Ovaj kompaktni kombi je Citroenovo treće elektrificirano komercijalno vozilo i deseti električni model koji se pridružuje modelima Ami, ë-C4, ë-C4 X, C5 Aircross SUV Hybrid, C5 X Hybrid, ë-Berlingo, ë-Berlingo VAN, ë-Jumpy i ë-SpaceTourer.
Citroën želi pružiti ponudu koja zadovoljava potrebe korisnika i postati pokretačka snaga energetske tranzicije. Zbog toga je Citroën u svoju ponudu uključio vozila s niskim emisijama koja će biti dostupna što većem broju ljudi. Električni pogon marke Citroën temelji se na pet ''nula'' koje su: nula buke što predstavlja tišinu zahvaljujući električnom pogonu, nula emisija CO2 budući da električni pogon ne stvara CO2, nula vibracija što omogućava glatka vožnja sa trenutno raspoloživim obrtnim momentom od 250 Nm, nula stresa što osigurava jednostavno punjenje, korištenje i manje održavanja i na kraju još nula kompromisa što pruža istu modularnost, isti unutrašnji prostor, isti kapacitet utovara i iste sisteme za pomoć u vožnji.
Posebnosti 100% električnog vozila ë-Jumper su posebno prilagođeni retrovizor za električna vozila koji prikazuje podatke o nivou napunjenosti baterije, potrošnji energije, načinima vožnje i dometu, novi logotip koji označava Citroënova električna vozila, mjenjač na centralnoj konzoli i poklopac priključka za punjenje na stražnjem blatobranu. Električni Jumper omogućuje poslovnim klijentima pristup gradskim područjima u kojima su na snazi ograničenja saobraćajnog režima. Osim toga ispunjava očekivanja klijenta u pogledu brige za okoliš. Ë-Jumper dio je električne strategije marke Citroën, koja uključuje cjelokupnu paletu električnih kombija već od 2021. Međutim, važno je napomenuti da električna vozila omogućavaju niže troškove održavanja, osiguranja, niže poreze za kompanije i niže troškove punjenja.
Citroën se također obavezuje na osam obećanja za električna i priključno-hibridna vozila, a najvažnija od tih su: 8 godina ili 160.000 km garancije na pogonsku bateriju, Citroën asistencija koja omogućava bezbrižnu vožnju 24 sata na dan, sve dane u sedmici, ugovor e-service koji obuhvata sve intervencije održavanja, rezervne dijelove i usluge, stalna ažuriranja programske opreme, punjenje vozila do 80% tokom svake intervencije itd.
Povezane novosti
![Vrijedan jubilej za Daciju: Proizvedeno milion vozila s plinskom instalacijom](https://magazin.bihamk.ba/assets/photos/article/medium/1719903589-vrijedan-jubilej-za-daciju-proizvedeno-milion-vozila-s-plinskom-instalacijom.jpg?v1719903683)
Vrijedan jubilej za Daciju: Proizvedeno milion vozila s plinskom instalacijom
Dacia je dostigla proizvodni prag od milion vozila s motorima koji sagorijevaju benzin i plin. Vozila rumunskog proizvođača s tvorničkom plinskom instalacijom iznimno su popularna zbog ekonomičnosti.
![Kina izvezla 2,45 miliona vozila za pet mjeseci 2024. i zabilježila rast od 26 posto](https://magazin.bihamk.ba/assets/photos/article/medium/1719820504-kina-izvezla-245-miliona-vozila-za-pet-mjeseci-2024-i-zabiljezila-rast-od-26-posto.jpeg?v1719820509)
Kina izvezla 2,45 miliona vozila za pet mjeseci 2024. i zabilježila rast od 26 posto
Samo u maju ove godine Kina je izvezla 568.000 vozila, što je povećanje od 29 posto u odnosu na isti mjesec lani i povećanje od dva posto na mjesečnom nivou.
![Rimac predstavio samovozeći robotaxi, za dvije godine bi trebao kružiti po Zagrebu](https://magazin.bihamk.ba/assets/photos/article/medium/1719578909-rimac-predstavio-samovozeci-robotaxi-za-dvije-godine-bi-trebao-kruziti-po-zagrebu.jpg?v1719578923)
Rimac predstavio samovozeći robotaxi, za dvije godine bi trebao kružiti po Zagrebu
Osnivač Rimac Automobila, Mate Rimac, predstavio je u Hrvatskoj robotaxi s dva sjedišta, koji je planiran da uđe u upotrebu od 2026. godine. Automobil će raditi kao dio autonomne usluge prevoza koja se zove Verne.