Ove godine Opel obilježava 125 godina od kada je lansirao svoj prvi automobil. Do tada je kompanija, koju je osnovao Adam Opel 1862. godine, bila poznata po proizvodnji bicikala i šivaćih mašina. Međutim, ”prava” priča o Opelovim automobilima počinje 1899. godine. Te godine Wilhelm Opel, sin osnivača njemačke marke, potpisao je ugovor sa Friedrichom Lutzmannom, nezavisnim proizvođačem automobila, o potpunom preuzimanju njegove fabrike smještene u grad Dessau.
Ugovor je potpisan 21. januara 1899. godine na iznos od 116.887 maraka. Lutzmannova fabrika u Desauu, koja je proizvodila automobile od 1894. godine, postala je kasnije vlasništvo marke Opel. Preuzimanjem fabrike, proizvodnja je preseljena u Rüsselsheim, Opelovo glavno sjedište. U isto vrijeme, Lutzmann je imenovan za direktora prodaje automobilskog odjela marke.
Prvi Opelov model lansiran je iste godine i nazvan je Patent-Motorwagen System Lutzmann. Debitantski model njemačke marke imao je 1,5-litarski motor koji je razvijao samo 3,5 konjske snage.
U svojih 125 godina rada, više od 75 miliona Opelovih automobila proizvedeno je u njegovim fabrikama u Evropi. Opel je danas dio najveće svjetske grupacije automobila – Stellantis.
Povezane novosti
Ažuriran Toyotin “električar”: Šta je sve novo na redizajniranom bZ4X?
Jedini električni model japanske marke doživio je blago zatezanje bora, ali i niz tehničkih nadogradnji. Naglasak je na snažnijim elektromotorima, novim baterijama i većoj autonomiji.
Kineski Leapmotor postigao rekord u novembru i prodao više od 70.000 automobila
Leapmotor je postavio novi mjesečni rekord isporuka u novembru, kada je kineski proizvođač isporučio 70.327 vozila, pretekavši Volvo globalno.
Renault 5 proizveden u 100.000 jedinica za samo 15 mjeseci
Proizvodnja električnog Renaulta 5 započela je u oktobru 2024. godine, a dostupan je za prodaju od ove godine. Sada je 100.000-ti električni Renault 5 proizveden u fabrici Ampere ElectriCity u Douaiju u Francuskoj.