Ovaj kompaktni kombi je Citroenovo treće elektrificirano komercijalno vozilo i deseti električni model koji se pridružuje modelima Ami, ë-C4, ë-C4 X, C5 Aircross SUV Hybrid, C5 X Hybrid, ë-Berlingo, ë-Berlingo VAN, ë-Jumpy i ë-SpaceTourer.
Citroën želi pružiti ponudu koja zadovoljava potrebe korisnika i postati pokretačka snaga energetske tranzicije. Zbog toga je Citroën u svoju ponudu uključio vozila s niskim emisijama koja će biti dostupna što većem broju ljudi. Električni pogon marke Citroën temelji se na pet ''nula'' koje su: nula buke što predstavlja tišinu zahvaljujući električnom pogonu, nula emisija CO2 budući da električni pogon ne stvara CO2, nula vibracija što omogućava glatka vožnja sa trenutno raspoloživim obrtnim momentom od 250 Nm, nula stresa što osigurava jednostavno punjenje, korištenje i manje održavanja i na kraju još nula kompromisa što pruža istu modularnost, isti unutrašnji prostor, isti kapacitet utovara i iste sisteme za pomoć u vožnji.
Posebnosti 100% električnog vozila ë-Jumper su posebno prilagođeni retrovizor za električna vozila koji prikazuje podatke o nivou napunjenosti baterije, potrošnji energije, načinima vožnje i dometu, novi logotip koji označava Citroënova električna vozila, mjenjač na centralnoj konzoli i poklopac priključka za punjenje na stražnjem blatobranu. Električni Jumper omogućuje poslovnim klijentima pristup gradskim područjima u kojima su na snazi ograničenja saobraćajnog režima. Osim toga ispunjava očekivanja klijenta u pogledu brige za okoliš. Ë-Jumper dio je električne strategije marke Citroën, koja uključuje cjelokupnu paletu električnih kombija već od 2021. Međutim, važno je napomenuti da električna vozila omogućavaju niže troškove održavanja, osiguranja, niže poreze za kompanije i niže troškove punjenja.
Citroën se također obavezuje na osam obećanja za električna i priključno-hibridna vozila, a najvažnija od tih su: 8 godina ili 160.000 km garancije na pogonsku bateriju, Citroën asistencija koja omogućava bezbrižnu vožnju 24 sata na dan, sve dane u sedmici, ugovor e-service koji obuhvata sve intervencije održavanja, rezervne dijelove i usluge, stalna ažuriranja programske opreme, punjenje vozila do 80% tokom svake intervencije itd.
Povezane novosti
Hyundai želi udvostručiti prodaju električnih automobila i izbjeći CO2 penale
Korejski proizvođač automobila želi ove godine udvostručiti prodaju električnih automobila na evropskom tržištu. Time se želi boriti protiv penala koje EU nameće s novim pravilima o emisiji CO2.
Električni Volvo EX30 uskoro u popularnoj Cross Country verziji
Švedski proizvođač automobila upravo je najavio da će njihov električni model EX30 dobiti Cross Country varijantu po uzoru na tradicionalne off-road pakete kakve smo viđali na prijašnjim modelima. Volvo je takođe otkrio datum lansiranja: 10. februar.
BMW se rješava velikih ekrana u svojim vozilima jer ometaju vozača
BMW više nije ljubitelj velikih ekrana na svojim automobilima. Zvaničnik njemačkog brenda otkrio je da će budući modeli dobiti novi multimedijalni sistem s manjim ekranima i panoramskim displejom kako ne bi ometali vozača tokom vožnje.