Opelova akcija 24 sata prvi put je održana 2006. godine i svake godine je imala izvrsne rezultate. Nažalost, akcija se nije održala 2021. i 2022, no u 2023. godini, Opel je odlučio da je vrijeme da se Legendarna Opelova 24 sata vrate.
Akcija počinje u petak, 10. marta, u podne i traje do subote 11. marta u podne. Kao i prethodnih godina, Opel je i ovaj put pripremio neponovljive popuste za sve svoje modele, te među prvima na tržištu vratio praksu komuniciranja akcija s naglaskom na primamljivije cijene, što je u zadnje vrijeme s porastom inflacije bukvalno bilo iščezlo kod trgovaca novih automobila.
Svi modeli dostupni su uz brzu isporuku, a više informacija dostupno je na www.opel.ba i kod ovlaštenih Opel partnera.
Povezane novosti
Kineski brend Hyper koristit će čvrste baterije od 2026. godine
Baterije s čvrstim elektrolitom (solid state) nude brže punjenje, duži životni vijek baterije i potencijalni domet veći od 1000 kilometara. Brend Hyper biti će drugi u Kini koji će ih nakon SAIC-ovog podbrenda IM instalirati u svoja vozila.
BMW izdaje "rodni list" za svoje klasične modele
BMW Classic, odjel za klasične automobile njemačke marke, počet će izdavati nove digitalne dokumente za vlasnike klasičnih modela. Novi dokument sadrži podatke o motoru, šasiji, datumima proizvodnje i isporuke, kao i popis dodatne opreme.
Nova Mazda EZ-6 je elektrifikovana limuzina od skoro pet metara, ali samo za Kinu
Na sajmu automobila u Pekingu Mazda je predstavila novu limuzinu EZ-6. Limuzina duga skoro pet metara, razvijena je posebno za kinesko tržište, a bit će dostupna samo u električnoj i plug-in hibridnoj verziji.