Električni crossover u 2024. godini pronašao je 51.745 novih vlasnika. Ova brojka predstavlja rast od 26,9% u odnosu na prethodnu godinu kada je prodat 44.771 primjerak baterijskog Mustanga. Nasuprot tome, prodaja benzinskog Mustanga (coupe i cabrio verzija) pala je za 9,5%, na ukupno 44.003 primjerka. Stručnjaci predviđaju da će se ovaj trend nastaviti i u 2025. godini, uz dodatno povećanje razlike u korist električnog modela.
Na početku 2024. godine činilo se da će klasični Mustang zabilježiti rast prodaje, budući da su njegovi glavni rivali, Dodge Challenger/Charger i Chevrolet Camaro, povučeni s tržišta. Međutim, ograničena dostupnost osnovnih verzija u salonima i visoke marže na snažne benzinske modele uticali su na smanjenje potražnje. Ni potpuna generacijska promjena klasičnog Mustanga u 2023. godini nije bila dovoljna da preokrene negativan trend.
S druge strane, Mustang Mach-E, iako na tržištu još od 2021. godine, doživio je značajna unaprjeđenja prošle godine. Novi stražnji električni motor s većim obrtnim momentom, brže punjenje i povećan domet privukli su dodatne kupce. Glavni faktor uspjeha, prema mišljenju stručnjaka, leži u povoljnom leasingu, koji je kupovinu električnog modela učinio daleko pristupačnijom. Tome se pridodaje i snižena početna cijena Mach-E modela u SAD-u, koja je s 41.990 dolara pala na 38.490 dolara.
Za poređenje, osnovni kupe model Mustanga iz 2024. godine, s 2,3-litarskim EcoBoost turbobenzinskim motorom, koštao je od 33.515 dolara, dok je cijena verzija s moćnim 5,0-litarskim V8 motorom startala od 44.455 dolara. Uprkos slabim rezultatima klasičnog Mustanga, koji je zabilježio jednu od najnižih prodaja u svojoj šest decenija dugoj istoriji, Ford i dalje dominira u segmentu vozila s unutrašnjim sagorijevanjem. To potvrđuje prodajni uspjeh F-serije pick-up modela, kojih je prodato čak 765.000 jedinica, većinom s benzinskim motorima.
Povezane novosti

Nova Mazda6e osvojila maksimalnih pet zvjezdica na testu sigurnosti
Japanska limuzina ostvarila je najbolje rezultate u procjeni sigurnosti odraslih i djece, zatim izvrsne performanse AEB sistema u zaštiti biciklista i motociklista, te je pozitivno ocijenjena u pogledu sistema kontrole putnika.

Plug-in hibridi opet u nevolji, električni automobili preuzimaju primat
Dani plug-in hibrida (PHEV) su praktično odbrojani. Proizvođači napuštaju ovu tehnologiju čak i prije nego što to zatraži Evropska unija, a proces je već u punom jeku.

Neočekivani povratak petovratnog Smarta
Nestali Smart ForFour vratit će se na tržište kako bi konkurisao, između ostalih, novom Renault Twingu. Nazvan Smart #4, pozicionirat će se u rastućoj Smart paleti kao "stariji brat" budućeg Smart #2, nasljednika također nestalog ForTwo modela.