Kao centralni element Opel Kompasa, jedne od glavnih karakteristika uzbudljive i priznate filozofije dizajna poznatog proizvođača automobila iz Rüsselsheima, munja će istovremeno i dalje ponosno biti istaknuta u samom centru maske, odnosno lica branda Opel Vizor. Munja – ili ''Blitz'' na njemačkom – usko je povezana s električnom energijom i stoga je savršen simbol Opelovog pristupa dobu elektromobilnosti.
''Naša je munja danas relevantnija nego ikada prije. Ne samo da simbolizuje našu predanost demokratizaciji inovacija i mobilnosti, već i našu namjeru da postanemo isključivo električni brand u Evropi do 2028. Ove ćemo godine ponuditi 15 elektrifikovanih modela u našem portfoliju i s ponosom možemo reći da je Opel električan'', rekao je glavni izvršni direktor Opela Florian Huettl.
''Munja je ikona naše filozofije odvažnog i besprijekornog dizajna. Oštrija, samouvjerena nova munja presijeca potporni prsten i daje našem legendarnom logotipu progresivan i savremen izgled. Ponosno je smještena u samom središtu našeg kompasa, ključnog načela našeg vizuelnog dizajna. Kompas je okosnica naših prednjih, stražnjih i unutrašnjih dizajnerskih elemenata'', objasnio je Opelov dopredsjednik za dizajn Mark Adams.
Njemački proizvođač automobila postepeno će uvoditi novu munju na nove automobile tokom sljedećih nekoliko godina, a prvo vozilo s novim izgledom izaći će s proizvodne trake 2024. godine. Međutim, glavni izvršni direktor Opela Florian Huettl najavio je da će novi znak biti predstavljen već ove godine. ''IAA Mobility jedna je od najvećih izložbi automobila na svijetu i stoga je savršen za ponosno predstavljanje naše nove munje pred velikom međunarodnom publikom. Također imamo i još jedno iznenađenje u rukavu. Naši posjetitelji u Münchenu bit će oduševljeni'', rekao je.
Povezane novosti
Kineski brend Hyper koristit će čvrste baterije od 2026. godine
Baterije s čvrstim elektrolitom (solid state) nude brže punjenje, duži životni vijek baterije i potencijalni domet veći od 1000 kilometara. Brend Hyper biti će drugi u Kini koji će ih nakon SAIC-ovog podbrenda IM instalirati u svoja vozila.
BMW izdaje "rodni list" za svoje klasične modele
BMW Classic, odjel za klasične automobile njemačke marke, počet će izdavati nove digitalne dokumente za vlasnike klasičnih modela. Novi dokument sadrži podatke o motoru, šasiji, datumima proizvodnje i isporuke, kao i popis dodatne opreme.
Nova Mazda EZ-6 je elektrifikovana limuzina od skoro pet metara, ali samo za Kinu
Na sajmu automobila u Pekingu Mazda je predstavila novu limuzinu EZ-6. Limuzina duga skoro pet metara, razvijena je posebno za kinesko tržište, a bit će dostupna samo u električnoj i plug-in hibridnoj verziji.