Ove godine Opel obilježava 125 godina od kada je lansirao svoj prvi automobil. Do tada je kompanija, koju je osnovao Adam Opel 1862. godine, bila poznata po proizvodnji bicikala i šivaćih mašina. Međutim, ”prava” priča o Opelovim automobilima počinje 1899. godine. Te godine Wilhelm Opel, sin osnivača njemačke marke, potpisao je ugovor sa Friedrichom Lutzmannom, nezavisnim proizvođačem automobila, o potpunom preuzimanju njegove fabrike smještene u grad Dessau.
Ugovor je potpisan 21. januara 1899. godine na iznos od 116.887 maraka. Lutzmannova fabrika u Desauu, koja je proizvodila automobile od 1894. godine, postala je kasnije vlasništvo marke Opel. Preuzimanjem fabrike, proizvodnja je preseljena u Rüsselsheim, Opelovo glavno sjedište. U isto vrijeme, Lutzmann je imenovan za direktora prodaje automobilskog odjela marke.
Prvi Opelov model lansiran je iste godine i nazvan je Patent-Motorwagen System Lutzmann. Debitantski model njemačke marke imao je 1,5-litarski motor koji je razvijao samo 3,5 konjske snage.
U svojih 125 godina rada, više od 75 miliona Opelovih automobila proizvedeno je u njegovim fabrikama u Evropi. Opel je danas dio najveće svjetske grupacije automobila – Stellantis.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.