Pet Euro NCAP zvjezdica za hibridnu Mazdu MX-30
Plug-in hibrid serije Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV dobio je maksimalnu ocjenu od pet zvjezdica od strane Euro NCAP-a. Izvrsni rezultati električne MX-30 e-Skyactiv EV testirane 2020. sada se službeno odnose i na njen novi plug-in hibridni derivat.
Oba modela MX-30 postižu impresivne rezultate u sve četiri kategorije Euro NCAP testa: odrasli putnici - 91%, djeca - 87%, sigurnost pješaka - 68% i sigurnosna pomoć - 73%. Štaviše, postigli su maksimalan broj bodova u testovima bočnog sudara, kao i pune ocjene za performanse testa sudara za djecu od 6 i 10 godina u frontalnom i bočnom sudaru.
MX-30 je bila prva Mazda koja je postigla ukupnu ocjenu od pet zvjezdica prema strožijim ocjenama za otpornost na sudar 2020 Euro NCAP s jačim naglaskom na zaštitu putnika, zaštitu nakon sudara i naprednu tehnologiju pomoći vozaču.
Ovi izvrsni rezultati proizlaze iz tri ključna faktora: Najnovija Skyactiv Vehicle arhitektura donosi vrlo čvrstu, a istovremeno laganu karoseriju sanduka vozila koja apsorbira udarce. Širok raspon naprednih i sigurnosnih tehnologija Activsense pomaže vozačima da prepoznaju potencijalne rizike i smanje vjerovatnost oštećenja ili ozljeda. Visoki standardi zaštite pješaka ublažavaju udar sudara s ranjivim sudionicima u saobraćaju.
Mazdina nova serija plug-in hibrida nudi iste vrijednosti za kupce kao i potpuno električna Mazda MX-30, dok istovremeno nudi nove načine korištenja automobila kao električnog vozila na bateriju. S baterijom od 17,8 kWh, e-Skyactiv R-EV nudi 85 km čisto električnog dometa. Koristeći Mazdinu jedinstvenu tehnologiju rotacijskog motora, potpuno novi benzinski motor s jednim rotorom od 830 cm³ djeluje kao generator koji omogućuje vožnje na veće udaljenosti bez zabrinutosti zbog autonomije ili oko punjenja. Rotacijska jedinica jednostavno djeluje kao generator bez mehaničke veze između motora i točkova, i pri tom osigurava da se MX-30 e-Skyactiv R-EV uvijek pokreće putem električnog motora kako bi pružio besprijekorno iskustvo vožnje električnim vozilom.
S više od pola vijeka stručnosti u razvoju rotacijskih motora, Mazda je odabrala rotacijski pogonski agregat za ovu primjenu zbog njegove jedinstvene sposobnosti da proizvede potrebnu snagu iz kompaktne, lagane i lako ugradive jedinice. Rotacijski motor je uredno smješten uz generator i motor velike snage u prostoru za motor. Kombinacija baterije od 17,8 kWh i tanka za gorivo od 50 litara stvara jedinstveni serijski plug-in hibrid s fleksibilnim ukupnim dometom do 680 km, dok WLTP emisija CO2 od samo 21 g/km osigurava vodeće ekološke rezultate u ovoj klasi.
Nakon svjetske premijere na sajmu automobila u Briselu u januaru, Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV krenut će u prodaju širom Evrope još ove godine.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.