Autor: BIHAMK

Pritisak elektrifikacije i najavljena strožija Euro 7 norme od iduće godine ne ostavljaju mnogo prostora za razmišljanje proizvođačima. Jedan od prvih poteza koje je poduzeo Stellantis bit će odstranjivanje dizel motora iz ponude u segmentu lakih teretnih vozila.

Multinacionalna grupacija najavila je da će od ove jeseni prestati primati narudžbe za komercijalne modele opremljene s dizel motorima. Tako će modeli kao što su Peugeot Rifter, Citroen Berlingo i Opel Combo biti dostupni samo s benzinskim ili elektrifikovanim motorima.

Uključujući teretne verzije više se neće nuditi s dizel motorima, ali odluka o ovim modelima ostaje pod znakom pitanja, jednako kao i najavljena Euro 7 norma od 2025. Naime, proizvođači su pod ogromnim pritiskom oko ispunjenja ove norme, koja će ih koštati milijarde eura. Italiani su za sada najaktivniji u Evropskoj uniji da se nastave proizvoditi benzinci i dizeli, neki drugi traže odgodu primjene Euro 7 norme od 2027. godine.

Prema trenutno dostupnim informacijama, Stellantis će prestati isporučivati komercijalna vozila s dizelskim motorima nakon 1. januara 2025. godine. Trenutno se prodaju gore navedeni modeli s 1.5 BlueHDI dizel motorom, dostupnim u dvije opcije snage: 100 i 130 konjskih snaga. Međutim, nakon 1. januara u ponudi će ostati samo benzinci i hibridi.

BIHAMK

Povezane novosti

Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211

Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211

U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.

Možda bi vas zanimalo