Škoda Auto je u Nacionalnom tehničkom muzeju u Pragu zvanično predstavila jedan od dva Škoda Fabia RS Rally2 prototipa, namijenjenog za asfaltne staze. Tom prilikom je u čast više od 120 godina dostignuća ove kompanije u motosportu izložen i motocikl L&K CCR. Služio je kao osnova za pobjedničko učešće u prvenstvu Dourdan 1905. godine. Osim toga, posjetitelji mogu pogledati i otvoreni automobil L&K RK/M koji je prije 110 godina slavnom grofu Aleksandru ''Saši'' Kolowratu osigurao pobjedu.
Michael Oeljeklaus, član Uprave za proizvodnju i logistiku ŠKODA AUTO, ističe: "Motosportske izvedbe Škoda Fabia se na međunarodnim stazama za utrke već decenijama uspješno suprotstavljaju konkurenciji. To na impresivan način pokazuje da su naša kompanija i Češka Republika širom svijeta poznati po tehničkoj izvrsnosti, izvanrednoj preciznosti proizvodnje i maksimalnoj pouzdanosti u automobilskoj industriji. Trenutni Fabia RS Rally2 ima sve preduslove da nastavi uspjeh svog prethodnika i da oblikuje dugu tradiciju motosporta našeg brenda u godinama koje dolaze. Drago mi je što danas predajemo jedan od dva prototipa u zbirku vozila Narodnog tehničkog muzeja, čime održavamo dugogodišnje partnerstvo sa ovom izvanrednom kulturnom institucijom''.
Škoda Fabia Rally2 se temelji na nasljeđu jednog od najuspješnijih svjetskih trkaćih vozila posljednjih godina. Za svoj najnoviji model, odjel Škoda Motorsport razvio je novi motor, poboljšao upravljanje, pogon i elektroniku i dodatno unaprijedio sigurnost vozača i suvozača.
Fabiju RS Rally2 pokreće 1,6-litarski četvorocilindarski turbo motor. Zasnovan je na 2.0 TSI motoru iz EA888 porodice benzinskih TSI pogonskih sklopova koji se također nalaze ispod haube aktuelnih Škoda RS modela. Trenutna verzija ima snagu od približno 290 KS. Maksimalni obrtni moment od 430 Nm prenosi se na sva četiri točka preko optimiziranog sekvencijalnog mjenjača sa pet brzina i diferencijala. Šira karoserija i duže međuosovinsko rastojanje poboljšavaju raspodjelu težine.
Povezane novosti

Najpouzdaniji automobilski brendovi na svijetu: Japanci i dalje dominiraju
Svake godine organizacija Consumer Reports objavljuje listu proizvođača automobila rangiranih prema pouzdanosti. Očekivano, japanski brendovi ponovo zauzimaju vrh, dok je najbolje rangirani evropski proizvođač tek na sedmom mjestu.

Vraća se kultna Lancia Fulvia
Lancia Fulvia bi mogla biti oživljena u bliskoj budućnosti. Stellantis, grupa čiji je Lancia dio, prijavila je prije nekoliko dana Kancelariji Evropske unije za intelektualnu svojinu novi žig sa imenom slavnog modela.

Toyota prodala više od šest miliona elektrifikovanih vozila u Evropi
Rekordi su tu da se ruše, a jubileji da se slave. Najveći svjetski proizvođač automobila Toyota obilježava novu prekretnicu i ruši prodajni rekord na evropskom tržištu. Od 1997. godine prodato je oko šest miliona elektrifikovanih vozila, uglavnom hibrida.