Kako se i očekivalo, njemački proizvođač sportskih automobila neće odustati od motora s unutrašnjim sagorijevanjem. S tim u vezi, Porsche je potvrdio da planira lansirati, odnosno bolje rečeno vratiti SUV s benzinskim motorima do 2030. godine.
Riječ je navodno o novom modelu koji bi naslijedio verziju Macana, kojeg bi umjesto električnog pokretao motor s unutrašnjim sagorijevanjem. Traženi Macan benzinac je povučen iz Evrope, iako se i dalje prodaje na drugim tržištima van našeg kontinenta. Naime, prošle godine, Porsche je lansirao potpuno električnu verziju Macana, dok je model sa SUS motorima povučen iz Evrope zbog novih propisa o “cyber” sigurnosti.
Dok se verzija Macana s benzinskim motorima još uvijek nudi van Evrope, proizvodnja ove verzije bi trebalo da se završi 2026. godine. Taman se otvara prostor za nasljednika koji bi se ujedno vratio na evropsko tržište.
Prema dosadašnjim informacijama njemački brend kaže da će budući Macan hibridni pogonski sklop. Stoga se očekuje da će budući model dobiti elektrifikovane motore, uključujući i sve poželjniju plug-in verziju, koja nudi vožnju na čistu struju, ali i na benzin bez umanjenja vrijednosti zvučne kulise iz auspuha.
Iako budući Macan neće biti čistokrvni benzinac, kupcima to zasigurno neće smetati koliko im ne odgovara električni model u totalu. Usporena potražnja za baterijskim vozilima je ogroman trošak za marku, a za kupce korak unazad kada su u pitanju sportski modeli, koji kao takvi ne omogućuju ekskluzivnost sportaša na koje su navikli prije elektrifikacije.
Povezane novosti

Elroq je drugi električni model Škode u BiH uz redizajnirani Enyaq
Škoda sada ima dva električna modela u ponudi. Pored Enyaqa koji je stigao u osvježenom izdanju, domaći uvoznik je predstavio i manji Elroq od kojeg se očekuje da unaprijedi prodajne brojke.

Kralj parkinga i gradske gužve Smart ForTwo spreman za povratak
Iako je ugašen prije samo godinu dana, Smart je navodno najavio oživljavanje popularnog gradskog dvosjeda ForTwo. Novitet bi trebao imati dizajn inspirisan s prvom generacijom, a šasiju vi zajedno razvili Mercedes i Geely.

Škoda Superb se proizvodi punih 90 godina
S pauzom dužom od 50 godina, Škoda proizvodi Superb dugih devet decenija. Prvi Superb se proizvodio do kasnih 1940-ih, a model je zahvaljujući Volkswagenu oživljen 2001.