Evropska podružnica američkog brenda Ford u pokušaju da transformišu svoj asortiman modela, stvorila je automobile koji su ušli u historiju. Mondeo je ugašen prije tri godine, a posljednja Fiesta proizvedena je u polovinom 2023. godine. Sada je na redu i legendarni Focus.
Podsjećamo da je Ford u posljednjih nekoliko godina takođe penzionisao iznimno omiljene modele na evropskom tržištu: C-Max, S-Max i Galaxy. Svi oni su žrtvovani za elektrifikaciju koja je u Fordu doživjela pravi fijasko. Kada u novembru ode Focus, u ponudi starih modela Ford će zadržati samo Pumu, Kugu i Transit.
Proizvodnja modela Focus će biti trajno prekinuta u novembru ove godine. Barem za sada, proizvođač sa sjedištem u Dearbornu ne planira lansirati nasljednika. Kupci i dalje mogu naručiti Ford Focus, ali će liste uskoro biti zatvorene i nakon četiri generacije će nestati popularni kompakt.
Koliko je situacija za Ford loša najbolje prikazuju prodajne brojke. Marka je 2024. završila s padom prodaje od 17% u odnosu na 2023. godinu. U Evropi je u 2023. registrovano skoro 100.000 Focusa, a prošle godine 85.000 primjeraka. Ni prodaja u prvom mjesecu 2025. nije bila ništa bolja, Ford je zabilježio pad od 3,9% u odnosu na januar 2024. godine.
Povezane novosti

Volkswagen isporučio 1,5 miliona električnih automobila
Njemački proizvođač automobila dostigao je važnu prekretnicu: isporučio je 1,5 miliona jedinica električnih automobila iz ID porodice. Jubilarno vozilo je ID.7 Tourer Pro.

Novi Grandland Electric AWD: Prvi električni Opel s pogonom na sve točkove
Opel je lansirao novu verziju Grandland Electric. Nova verzija dobija pogon na sva četiri točka i pogonski sklop koji razvija 325 konjskih snaga uz domet veći od 500 kilometara.

Nova Fiat Grande Panda u BiH: Odrasla, tehnološki zrela i pristupačna
Fiat se vraća u B segment s potpuno novom Grande Pandom, koja predstavlja spoj italijanskog dizajna, inovativnih tehnologija i ekološke odgovornosti. Razvijena na globalnoj Stellantis "Smart Car Platform" nudi veselu vožnju po pristupačnoj cijeni.