Pirelli ponovo proizvodi nove gume za unikatni Ferrari Enzo
Italijanska kompanija Pirelli objavila je da je započela proizvodnju novih guma za čuveni Ferrari Enzo. Nove gume kreirane su posebno za egzotični model, izgledaju isto kao i prije 22 godine, ali imaju koristi od najmodernije smjese.
Izrada novih guma za starije automobile je teža nego što mislite. Za optimalne performanse, želite da koristite šare gazećeg sloja i metode konstrukcije oko kojih je automobil prvobitno dizajniran, a za izgled želite da izgled bude što bliži standardnom. Ali, moderne smjese donose ogromna poboljšanja u segment sigurnosti, upravljanja i kvalitete vožnje. Idealno je spojiti ''starinski'' izgled i konstrukciju s modernom gumom. Pirelli je u srijedu najavio da pravi takvu gumu za Ferrari Enzo.
Iako je teško zamisliti Enzo kao "stari automobil", ovaj superautomobil s V12 strojem je lansiran prije više od 20 godina. Nove gume Pirelli P Zero Corsa System za Enzo dolaze u OEM dimenzijama 245/35ZR19 sprijeda i 345/35ZR19 odzada. Ono što je bitno za vlasnike, izgledaju potpuno isto kao gume na originalnom automobilu. Ali ovo je zapravo nova guma, razvijena u saradnji Pirellija i Ferrarija.
Gume su proizvedene prema istim specifikacijama kao prije 22 godine. Jedina razlika je poboljšani sastav zahvaljujući tehnološkom napretku. Nove gume Pirelli P Zero Corsa System će se proizvoditi u ograničenoj seriji, s obzirom na to da je proizvedeno samo 399 primjeraka modela Enzo, plus još jedan za Vatikan.
Ni Pirelli ni Ferrari nisu objavili cijene guma za Enzo. Pretpostavljamo da će biti poprilično skupe, ali ko sebi može priuštiti Enzo, cijena mu ne bi trebala biti problem.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.