Širom svijeta isporučeno je više od 75.000 primjeraka Taycana otkako je Porsche predstavio svoj prvi potpuno električni sportski automobil krajem 2019. Sada je na pomolu sveobuhvatno ažuriranje, koje će se implementirati zavisno od tržišta.
Predstavljanje novih modelskih godina uvijek je prilika za proizvođače da unaprijede neke segmente automobila. Neki od njih dobivaju više opreme, novu boju, ''zelenije'' motore, drugačiju grafiku svjetala i druge manje promjene. Porsche s električnim Taycanom za modelsku 2023. slijedi tu praksu i donosi jedno zahvalno poboljšanje: do 14,2% (46,7 kilometara) veću autonomiju uz jednostavno podešavanje softvera.
Porsche je radio na dvije promjene koje će uticati na poboljšanja u novom Taycanu. Prva je da se prednji motor isključuje u normalnom i rasponskom načinu rada. To smanjuje ''parazitska'' opterećenja baterije. Druga je da se postavka rekuperacije zadržava bez obzira na promjenu osobe za upravljačem i načina vožnje. Međutim, ovo više izgleda kao pogodnost nego kao poboljšanje energetske efikasnosti, ali brojke pokazuju ipak napredak.
Taycan Turbo Cross Turismo je model koji konstantno donosi poboljšanja. Autonomija od 328 km sada iznosi 375 km, što rezultira povećanjem od 14,2 posto. Drugi derivat sa značajnijim promjenama je Taycan Turbo Sedan: njegov domet je veći za 12,2%. Ovaj model ima povećanu autonomiju s 341 na 383 km, što je poboljšanje od 42 km.
Različiti postupci testiranja koja uključuju tri druga ispitna ciklusa, uz varijabilne faktore prilagođavanja, dovode Porsche na sličan ili isti metod koji koristi Tesla, Polestar i Audi. Međutim, još uvijek su velika odstupanja, čak i do 30% od onog što pokaže test u stvarnom životu, pogotovo u zimskim uslovima vožnje.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.