Iako više službeno nema sajma automobila u Ženevi o čijim novitetima bi obično pisali u ove doba godine, ostaju nam samo uspomene da iz “naftalina” vadimo neke od zvijezda koje su pod ženevskim reflektorima doživjeli svoje premijere.
Opel se dosjetio da popuni prazninu koja je ostala u automobilskoj industriji nakon gašenja ženevskog laureata, pa je obilježio 50 godina od predstavljanja koncepta koji je danas manje poznat, ali koji je u svoje vrijeme izazvao veliko interesovanje javnosti. Tačnije, riječ je o konceptu Opel Genève, sportskom automobilu futurističkog dizajna za sedamdesete godine.
Kao što mu samo ime govori, koncept Opel Genève predstavljen je na Ženevskom sajmu automobila 1975. godine. Naime, automobil je dizajnirao Opel Design Studio, dizajnerski odjel njemačke marke, koji nastavlja dizajnirati aktuelne koncepte proizvođača iz Rüsselsheima.
Fludinih linija, Genève se isticao se po aerodinamičnoj karoseriji, izrazito oštrih oblika i integrisanih odbojnika, što je bila novost u to vrijeme. Koncept je također sadržavao prednja svjetla na uvlačenje, element dizajna koji je nestao početkom 2000-ih iz sigurnosnih razloga. Budući da se radilo o sportskom automobilu, karoserija je bila u potpunosti izrađena od stakloplastike kako bi masa bila što manja.
Već s prvim pojavljivanjem Opel Geneve je izazvao veliko divljenje javnosti i medija u ono vrijeme, a na žalost mnogih Opelovih fanova Genève koncept nikada nije pretvoren u serijski model. Opel je u početku želio na tržište lansirati model takve izvedbe koji bi ispod haube imao Wankelov rotacioni motor. Nažalost, projekat proizvodnje ovog automobila napušten je zbog naftne krize uoči samog sajma.
Ipak, projekt Opel GT-W pretvoren je u koncept Genève i ostao je samo dizajnerska studija. Koncept postoji i danas u kolekciji Opel Classic. Kada je predstavljen prije 50 godina, koncept Genève bio je obojen u zlatnu nijansu, da bi 1977. prefarban u narandžastu boju.
Povezane novosti

Volvo XC60 postao najprodavaniji model u historiji švedskog brenda
SUV-ovi su danas u velikom zamahu na evropskom tržištu. Stoga ne čudi što je XC60, računajući brojke dvije generacije, postao najprodavaniji model u historiji švedskog brenda, pobijedivši vrlo uspješni model 240.

Cadillac isporučio prvi električni SUV Celestiq po nimalo privlačnoj cijeni
Cadillac je zvanično započeo isporuke svog luksuznog električnog modela, Celestiq, tri godine nakon zvaničnog lansiranja. Vodeći model američkog brenda ima početnu cijenu od oko 350.000 dolara.

Nissan u Evropi lansirao e-Power pogon sljedeće generacije
Nissan je zvanično lansirao novu generaciju svog e-Power hibridnog sistema u Evropi. Prvi model koji će se prodavati na Starom kontinentu i koji je dobio novi sistem je Qashqai.