Porsche BH nastavlja s edukacijom mladih kadrova
Sredinom mjeseca su učenici Srednje stručne škole "Džemal Bijedić" iz Goražda posjetili kompanije Porsche BH i Porsche Inter Auto, što im je omogućilo da se detaljnije upoznaju s najnovijim tehnologijama i praksama u automobilskoj industriji.
Učenici su srdačno dočekani u Trening centru u Rajlovcu, gdje im je detaljno predstavljen koncept obrazovanja te mogućnosti za edukaciju i napredovanje. Tokom posjete, imali su priliku istražiti prostorije Trening centra, uključujući trening vozila i dijelove koji se koriste za edukaciju. Poseban naglasak stavljen je na elektromobilnost, gdje su učenici imali priliku upoznati se s električnim vozilom ID.3 i principima rada punjača za električna vozila.
Nakon kratke pauze, posjeta se nastavila u prostorijama Porsche Inter Auta, gdje su učenici obišli kompletnu servisnu radionica, lakirnicu te salone brendova Audi, Volkswagen, Seat, Cupra i Porsche. Posjeta je obuhvatila demonstraciju procesa servisiranja i održavanja vozila, pružajući učenicima dublji uvid u različite aspekte rada u automobilskoj industriji.
Ova posjeta predstavlja važan korak ka jačanju saradnje između obrazovnih institucija i industrije, omogućavajući mladima da se bolje upoznaju sa savremenim tehnologijama i mogućnostima koje im se nude u automobilskoj industriji, poručuju iz kompanije Porsche BH.
Povezane novosti
Cupra: Milion proizvedenih automobila od odvajanja od Seata
Španska marka Cupra za kratko vrijeme dostigla je prekretnicu od milion proizvedenih automobil od samostalnosti. Jubilarni model je Formentor.
Škoda 1000 MBX: Kupe verzija legendarnog modela “Hiljadu malih briga” za 21. vijek
Dva Škodina dizajnera reinterpretirala su klasičan i vrlo rijedak model za moderno doba. Riječ je o 1000 MBX, kupeu proizvedenom u ograničenoj seriji šezedesetih godina prošlog vijeka.
Transport&Environment: Plug-in hibridi su jedan od najvećih promašaja u historiji automobila
Organizacija Transport&Environment ponovo stavlja fokus pažnje na plug-in hibridne automobile i njihove stvarne emisije CO2, a evropska industrija želi nametnuti istu kategoriju kao i za električne automobile od 2035. godine.