Vijesti

Peugeot obogatio ponudu: Novi 408 zvanično u BiH

Iz Peugeotovih pogona u francuskom Mulhouseu stiže novi atraktivni lav. Novi 408 je novi miks na tržištu koji, pored atraktivnosti oblika, donosi jednu novu energiju i svježinu na tržište ''odignutih'' modela. Prodavat će se kao benzinac i hibrid.

Autor: BIHAMK

Po obliku, Peugeot još nije imao ovakav model u ponudi. Nisu ga imali ni drugi proizvođači, ali sličnih modela se nagledasmo zadnjih godina. Međutim, Peugeotova snaga u dizajniranju ponovo je došla do izražaja, jer u moru ''odignutih'' modela na tržištu, dobili smo ipak novi oblik i novu klasu ili tačnije podsegment na tržištu. Peugeot s ovim modelom želi umiješati prste između modela 308 i 3008, odnosno ponuditi robusniji model s više komfora od 308, ali ekonomičniji od 3008. Iz Peugeota navode da se ovaj model vozi kao limuzinski 308, ali da vanjskim stilom pripada SUV porodici.

Peugeotov miks najviše slijedi formu kupe SUV-a (tipa X6), jer taj istegnuti i kupeovski položeni zadnji kraj petih vrata najviše pridonosi izgledu ovog popularnog oblika karoserije. Jednako takvom obliku karoserija se izvukla na 4,69m, a međuosovinski razmak na 2,79m, što su kod Peugeotovih korisnika EMP2 platforme brojke iz vrha poslije modela 508 i dijelom 5008. Šta to donosi u praksi? Novi 408 je komforniji od većine drugih Peugeot modela, pogotovo na zadnjoj klupi, a uz 536-litarski gepek (471 litar kod hibrida) omogućava i ležerniji odlazak na putovanje. Uz sve to, povećani klirens na skoro 19 cm omogućava mu lakši silazak van utabanih puteva što zaokružuje polivalentnu namjenu ovog modela. U isto vrijeme, ispupčeni zadnji branik štiti vozilo od oštećenja pri udaru na manjim brzinama do 7 km/h.

S obzirom da je 408 derivat modela 308 dosta je naslijeđenih, ali unaprjeđenih cjelina kao što je enterijer sa standardnim malenim kolom upravljača i digitalnom instrument pločom nazvanim i-Cockpit. Centralna konzola i srednji tunel su skoro pa identični 308-ici, ali materijali su ipak shodno brojci modela i namjeni nešto luksuzniji. Luksuznija je i oprema, te je kod ovog modela za razliku od 308 moguće naručiti Night Vision sistem iz veće 508-ice, povezati dva mobitela na sistem istovremeno, dok su prečice i-Toggle podesive prema preferencijama korištenja vozača.

Izbor motora se svodi na svega dvije opcije, dok se ne pojave potpuno električna verzija i najnoviji hibrid. Ulazni model je standardni 1.2 PureTech sa 130 KS, dok snažnije opcije već prelaze u sferu plug-in hibrida, u verzijama: 1.6 THP Plug-in Hybrid sa 180 i 225 KS. Dizela kod ovog modela neće biti uopšte. Ručni mjenjač je takođe eliminisan iz upotrebe i na raspolaganju je isključivo 8-stepeni automatik za sve pogonske opcije.   

Paketi opreme su Allure, Allure Pack i GT, a cijene za obični benzinac startaju od 56.251 KM, a za priključni hibrid od 77.990 KM. Metalik plava boja Obsession je besplatna. Novost od 1.5. tekuće godine je što svi Peugeot modeli dolaze sa produženom fabričkom garancijom Flex Care od 5 godina ili 100.000 km.  

BIHAMK

Povezane novosti

Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211

Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211

U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.

Možda bi vas zanimalo