Ovo je nova Opel Frontera
Opel najavljuje početak novog poglavlja u životu nekad slavnog terenca Frontere, s kojim novajlija, osim imena, nema ama baš ništa zajedničko. Nova Frontera je zabavan i prostran SUV, koji će biti dostupan u potpuno električnom ili s hibrdinim pogonom.
Nova Frontera već na prvi pogled oduševljava svojim novim tumačenjem robusnog stava kada je u pitanju Opelova filozofija odvažnog i čistog dizajna. Uspravna silueta prednjeg dijela vozila i jedinstvene proporcije nove Frontere objedinjuju funkcionalnu i prostranu kabinu s vrlo odvažnim i izdržljivim, ali savremenim izgledom.
Pametna rješenja za povezivanje i udobnost
Moderan izgled nastavlja se i u unutrašnjosti gdje pametna izvedba susreće praktična rješenja. Izduženi vodoravni ukrasni elementi na ploči s instrumentima i vratima vizuelno proširuju ionako prozračnu kabinu. Nadalje, Opelov potpuno digitalni kokpit Pure Panel s dva ekrana veličine 10 inča i multimedijskim sistemom za informisanje i zabavu jednako privlači poglede kao i odvažan i elegantan novi upravljač. Opel dosljedno slijedi filozofiju maksimalne udobnosti uz minimum skretanja pažnje s jednostavnim, pročišćenim korisničkim iskustvom kojim se izbjegava svaki oblik digitalnog stresa.
Novi model također nudi sve što je potrebno osobama koje se radije oslanjaju na vlastiti mobilni uređaj svojom inovativnivnom platformom za pametne telefone koja je dostupna uz nadoplatu. Nakon povezivanja s platformom putem namjenske aplikacije, korisnikov pametni telefon postaje upravljačka ploča inotainment sistema, koja također može djelovati u kombinaciji s tipkama na upravljaču. Opel ponovno donosi inovativna rješenja za sjedenje širokom rasponu kupaca nove Frontere. Patentirana karakteristika Intelli-Seat na prednjim sjedištima, tačnije utor koji smanjuje pritisak na trtičnu kost, garantuje vrhunsku udobnost čak i tokom dugih putovanja. Sjedišta nisu samo vješto izrađena i oblikovana, već i privlače pažnju svojim kontrastnim šavovima, a presvlake su izrađene od recikliranog materijala.
Brojna pametna rješenja dodatno poboljšavaju zabavu koja je neizostavan dio identiteta novog modela. Na primjer, punjenje mobilnih uređaja lakše je nego ikad prije zahvaljujući hlađenom bežičnom punjaču i dva USB-priključka sprijeda, te još dva u drugom redu.
Savršen saputnik za održiv i aktivan stil života
Pored svega navedenog, nova Frontera oduševljava i zapremninom prtljažnog prostora. Kada su stražnja sjedišta podignuta, Frontera nudi više od 460 litara prostora za prtljagu, a kada su sjedišta spuštena, zapremina se povećava do 1600 litara. Kupci koji na putovanje trebaju ponijeti još više prtljage ili žele u potpunosti iskoristiti nosivost krova veću od 200 kilograma mogu naručiti funkcionalne krovne nosače koji su dostupni uz nadoplatu.
Kao i svi novi Opelovi modeli, nova Frontera ne zapanjuje samo odvažnim i čistim dizajnom, već i odgovornim performansama. Kupci mogu birati između potpuno električne verzije i visokoefikasnog pogona s 48-voltnom hibridnom tehnologijom. Koji god pogon odabrao, kupac može očekivati vrhunsko uživanje u vožnji zahvaljujući odlično ugođenom podvozju. Inžinjeri brenda iz Russelsheima posebnu su pažnju posvetili optimizaciji kontrole nad vozilom i osiguravanju dobro poznatih Opelovih voznih svojstava, čak i pri velikim brzinama na autocesti.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.