Električni crossover u 2024. godini pronašao je 51.745 novih vlasnika. Ova brojka predstavlja rast od 26,9% u odnosu na prethodnu godinu kada je prodat 44.771 primjerak baterijskog Mustanga. Nasuprot tome, prodaja benzinskog Mustanga (coupe i cabrio verzija) pala je za 9,5%, na ukupno 44.003 primjerka. Stručnjaci predviđaju da će se ovaj trend nastaviti i u 2025. godini, uz dodatno povećanje razlike u korist električnog modela.
Na početku 2024. godine činilo se da će klasični Mustang zabilježiti rast prodaje, budući da su njegovi glavni rivali, Dodge Challenger/Charger i Chevrolet Camaro, povučeni s tržišta. Međutim, ograničena dostupnost osnovnih verzija u salonima i visoke marže na snažne benzinske modele uticali su na smanjenje potražnje. Ni potpuna generacijska promjena klasičnog Mustanga u 2023. godini nije bila dovoljna da preokrene negativan trend.
S druge strane, Mustang Mach-E, iako na tržištu još od 2021. godine, doživio je značajna unaprjeđenja prošle godine. Novi stražnji električni motor s većim obrtnim momentom, brže punjenje i povećan domet privukli su dodatne kupce. Glavni faktor uspjeha, prema mišljenju stručnjaka, leži u povoljnom leasingu, koji je kupovinu električnog modela učinio daleko pristupačnijom. Tome se pridodaje i snižena početna cijena Mach-E modela u SAD-u, koja je s 41.990 dolara pala na 38.490 dolara.
Za poređenje, osnovni kupe model Mustanga iz 2024. godine, s 2,3-litarskim EcoBoost turbobenzinskim motorom, koštao je od 33.515 dolara, dok je cijena verzija s moćnim 5,0-litarskim V8 motorom startala od 44.455 dolara. Uprkos slabim rezultatima klasičnog Mustanga, koji je zabilježio jednu od najnižih prodaja u svojoj šest decenija dugoj istoriji, Ford i dalje dominira u segmentu vozila s unutrašnjim sagorijevanjem. To potvrđuje prodajni uspjeh F-serije pick-up modela, kojih je prodato čak 765.000 jedinica, većinom s benzinskim motorima.
Povezane novosti

Najpouzdaniji automobilski brendovi na svijetu: Japanci i dalje dominiraju
Svake godine organizacija Consumer Reports objavljuje listu proizvođača automobila rangiranih prema pouzdanosti. Očekivano, japanski brendovi ponovo zauzimaju vrh, dok je najbolje rangirani evropski proizvođač tek na sedmom mjestu.

Vraća se kultna Lancia Fulvia
Lancia Fulvia bi mogla biti oživljena u bliskoj budućnosti. Stellantis, grupa čiji je Lancia dio, prijavila je prije nekoliko dana Kancelariji Evropske unije za intelektualnu svojinu novi žig sa imenom slavnog modela.

Toyota prodala više od šest miliona elektrifikovanih vozila u Evropi
Rekordi su tu da se ruše, a jubileji da se slave. Najveći svjetski proizvođač automobila Toyota obilježava novu prekretnicu i ruši prodajni rekord na evropskom tržištu. Od 1997. godine prodato je oko šest miliona elektrifikovanih vozila, uglavnom hibrida.