Renault je 1983. predstavio Espace, svoj prvi automobil za luksuzan život i uživanje. Iako su ga brojni proizvođači pokušali kopirati, nijedan od njih nije uspio nadmašiti taj revolucionarni model koji je kroz pet generacija stekao status istinske legende.
Renault sada predstavlja šestu generaciju Espacea, novog SUV-a s 5 ili 7 sjedišta koji će osnažiti ofanzivu marke u C i D segmentima. Espace je započeo revoluciju, predstavio viziju budućnosti i neprestano se mijenjao u skladu s vremenom. Tome svjedoči atletski i elegantan izgled nove generacije po uzoru na SUV-ove, dok verzija Esprit Alpine unosi dašak sportskog duha. Vjeran genima svojih prethodnika, Espace je i dalje dugačko vozilo, te najprostraniji model u ponudi marke. Izbor profinjenih materijala i završne obrade čini ga prilično otmjenim, a tu su i druge vrhunske karakteristike poput najvećeg panoramskog krova na tržištu (površine 1 m2).
Pored toga, putnički prostor i motor novog Espacea mogu se pohvaliti najnovijim naprednim tehnologijama koje osiguravaju maksimalnu povezanost u vozilu, te pomažu smanjiti uticaj na okoliš. U usporedbi s prethodnom generacijom, novi Espace ima manje vanjske dimenzije, lakši je 215 kg, te je opremljen iznimno efikasnim punim hibridnim motorom E-Tech snage 200 KS. Njegova nenadmašno niska potrošnja goriva (4,6 l / 100 km) zaslužna je za domet do 1100 km, pri čemu nije potrebno puniti bateriju. Ujedno, najefikasniji Espace do sada ispušta samo 104 g CO2 / km.
U skladu s Renaultovom ponudom automobila za život i uživanje, novi Espace uključuje najbolje sisteme za pomoć u vožnji i sigurnosne karakteristike. Novi se model temelji na Alijansinoj namjenskoj platformi CMF-CD te je opremljen s 27 sistema za pomoć u vožnji. Multi-Sense i 4Control Advanced, Renaultov sistem upravljanja zakretanjem sva četiri točka, podižu užitak u vožnji na novu razinu.
Narudžbe za novi Espace kreću u proljeće 2023.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.