Škoda Auto je u Nacionalnom tehničkom muzeju u Pragu zvanično predstavila jedan od dva Škoda Fabia RS Rally2 prototipa, namijenjenog za asfaltne staze. Tom prilikom je u čast više od 120 godina dostignuća ove kompanije u motosportu izložen i motocikl L&K CCR. Služio je kao osnova za pobjedničko učešće u prvenstvu Dourdan 1905. godine. Osim toga, posjetitelji mogu pogledati i otvoreni automobil L&K RK/M koji je prije 110 godina slavnom grofu Aleksandru ''Saši'' Kolowratu osigurao pobjedu.
Michael Oeljeklaus, član Uprave za proizvodnju i logistiku ŠKODA AUTO, ističe: "Motosportske izvedbe Škoda Fabia se na međunarodnim stazama za utrke već decenijama uspješno suprotstavljaju konkurenciji. To na impresivan način pokazuje da su naša kompanija i Češka Republika širom svijeta poznati po tehničkoj izvrsnosti, izvanrednoj preciznosti proizvodnje i maksimalnoj pouzdanosti u automobilskoj industriji. Trenutni Fabia RS Rally2 ima sve preduslove da nastavi uspjeh svog prethodnika i da oblikuje dugu tradiciju motosporta našeg brenda u godinama koje dolaze. Drago mi je što danas predajemo jedan od dva prototipa u zbirku vozila Narodnog tehničkog muzeja, čime održavamo dugogodišnje partnerstvo sa ovom izvanrednom kulturnom institucijom''.
Škoda Fabia Rally2 se temelji na nasljeđu jednog od najuspješnijih svjetskih trkaćih vozila posljednjih godina. Za svoj najnoviji model, odjel Škoda Motorsport razvio je novi motor, poboljšao upravljanje, pogon i elektroniku i dodatno unaprijedio sigurnost vozača i suvozača.
Fabiju RS Rally2 pokreće 1,6-litarski četvorocilindarski turbo motor. Zasnovan je na 2.0 TSI motoru iz EA888 porodice benzinskih TSI pogonskih sklopova koji se također nalaze ispod haube aktuelnih Škoda RS modela. Trenutna verzija ima snagu od približno 290 KS. Maksimalni obrtni moment od 430 Nm prenosi se na sva četiri točka preko optimiziranog sekvencijalnog mjenjača sa pet brzina i diferencijala. Šira karoserija i duže međuosovinsko rastojanje poboljšavaju raspodjelu težine.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.