Osvježeni Hyundai Tucson stiže u Evropu, a u BiH u trećem kvartalu godine
Hyundai Tucson je osvojio srca evropskih vozača još davne 2004. godine, etablirajući se kao najprodavaniji model i miljenik fanova širom kontinenta. U Evropi je prošle godine registrovano čak 158.056 jedinica ovog kompaktnog SUV-a.
Broj proizvedenih vozila četvrte generacije Tucsona u Europi, HMMC - Češka fabrika, Nošovice do marta 2024. godine iznosio je 746.834 jedinice. Ovaj model izvozi se u 60 zemalja širom svijeta. Tri najveća tržišta su Njemačka, Velika Britanija i Španija.
Nadovezujući se na svoje nasljeđe, Hyundai predstavlja osvježenje svog najprodavanijeg proizvoda, koje se može pohvaliti nizom poboljšanja, uključujući osvježeni dizajn, inovativnu tehnologiju, ponudu pogonskih sklopova koji bolje odražavaju potrebe kupaca i poboljšani ukupni paket.
Novi dizajn, stari klasični izgled
Kao vodeća robna marka usmjerena na kupca, Hyundai je redizajnirao novi Tucson ali je ipak zadržao progresivnu privlačnost svojih prethodnika, dok je istovremeno predstavio osvježenja. Uz elegantan i moderan izgled, Tucson se može pohvaliti redizajniranim branicima prednji i zadnji, te sa novom zaštitnom oblogom. Prepoznatljivi dizajn 'anđeoskih krila' ponovno je apliciran ali sa većim dnevnim svjetlima i zadržanim efektom poluzrcaljenja smještenog unutar rešetke prednje maske. Model se također može pohvaliti obnovljenom linijom aluminijskih točkova i sa pet zadivljujućih novih boja: Cypress Green Pearl, Ecotronic Grey Pearl, Ultimate Red Metallic, Jupiter Orange Metallic i Sailing Blue Pearl.
Varijanta N Line ostaje sportskog izgleda, a opet profinjenija i elegantnija, što uključuje namjenski dizajn prednjeg i zadnjeg branika, redizajniranu rešetku prednje maske, ista dnevna svjetla kao i osnovni model, te N Line 19” aluminijske felge, lukove točkova i bočne strane u boji karoserije.
Novi Tucson podiže udobnost i praktičnost na potpuno novi nivo, uvodeći niz osvježenja za poboljšano iskustvo u automobilu kako vozača tako i putnika. Osim sjedišta i centralnih obloga vrata, unutrašnjost je potpuno redizajnirana, uključujući kontrolnu tablu, upravljač i centralni naslon za ruku. Od redizajniranog upravljača do dvostrukih 12,3 inčnih displeja za klaster i infotainment, svaki je detalj osmišljen imajući na umu sve putnike. Dvostruka automatska kontrola temperature također je dobila novi displej. Ostale promjene u interijeru uključuju novi tip naslona za ruke, shift by wire ručica mjenjača postavljena iza upravljača, te osvježeni dizajn gornje obloge vrata.
Sjedišta su također izmjenjena sa novim uzorkom i novim materijalima (kombinacija tkanine i kože). Tucson N Line donosi vlastiti set prepoznatljivih dodataka u interijeru, poput crvenih šavova i detalja, poput crvenog prstena oko tipke za pokretanje/zaustavljanje motora i tekstilnih - antilopnih i kožnih obloga u crnoj boji - Obsidian.
Nova tehnologija za iskorak naprijed
Hyundai prepoznaje ključnu ulogu koju ima tehnologija u povećanju užitka u vožnji za kupce. U hrabrom koraku naprijed, kompanija je opremila novi Tucson mnoštvom inovativnih dodataka, spajajući sofisticiranost i funkcionalnost vozila za sljedeću avanturu.
Održavanje i ažuriranje softvera za Tucson nikada nije bilo jednostavnije, zahvaljujući tehnologiji elektronske kontrole koja olakšava ažuriranja - OTA (Over-the-Air), što poboljšava korisničko iskustvo osiguravajući da je vozilo uvijek opremljeno najnovijim softverom. Osim toga, OTA funkcija omogućuje pristup funkcijama na zahtjev (FOD) i najnovijoj navigaciji i infotainmentu.
S impresivnim dvostrukim zakrivljenim 12,3-inčnim displejom koji besprijekorno integrira klaster i infotainment funkcije, Tucson ne samo da pruža futuristički izgled, već nudi i intuitivno i impresivno sučelje. 12-inčni projekcijski Head-Up displej (HUD) dodatno podiže iskustvo u vožnji, pružajući najrelevantnije informacije tačno u vidokrugu vozača kako bi se smanjile distrakcije.
Tucson će krajem godine podržavati Hyundai digitalni ključ 2.0. Ova tehnologija pokazuje predanost marke vrhunskoj povezivosti, ističući praktičnost bez ugrožavanja sigurnosti. Ova napredna tehnologija digitalnih ključeva eliminira potrebu za tradicionalnim ključevima, omogućujući otključavanje Tucsona sa udaljenosti od nekoliko metara i pokretanje bez potrebe za stavljanjem pametnog telefona na podlogu za bežično punjenje.
Upozorenje za putnike nazad (ROA) s radarom idealno je za porodicu. Tehnologija upozorava vozača kada se otkrije kretanje ili disanje nakon izlaska iz automobila.
Inteligentni sistem prednjih svjetala (IFS) podiže osvjetljenje na novi nivo. Matrix LED tehnologija automatski se prilagođava uslovima na cesti kako bi osigurala optimalno osvjetljenje za vozača, a istovremeno smanjila bliještanje za druge na cesti.
Impresioniranje kupaca sa ažuriranim paketom funkcija
Kupci su uvijek hvalili Tucson zbog njegovog nivoa opreme. Kao odgovor, Hyundai se povukao i opremio četvrtu generaciju Tucsona sa poboljšanim paketom karakteristika, učvršćujući svoju poziciju lidera na visoko konkurentnom tržištu. Hyundai nastoji da ispuni rastuće zahtjeve današnjih vozača. U domenu sigurnosti, novi Tucson ide dalje kako bi zaštitio svoje putnike. Tucson se ističe svojim naprednim sistemima za pomoć vozaču (ADAS), uključujući kontrolu stabilnosti pri bočnim udarima vjetra (CWC), koji pomaže protiv jakog vjetra u vožnji pri velikim brzinama, primjenom kočenja djelimično i kontrolom upravljanja, poboljšavajući stabilnost vožnje.
Pored ažuriranog ADAS-a, Tucson sada uključuje USB C-tip povezivanja. Prepoznajući sve veću rasprostranjenost i efikasnost USB portova tipa C, Hyundai je prihvatio ovaj standard kako bi ponudio brži prijenos podataka i mogućnosti punjenja koja je savršena za razne uređaje.
Poboljšane opcije za “zeleniju” mobilnost
Strateški zadovoljavajući različite preferencije i brige za životnu sredinu, osvježeni Tucson je dostupan kao vozilo sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem, blagi hibrid, hibrid i plug-in hibrid. Značajan dodatak Tucson liniji je uvođenje plug-in hibridne varijante s pogonom na dva točka koja dolazi kasnije ove godine, što je potez koji odražava Hyundaijevu posvećenost proširenju svojih ekološki prihvatljivih rješenja za mobilnost.
Kako bi promovisao vožnju bez emisija izduvnih gasova, Hyundai je predstavio drugu generaciju “Green Zone Driving Mode”, mogućnost “geofencinga” koja je ekskluzivna za plug-in hibridnu varijantu. Ova vrhunska karakteristika omogućava plug in varijanti da neprimjetno pređe na čisto električni rad pri ulasku u određene zone niske emisije ili područja sa ograničenjima emisije, osnažujući vozače da uživaju u zelenijem, održivijem iskustvu u vožnji.
Hibridna i plug-in hibridna varijanta nude režim regenerativnog kočenja kada se vozi u ECO režimu. Ovo omogućava vozaču da podesi intenzitet regenerativnog kočenja pomoću ručica mjenjača na volanu, pružajući tri nivoa kontrole usporavanja za veću udobnost i ekonomičnost goriva.
Tucson nije samo auto, Tucson je dokaz Hyundaijeve posvećenosti da bude iznad očekivanja kupaca uvijek. Zahvaljujući svojoj pobjedničkoj kombinaciji stila, tehnologije i održivosti, Tucson ostaje vrhunski izbor za vozače koji žude za najboljim.
Kada je naše tržište u pitanju Tucson je godinama unazad lider i najtraženiji model SUV segmenta, što će nesumnjivo i ostati zahvaljujući svom daljem napretku i razvoju. Dolazak osvježenog modela u BiH očekuje se u trećem kvartalu ove godine.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.