Oproštajna serija Chargera i Challengera kreće ka Evropi
Nakon što je prošle godine predstavljen u SAD, Dodge predstavlja posebno izdanje dvojca Charger i Challenger pod nazivom "Swinger" i za Evropu. Ekskluzivno izdanje pojavit će se u maloj seriji od svega 55 automobila i neće ih moći svako kupiti.
Najpoznatija era američkih muscle automobila bliži se kraju. Dodge postepeno najavljuje kraj i predstavlja izdanja V8 modela Charger i Challenger marketinškog naziva "Last Call", koji su do sada bili uglavnom namijenjeni Amerikancima. Posebno izdanje Swingera nije novost, jer je na domaćem tržištu predstavljeno prošle godine. No, nekome je palo napamet da bi ovaj dvojac mogao ponuditi i evropskoj zajednici ljubitelja detroitske mišićave filozofije.
Ova limitirana serija, nadahnuta prošlošću, bit će dostupna i za Charger i za Challenger. Temelji se na popularnoj osmocilindarskoj verziji R/T Scat Pack Widebody karakterističnoj po zelenim vanjskim bojama F8 Green i Sublime Green. Stilski dodaci uključuju ambleme "Swinger" zajedno sa zlatnim dodacima i zlatnim 20-inčim točkovima u nijansi Gold School. Ispod njih se skrivaju snažne kočnice s Brembo čeljustima sa šest klipova.
Specifična zelena pojavljuje se i u unutrašnjosti, gdje se su ugrađena sjedišta presvučena kombinacijom Nappa kože i Alcantare sa zelenim detaljima. Proizvođač automobila to upotpunjuje ukrasima od umjetnog drveta Mod Grain, zelenim kontrastnim šavovima i zelenom oznakom Swinger na instrument ploči kao standardnom opremom.
Dodge nije objavio detaljnije tehničke specifikacije za nova posebna izdanja Chargera i Challengera, ali čini se da oba modela imaju tradicionalni atmosferski 6,4-litreni benzinski V8 motor s maksimalnom snagom od 492 KS. Standardno na oba automobila, ugrađen je automatski mjenjač s osam brzina, koji snagu i moment prenosi na zadnje točkove.
Dodge Charger i Dodge Challenger Swinger u Evropi će se pojaviti u vrlo ograničenom broju od svega 55 jedinica. Američki proizvođač automobila prodavat će ih preko zvaničnih uvoznika i očito će birati kome će ih prodavati. Zainteresovani kupci će dobiti ponudu tek nakon sastanka s prodavačem.
Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.