Pošla godina je obilježila prvo učešće marke Ford kao fabričkog tima na reliju Dakar u Saudijskoj Arabiji. Za izdanje koje je održano ranije ove godine, američki brend se takmičio s prototipom Ranger Raptor T1+, a reli se pokazao kao težak. Međutim, Ford je uspio da završi reli Dakar 2024. s oba automobila na 115. odnosno 120. mjestu u kategoriji Auto.
Sada, međutim, Ford želi postići bolji rezultat i spreman je da se vozi među najboljim s potpuno novim automobilom. Na Goodwood festivalu brzine, Ford je predstavio novi prototip Raptor T1+. U poređenju s prošlogodišnjim automobilom, novi takmičarski model je razvija zajedno s Red Bullom i, naravno, M-Sportom.
Prototip Dakara iz 2025. dobija 5,0-litarski V8 motor preuzet od Mustang Dark Horsea i modifikovan je da izdrži izuzetno teške uslove Dakar relija. Novi Raptor T1+ takođe dobija novu karoseriju, kao i šasiju s space okvirom, novo ogibljenje s 350 milimetarskim hodom i masivne točkove od 37 inča.
Novi prototip takođe ima golemi klirens od 400 milimetara i napadni ugao od 70 stepeni. Efikasno kočenje je zagarantovano ugradnjom diskova prečnika 355 milimetara i 6-klipnim čeljustima na svakom točku.
Za izdanje relija Dakar 2025, Ford će imati četiri vozača. Jedan od njih će biti Carlos Sainz senior, dvostruki WRC svjetski prvak i četverostruki pobjednik relija Dakar. On je, naravno, pobjednik izdanja za 2023/2024. za volanom Audija RS Q e-tron. To je bio prvi put u istoriji relija Dakar da je pobjednički automobil bio električni.
Drugi do sada potvrđeni vozač tima je Nani Roma, dvostruki pobjednik relija Dakar 2004. i 2014. godine. Takmičarski debi novog Ford Raptora T1+ održat će se sljedećeg mjeseca u Baji u Mađarskoj.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.