Kao tipični derivat modela XC40 Recharge, novi Volvo C40 Recharge sa svojim kupeovskim stilom će biti zanimljiviji mlađoj publici, a na račun izgleda i početne cijene od oko 55.000 eura će biti i oko 5-8% skuplji. Ali on će za razliku od matičnog modela XC40, s kojim dijeli jednaku tehnologiju i istu dužinu od 4,44m, na tržište biti lansiran isključivo kao električni model čime Volvo još jednom podcrtava opredjeljenje za ovu zelenu tehnologiju s ciljem potpunog prihvata iste do 2030. godine.
Baza ovog modela je CMA platforma, kreirana za elektro modele iz grupacije Volvo-Geely, a ista čak nije potpuno kreirana od švedskih inžinjera, već od strane kineskog vlasnika. No, to ne znači da će C40 biti manje kvalitetniji, jer ispod lima 2,2 tone teškog crossovera skriva se posljednja Volvo tehnologija.
Na tržištu će biti dvije varijante, s pogonom na prednje s jednim ili na sva četiri točka s jednostavnom koncepcijom od dva elektromotora. Ulazna verzija s baterijom od 67 kWh i elektromotorom od 231 KS je zadužena za verzije s prednjim, dok je jača baterija od 75 kWh i snagom motora od 408 KS rezervisana za 4x4 model. Maksimalna brzina koju Volvo zagovara je implementirana i na ovaj model i iznosi 180 km/h.
Punjenje je kapacitirano i za brze DC punjače do 150 kW, te se baterija za 37 minuta lako napuni od 10 do 80 posto, dok za punjenje preko kućnog wallboxa od 11 kW treba oko 8 sati. Ipak, Volvo je pripremio i tehnologiju One Pedal Drive, pa se uz rekuperaciju energije lakše postiže fabrički deklarisana autonomija od 444 km kod verzije sa baterijom od 75 kWh.
C40 Recharge je prvi Volvo model koji ne koristi kožu u unutrašnjosti, ali i prvi model koji Volvo trenutno nudi preko online platforme za kupovinu. Automobil se može u potpunosti platiti pri isporuci ili faktor klasičnog posjedovanja odbaciti uz prihvat fleksibilne opcije pretplate preko usluge Care by Volvo sa potpunim setom usluga.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.