Sa svojim zaobljenim i kompaktnim dizajnom, Mazda 121 je nudila jedinstveni osjećaj prostranosti zahvaljujući kupolastom krovu koji je naglašavao ionako prozračan ambijent u automobilu. Ovo iskustvo dodatno je poboljšano u kombinaciji s opcijskim sklopivim krovnim otvorom koji je pružio dodatnu dimenziju otvorenosti za sva 4 putnika. “Goldy” i njegova braća i sestre sa standardnom opremom bili su opremljeni 1,3-litrenim četverocilindarskim benzinskim motorom, koji je razvijao 72 KS, postizao najveću brzinu od 155 km/h i ubrzavao od 0 do 100 km/h za 11,4 sekunde.
Limitirano izdanje “Goldy”
Ograničena serija Mazde 121 "Goldy", kreirana u saradnji s kompanijom Haribo, bila je posebna serija od samo 1.000 primjeraka, ekskluzivno dizajnirana za njemačko, austrijsko i švicarsko tržište. Tema automobila temeljila se na poznatim bombonima Haribo Gold Bears, pa su bili obojeni u svijetlu "zlatno žutu" boju. "Goldy" je imao posebnu opremu uključujući Momo upravljač sa zlatnim Haribo medvjedićem na glavčini, sjenilo stražnjeg stakla sa šarenim dizajnom gumenog medvjedića i set ratkapa s Haribo medvjedićem. Međutim, to nije bilo sve, jer je svaki “Goldy” dolazio s nevjerovatnih 100 vrećica slatkiša Haribo Gold Bears i velikim plišanim medvjedom.
Mazda 121 - Auto mjehurić
Izdanje “Goldy” bio je model s mekim krovom, koji je vozačima omogućavao sunčanje u toplim danima. Osnovno izdanje Mazde 121 također je bilo dostupno s tvrdim krovom. Model je predstavljen 1991. godine, a na matičnom tržištu Japana bio je poznat kao Autozam Revue. Sa svojim malim i neobičnim dizajnom, brzo je dobio vrlo pozitivne kritike i postao hit. Model je dobivao ljupke nadimke, a jedan od najčešćih bio je "auto mjehurić".
Iako Mazda 121 “Goldy” možda nije prvi automobil koji vam pada na pamet kada razmišljamo o istorijskim Mazdama, to je važan automobil u Mazdinoj istoriji. Danas Mazda čuva jedan od automobila “Goldy” u muzeju klasičnih Mazdinih automobila Frey u Augsburgu u Njemačkoj. Godine 2022. njemački par iz Sjeverne Rajne-Vestfalije donirao je taj automobil koji su osvojili na posebnoj lutriji koju je organizirao Haribo. Dakle, ovu slatku saradnju između Mazde i svijeta gumenih medvjedića pamtit će i buduće generacije.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.