Vijesti

Ograničena serija Mazde 121 Goldy

Manji broj ljudi zna za partnerstvo između japanskog proizvođača automobila i njemačke kompanije slatkiša Haribo - globalno poznate po svojim gumenim medvjedićima. Saradnja je rezultirala razvojem Mazde 121 “Goldy’’ tokom ranih 90-ih.

Autor: BIHAMK

Sa svojim zaobljenim i kompaktnim dizajnom, Mazda 121 je nudila jedinstveni osjećaj prostranosti zahvaljujući kupolastom krovu koji je naglašavao ionako prozračan ambijent u automobilu. Ovo iskustvo dodatno je poboljšano u kombinaciji s opcijskim sklopivim krovnim otvorom koji je pružio dodatnu dimenziju otvorenosti za sva 4 putnika. “Goldy” i njegova braća i sestre sa standardnom opremom bili su opremljeni 1,3-litrenim četverocilindarskim benzinskim motorom, koji je razvijao 72 KS, postizao najveću brzinu od 155 km/h i ubrzavao od 0 do 100 km/h za 11,4 sekunde.

Limitirano izdanje “Goldy”

Ograničena serija Mazde 121 "Goldy", kreirana u saradnji s kompanijom Haribo, bila je posebna serija od samo 1.000 primjeraka, ekskluzivno dizajnirana za njemačko, austrijsko i švicarsko tržište. Tema automobila temeljila se na poznatim bombonima Haribo Gold Bears, pa su bili obojeni u svijetlu "zlatno žutu" boju. "Goldy" je imao posebnu opremu uključujući Momo upravljač sa zlatnim Haribo medvjedićem na glavčini, sjenilo stražnjeg stakla sa šarenim dizajnom gumenog medvjedića i set ratkapa s Haribo medvjedićem. Međutim, to nije bilo sve, jer je svaki “Goldy” dolazio s nevjerovatnih 100 vrećica slatkiša Haribo Gold Bears i velikim plišanim medvjedom.

Mazda 121 - Auto mjehurić

Izdanje “Goldy” bio je model s mekim krovom, koji je vozačima omogućavao sunčanje u toplim danima. Osnovno izdanje Mazde 121 također je bilo dostupno s tvrdim krovom. Model je predstavljen 1991. godine, a na matičnom tržištu Japana bio je poznat kao Autozam Revue. Sa svojim malim i neobičnim dizajnom, brzo je dobio vrlo pozitivne kritike i postao hit. Model je dobivao ljupke nadimke, a jedan od najčešćih bio je "auto mjehurić".

Iako Mazda 121 “Goldy” možda nije prvi automobil koji vam pada na pamet kada razmišljamo o istorijskim Mazdama, to je važan automobil u Mazdinoj istoriji. Danas Mazda čuva jedan od automobila “Goldy” u muzeju klasičnih Mazdinih automobila Frey u Augsburgu u Njemačkoj. Godine 2022. njemački par iz Sjeverne Rajne-Vestfalije donirao je taj automobil koji su osvojili na posebnoj lutriji koju je organizirao Haribo. Dakle, ovu slatku saradnju između Mazde i svijeta gumenih medvjedića pamtit će i buduće generacije.

BIHAMK

Povezane novosti

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5

Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Možda bi vas zanimalo