U posljednjoj evoluciji Mazdinog jedinstvenog Kodo dizajnerskog pristupa, dizajneri su se usredotočili na eleganciju i čistoću minimalističke japanske estetike, koja uklanja sve nepotrebne elemente.
Uz dužinu od gotovo pet metara i s međuosovinskim razmakom većim od tri metra, nova Mazda CX-80 duža je, viša i ima znatno duži međuosovinski razmak od popularne CX-60. U kombinaciji s dva sklopiva ravna sjedišta u trećem redu, CX-80 bit će dostupna s izborom od tri konfiguracije drugog reda, uključujući opciju s dva odvojena sjedišta u kombinaciji s centralnom konzolom ili prolazom do trećeg reda.
U ovaj model je ubačena tehnologija prilagođena za vodeći Mazdin evropski model i uključuje tri nove karakteristike: novu glasovnu kontrolu Alexa, novi hibridni navigacijski sistem koji kombinira prednosti offline i online usluga i novi Trailer Hitch View koji koristi centralni ekran i naprednu grafiku za pomoć pri pozicioniranju vozila u odnosu na prikolicu.
Mazda CX-80 nudi već u predstavljanju izbor između dva pogonska sklopa: e-Skyactiv PHEV, koji kombinira četverocilindarski benzinski motor i električni motor, kao i visoko efikasni, e-Skyactiv D, redni šestocilindarski dizelski agregat s Mazdinim blagim hibridnim sistemom M Hybrid Boost 48V.
e-SkyActiv PHEV ima ukupnu snagu sistema od 327 KS i 500 Nm obrtnog momenta. Auto ubrzava od 0 do 100 km/h za 6,8 sekundi, ima najveću brzinu od 195 km/h i nudi 60 km vožnje isključivo na električni pogon. Prosječna potrošnja goriva iznosi tek 1,6 l/100 km. Dizelski e-Skyactiv D razvija 254 KS, ubrzava od 0 do 100 km/h za 8,4 sekunde i postiže maksimalnu brzinu od 219 km/h. Prosječna potrošnja goriva prema WLTP-u iznosi 5,7 – 5,8 l/100 km.
Oba agregata su povezana s automatskim mjenjačem s osam stepeni prenosa i Mazdinim sistemom pogona na sve točkove i-Activ. Mazda Intelligent Drive Select (Mi-Drive) također nudi izbor četiri načina vožnje (plus EV način za PHEV) kao što je već predstavljeno u Mazdi CX-60.
Platforma CX-80 ima prednji ovjes s dvostrukim poprečnim ramenima i stražnji multilink ovjes kako bi se osigurao visok nivo udobnosti u vožnji, stabilno držanje i neometena kontrola karoserije automobila.
Mazda sa sveobuhvatnim rasponom naprednih i-Activsense sistema za pomoć u vožnji cilja na Euro NCAP ocjenu od 5 zvjezdica za sigurnost. Nove sigurnosne karakteristike koje su debitirale u ovom modelu uključuju Cruising & Traffic Support (CTS) s novom funkcijom Unresponsive Driver Support, Smart Brake Support (SBS) s novom funkcijom ublažavanja čeonog sudara i Emergency Lane Keeping (ELK) s novim sistemom pomoći za izbjegavanje saobraćajnih gužvi.
Pretprodaja za potpuno novu Mazdu CX-80 započet će već maju, a automobil će biti u prodaji u prodajnim salonima od jeseni 2024. godine.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.