Opelova akcija 24 sata prvi put je održana 2006. godine i svake godine je imala izvrsne rezultate. Nažalost, akcija se nije održala 2021. i 2022, no u 2023. godini, Opel je odlučio da je vrijeme da se Legendarna Opelova 24 sata vrate.
Akcija počinje u petak, 10. marta, u podne i traje do subote 11. marta u podne. Kao i prethodnih godina, Opel je i ovaj put pripremio neponovljive popuste za sve svoje modele, te među prvima na tržištu vratio praksu komuniciranja akcija s naglaskom na primamljivije cijene, što je u zadnje vrijeme s porastom inflacije bukvalno bilo iščezlo kod trgovaca novih automobila.
Svi modeli dostupni su uz brzu isporuku, a više informacija dostupno je na www.opel.ba i kod ovlaštenih Opel partnera.
Povezane novosti

Nema zime za benzince, novi BMW M3 će koristiti motor sa šest cilindara
Mnogo se nagađalo o sljedećem BMW-u M3. Znamo da će biti električni, sa 800-voltnom arhitekturom koja će isporučivati preko 700 KS. Ipak, u ponudi će i dalje ostati šestocilindarski benzinac.

Nije iznenađenje: Dacia Duster je najprodavaniji SUV u B segmentu u Evropi
Rast brenda Dacia više nije iznenađenje. Rumunski brend je izgradio imidž pouzdane i pristupačne marke, zbog čega danas ima dva modela u 10 najprodavanijih automobila u Evropi. Nakon Sandera, sad se nametnuo i Duster u popularnom B-SUV segmentu.

Toyota Aygo X redizajn: Gradski šarmer je postao najmanji hibridni model brenda
Najmanji model japanskog brenda na evropskom tržištu je optički osvježen, ali je veća novost hibridni motor ispod prednjeg poklopca. Uz novi izgled i novi pogonski sklop, Aygo X se sada nudi i s novom linijom opreme GR Sport.