Porsche BH nastavlja s edukacijom mladih kadrova
Sredinom mjeseca su učenici Srednje stručne škole "Džemal Bijedić" iz Goražda posjetili kompanije Porsche BH i Porsche Inter Auto, što im je omogućilo da se detaljnije upoznaju s najnovijim tehnologijama i praksama u automobilskoj industriji.
Učenici su srdačno dočekani u Trening centru u Rajlovcu, gdje im je detaljno predstavljen koncept obrazovanja te mogućnosti za edukaciju i napredovanje. Tokom posjete, imali su priliku istražiti prostorije Trening centra, uključujući trening vozila i dijelove koji se koriste za edukaciju. Poseban naglasak stavljen je na elektromobilnost, gdje su učenici imali priliku upoznati se s električnim vozilom ID.3 i principima rada punjača za električna vozila.
Nakon kratke pauze, posjeta se nastavila u prostorijama Porsche Inter Auta, gdje su učenici obišli kompletnu servisnu radionica, lakirnicu te salone brendova Audi, Volkswagen, Seat, Cupra i Porsche. Posjeta je obuhvatila demonstraciju procesa servisiranja i održavanja vozila, pružajući učenicima dublji uvid u različite aspekte rada u automobilskoj industriji.
Ova posjeta predstavlja važan korak ka jačanju saradnje između obrazovnih institucija i industrije, omogućavajući mladima da se bolje upoznaju sa savremenim tehnologijama i mogućnostima koje im se nude u automobilskoj industriji, poručuju iz kompanije Porsche BH.
Povezane novosti

Najpouzdaniji automobilski brendovi na svijetu: Japanci i dalje dominiraju
Svake godine organizacija Consumer Reports objavljuje listu proizvođača automobila rangiranih prema pouzdanosti. Očekivano, japanski brendovi ponovo zauzimaju vrh, dok je najbolje rangirani evropski proizvođač tek na sedmom mjestu.

Vraća se kultna Lancia Fulvia
Lancia Fulvia bi mogla biti oživljena u bliskoj budućnosti. Stellantis, grupa čiji je Lancia dio, prijavila je prije nekoliko dana Kancelariji Evropske unije za intelektualnu svojinu novi žig sa imenom slavnog modela.

Toyota prodala više od šest miliona elektrifikovanih vozila u Evropi
Rekordi su tu da se ruše, a jubileji da se slave. Najveći svjetski proizvođač automobila Toyota obilježava novu prekretnicu i ruši prodajni rekord na evropskom tržištu. Od 1997. godine prodato je oko šest miliona elektrifikovanih vozila, uglavnom hibrida.