Opelova akcija 24 sata prvi put je održana 2006. godine i svake godine je imala izvrsne rezultate. Nažalost, akcija se nije održala 2021. i 2022, no u 2023. godini, Opel je odlučio da je vrijeme da se Legendarna Opelova 24 sata vrate.
Akcija počinje u petak, 10. marta, u podne i traje do subote 11. marta u podne. Kao i prethodnih godina, Opel je i ovaj put pripremio neponovljive popuste za sve svoje modele, te među prvima na tržištu vratio praksu komuniciranja akcija s naglaskom na primamljivije cijene, što je u zadnje vrijeme s porastom inflacije bukvalno bilo iščezlo kod trgovaca novih automobila.
Svi modeli dostupni su uz brzu isporuku, a više informacija dostupno je na www.opel.ba i kod ovlaštenih Opel partnera.
Povezane novosti
Škoda 1000 MBX: Kupe verzija legendarnog modela “Hiljadu malih briga” za 21. vijek
Dva Škodina dizajnera reinterpretirala su klasičan i vrlo rijedak model za moderno doba. Riječ je o 1000 MBX, kupeu proizvedenom u ograničenoj seriji šezedesetih godina prošlog vijeka.
Transport&Environment: Plug-in hibridi su jedan od najvećih promašaja u historiji automobila
Organizacija Transport&Environment ponovo stavlja fokus pažnje na plug-in hibridne automobile i njihove stvarne emisije CO2, a evropska industrija želi nametnuti istu kategoriju kao i za električne automobile od 2035. godine.
Nissan obilježava 25 godina od debija X-Traila uz 8,1 milion prodatih jedinica
Ove godine, Nissan X-Trail slavi 25. godišnjicu. U četvrt vijeka, X-Trail je prodat u više od 8,1 milion jedinica širom svijeta.