Opel odustaje od planova da postane 100% električni brend
Posljednji koji je odustao od ambicija da postane potpuno električni brend je čini se Opel. Sve je ukazivalo na 2028. godinu, ali trenutna situacija ih je natjerala da preispitaju svoje planove, jednako kao i ostale proizvođače.
Ako bismo napravili popis brendova koji su posljednjih godina namjeravali da postanu 100 posto električni u kratkoročnom i srednjoročnom periodu, mislim da bismo s gotovo potpunom sigurnošću mogli reći da su svi oni ispravili svoju sudbinu. Posljednji je, zapravo, bio jedan od najambicioznijih u tom pogledu, i trebalo im je vremena da ga sustignu. Govorimo o Opelu, koji je sredinom 2021. godine najavio da će cijeli njihov asortiman biti potpuno električni do 2028. godine.
Nijemci su čak i u posljednjih godinu i po dana, kada su drugi proizvođači napuštali brodove ostali pri svom planu. Čak su otišli toliko daleko da su najavili početak vlastite proizvodnje baterija u giga-fabrici u Kaiserslauternu do 2025. godine. Sada bi se sve moglo promijeniti.
Istina je da Opel, u nekim aspektima, ispunjava svoje obećanje: cijeli njihov trenutni asortiman modela sada ima 100 posto električnu verziju. Corsa, Astra, Astra Sports Tourer, Mokka, Frontera, Grandland, Zafira/Vivaro, Combo i Movano mogu se kupiti, između ostalog, s isključivo električnim motorom.
Ali ono što je bilo predodređeno da postane brend u potpunosti posvećen prodaji električnih automobila u Evropi 2028. godine moglo bi biti zaboravljeno. To je prema posljednjim izjavama portparola brenda za prestižni njemački medij Bild.
"Motori s unutrašnjim sagorijevanjem ne moraju biti ograničeni na 2028. godinu ako potražnja nalaže drugačije, ali mi smo jasno fokusirani na ciljeve dekarbonizacije naše kompanije i našeg portfolija vozila. Trenutno preispitujemo naše odgovarajuće planove i prilagođavamo ih novim uslovima."
Čak je i projekat fabrike baterija zaustavljen prošle godine zbog niže od očekivane potražnje za električnim automobilima u Evropi, a konačna odluka o tom pitanju očekuje se kasnije ove godine.
Kao i kod drugih brendova koji su promijenili kurs, Opel ne želi ostaviti utisak da odustaje od elektrifikacije. Jednostavno otvara vrata, na primjer, za dva svoja nadolazeća modela, novu Opel Corsu (2027.) i Opel Astru (2028.), koji će kao i sada biti ponuđeni s električnim opcijama.
Široke mogućnosti koje nude Stellantisove multienergetske platforme omogućavaju Opelu da odigra sve moguće karte dok čeka razvoj događaja u narednim godinama. Za sada očekuju da će prodati više od polovine svih svojih automobila s električnom tehnologijom, uključujući hibride i plug-in hibride, ali da će nastaviti nuditi benzinske i dizel verzije u manjim modelima.
Povezane novosti
SAD suspenduje radne vize za strane vozače kamiona
Američka vlada je objavila da suspenduje radne vize za strane vozače kamiona optužene za ''ugrožavanje američkih života'' na američkim cestama, izvještava AFP.
Svetogrđe ili čisti interes: Šta znači saradnja između Mercedesa i BMW-a?
Dva historijska brenda koja se tradicionalno takmiče u premium segmentu započela su pregovore o saradnji. Ako budu uspješni, BMW-ovi četverocilindarski benzinski motori bit će ugrađivani u buduće Mercedesove modele
Audi predstavio Q3 u atraktivnijoj Sportback verziji
Njemački proizvođač automobila objavio je prve slike nove Sportback varijante modela Q3. Osim coupe SUV siluete i manjeg prtljažnika, novi Q3 Sportback je identičan standardnoj varijanti.