Stručnjaci iz bavarskog grada Lenggriesa, smještenog na samoj granici između Njemačke i Austrije, pretvaraju najprodavanije Opelovo komercijalno vozilo u raskošno opremljen kamper, dostupan kupcima u dvije izvedbe. Alpincamper Vivaro 2 nudi dovoljno prostora za dvoje putnika, dok Alpincamper Vivaro 4 može smjestiti do četiri osobe. Bez obzira na to koju izvedbu kupci odaberu, manju ili veću, sigurno će uživati u svakom udobnom putovanju.
Opel Vivaro standardno se isporučuje sa širokim rasponom opreme kao što su klima-uređaj, multimedijski sistem i brojni sistemi za pomoć vozaču kao što su pomoć za kočenje i pomoć pri kretanju na uzbrdici, tempomat i limitator brzine, te pomoć pri parkiranju straga itd. Osim toga, Alpincamper Vivaro odlično je pripremljen za vožnju po neravnim cestama zahvaljujući Opelovom paketu za zahtjevne uslove vožnje koji uključuje 25 mm veći razmak od tla i sistem za kontrolu proklizavanja Intelli-Grip koji pomaže pri vožnji po pijesku, blatu i snijegu. Dizelski motor zapremine 2,0 litre, snage 145 KS i snažnog obrtnog momenta od 370 Nm zajedno s automatskim mjenjačem s 8 stepeni prenosa osiguravaju odlično ubrzanje i ekonomičnu vožnju.
Alpincamper Vivaro 4: Za nezaboravno falimijarno kampiranje
Alpincamper Vivaro 4 ima dovoljno mjesta za cijelu familiju. Kamper ima dva dodatna sjedišta straga, uključujući Isofix opremu za najmanje putnike, što ga uz vozačevo i suvozačevo sjedište koje se može okretati čini savršenim za svakodnevna putovanja. Klupa za spavanje može se u nekoliko sekundi pretvoriti u bračni krevet veličine 1,20 x 1,95 metara. Uz to, podizni krov ispod kojeg možete udobno stajati ili od njega napraviti površinu za ležanje također ima dimenzije 1,20 x 1,95 metara. Za penjanje ili spuštanje s gornjeg ležaja mogu se iskoristiti prednja sjedišta. S ''gornjeg sprata'' možete uživati u pogledu na prirodu kroz tri velika prozora.
Alpincamper Vivaro 4 također sadrži kuhinjski modul s prostorom za odlaganje i sudoper s automatskom slavinom i spremnicima za svježu i otpadnu vodu. Kompresorski hladnjak smješten u kuhinjskom modulu također je dio standardne opreme. Prenosni štednjak s jednim plamenikom napaja se putem plinske boce.
Unutrašnji prostor je izoliran i potpuno obložen. Zavjese za zamračivanje bočnih i stražnjih prozora kao i vozačke kabine zajedno s LED rasvjetnom tople bijele boje garantuju udobnost u večernjim satima. Noćenje u kamperu na proljeće ili kasnu jesen također je vrlo ugodno jer se dodatni grijač Webasto brine da je unutrašnjost vozila uvijek primjereno topla. Tehničku opremu zaokružuju litijska baterija s pojačivačem punjenja u skladu s normom Euro 6, vanjski i unutrašnji priključak od 220V i punjač za drugu bateriju.
Alpincamper Vivaro 2: Zabavna putovanja za individualce
Alpincamper Vivaro 2 idealno je rješenje za sve koji vole sami ili udvoje krenuti na vikend putovanje ili odmor. Najveća razlika u odnosu na izvedbu za četiri osobe je podizni krov koji u ovom slučaju ne nudi površinu za ležanje, ali osigurava do 1,90 metara okomitog prostora za stajanje. I ovdje se udobni kauč u stražnjem dijelu može lako pretvoriti u krevet s madracem debljine 10 cm koji osigurava opuštajuće spavanje. Kuhinjski modul ima štednjak s dva plamenika s električnim sistemom paljenja i ugrađeni sudoper. Putnicima je na raspolaganju i integrisani sklopivi stol.
Specijalizirana firma za konverziju vozila također nudi dodatnu opremu za obje izvedbe Vivara kao što su kasetne tende, vodilica Multirail za pričvršćivanje platna za zaštitu od sunca, gume za terensku vožnju, čak i solarna ploča. Alpincamper Vivaro u izvedbama za četiri i za dvije osobe niži je od dva metra unatoč većem razmaku od tla i podiznom krovu pa je stoga potpuno primjeren za svakodnevnu upotrebu.
Povezane novosti

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.

Elroq je drugi električni model Škode u BiH uz redizajnirani Enyaq
Škoda sada ima dva električna modela u ponudi. Pored Enyaqa koji je stigao u osvježenom izdanju, domaći uvoznik je predstavio i manji Elroq od kojeg se očekuje da unaprijedi prodajne brojke.