Ovaj kompaktni kombi je Citroenovo treće elektrificirano komercijalno vozilo i deseti električni model koji se pridružuje modelima Ami, ë-C4, ë-C4 X, C5 Aircross SUV Hybrid, C5 X Hybrid, ë-Berlingo, ë-Berlingo VAN, ë-Jumpy i ë-SpaceTourer.
Citroën želi pružiti ponudu koja zadovoljava potrebe korisnika i postati pokretačka snaga energetske tranzicije. Zbog toga je Citroën u svoju ponudu uključio vozila s niskim emisijama koja će biti dostupna što većem broju ljudi. Električni pogon marke Citroën temelji se na pet ''nula'' koje su: nula buke što predstavlja tišinu zahvaljujući električnom pogonu, nula emisija CO2 budući da električni pogon ne stvara CO2, nula vibracija što omogućava glatka vožnja sa trenutno raspoloživim obrtnim momentom od 250 Nm, nula stresa što osigurava jednostavno punjenje, korištenje i manje održavanja i na kraju još nula kompromisa što pruža istu modularnost, isti unutrašnji prostor, isti kapacitet utovara i iste sisteme za pomoć u vožnji.
Posebnosti 100% električnog vozila ë-Jumper su posebno prilagođeni retrovizor za električna vozila koji prikazuje podatke o nivou napunjenosti baterije, potrošnji energije, načinima vožnje i dometu, novi logotip koji označava Citroënova električna vozila, mjenjač na centralnoj konzoli i poklopac priključka za punjenje na stražnjem blatobranu. Električni Jumper omogućuje poslovnim klijentima pristup gradskim područjima u kojima su na snazi ograničenja saobraćajnog režima. Osim toga ispunjava očekivanja klijenta u pogledu brige za okoliš. Ë-Jumper dio je električne strategije marke Citroën, koja uključuje cjelokupnu paletu električnih kombija već od 2021. Međutim, važno je napomenuti da električna vozila omogućavaju niže troškove održavanja, osiguranja, niže poreze za kompanije i niže troškove punjenja.
Citroën se također obavezuje na osam obećanja za električna i priključno-hibridna vozila, a najvažnija od tih su: 8 godina ili 160.000 km garancije na pogonsku bateriju, Citroën asistencija koja omogućava bezbrižnu vožnju 24 sata na dan, sve dane u sedmici, ugovor e-service koji obuhvata sve intervencije održavanja, rezervne dijelove i usluge, stalna ažuriranja programske opreme, punjenje vozila do 80% tokom svake intervencije itd.
Povezane novosti

Volvo XC60 postao najprodavaniji model u historiji švedskog brenda
SUV-ovi su danas u velikom zamahu na evropskom tržištu. Stoga ne čudi što je XC60, računajući brojke dvije generacije, postao najprodavaniji model u historiji švedskog brenda, pobijedivši vrlo uspješni model 240.

Cadillac isporučio prvi električni SUV Celestiq po nimalo privlačnoj cijeni
Cadillac je zvanično započeo isporuke svog luksuznog električnog modela, Celestiq, tri godine nakon zvaničnog lansiranja. Vodeći model američkog brenda ima početnu cijenu od oko 350.000 dolara.

Nissan u Evropi lansirao e-Power pogon sljedeće generacije
Nissan je zvanično lansirao novu generaciju svog e-Power hibridnog sistema u Evropi. Prvi model koji će se prodavati na Starom kontinentu i koji je dobio novi sistem je Qashqai.