Porsche 911 je dugi niz godina meta raznoraznih prerada, uključujući i one off-road karaktera. Jedna od takvih dolazi iz kalifornijske kompanije koja ima bogato iskustvo u izgradnji modificiranih 911-ki.
Kompanija Russell Built Fabrication iz Kalifornije već nekoliko godina radi modifikacije Porschea 911 za ekstremne terene, a kako svoje znanje i iskustvo žele podijeliti sa ljubiteljima vožnje van asfaltnih podloga, ponudli su 911-ku (serija 964 - proizvodila se između 1989. i 1994.) s posebnim off-road kitom koji nazivaju Safari Sportsman.
Izmjene se uglavnom odnose na obje osovine automobila, koje su adekvatno ojačane za vožnju po teškom terenu. Novi su i Baja točkovi, koje Russell Built Fabrication nudi u pet različitih verzija. No, bez obzira koji set odaberete, točkovi će stići obučeni u terenske gume Toyo Open Country. Tu je i zaštita šasije i ojačani kočioni sistem.
Automobil je vizuelno produžen, čemu odgovaraju prošireni nitovani blatobrani kao i branici sa cjevastim dodacima. Trag točkova i međuosovinski razmak su očekivano prošireni, a klirens povećan na cijelih 25,4 cm. Karbonski krovni nosači, svjetla za maglu integrisana u branik i rally svjetla na haubi dostupni su uz doplatu.
Za one kojima bi serijska snaga njihovog Porschea bila nedovoljna, Russell Built Fabrication nudi opcije
Kalifornijski tuning specijalist daje izbor između tri nivoa snage - 314 KS, 355 KS i 406 KS. U najslabijoj varijanti motor ima zapreminu od 3,6 litara, u srednjoj 3,8 litara i u najjačoj 4 litre. U svim slučajevima uključen je modificirani ispušni sistem i modifikovana mjenjačka kutija.
Kalifornijski tuner za osnovnu preradu bez doplata naplaćuje 135.000 dolara. Cijena ne uključuje automobil, ali uključuje ugradnju kita, njegovo završno podešavanje i farbanje automobila. Puno novca, ali još uvijek manje nego što biste platili za Porsche 911 All-Terrain Competition Study Singer kod konkurenta.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.