Pošla godina je obilježila prvo učešće marke Ford kao fabričkog tima na reliju Dakar u Saudijskoj Arabiji. Za izdanje koje je održano ranije ove godine, američki brend se takmičio s prototipom Ranger Raptor T1+, a reli se pokazao kao težak. Međutim, Ford je uspio da završi reli Dakar 2024. s oba automobila na 115. odnosno 120. mjestu u kategoriji Auto.
Sada, međutim, Ford želi postići bolji rezultat i spreman je da se vozi među najboljim s potpuno novim automobilom. Na Goodwood festivalu brzine, Ford je predstavio novi prototip Raptor T1+. U poređenju s prošlogodišnjim automobilom, novi takmičarski model je razvija zajedno s Red Bullom i, naravno, M-Sportom.
Prototip Dakara iz 2025. dobija 5,0-litarski V8 motor preuzet od Mustang Dark Horsea i modifikovan je da izdrži izuzetno teške uslove Dakar relija. Novi Raptor T1+ takođe dobija novu karoseriju, kao i šasiju s space okvirom, novo ogibljenje s 350 milimetarskim hodom i masivne točkove od 37 inča.
Novi prototip takođe ima golemi klirens od 400 milimetara i napadni ugao od 70 stepeni. Efikasno kočenje je zagarantovano ugradnjom diskova prečnika 355 milimetara i 6-klipnim čeljustima na svakom točku.
Za izdanje relija Dakar 2025, Ford će imati četiri vozača. Jedan od njih će biti Carlos Sainz senior, dvostruki WRC svjetski prvak i četverostruki pobjednik relija Dakar. On je, naravno, pobjednik izdanja za 2023/2024. za volanom Audija RS Q e-tron. To je bio prvi put u istoriji relija Dakar da je pobjednički automobil bio električni.
Drugi do sada potvrđeni vozač tima je Nani Roma, dvostruki pobjednik relija Dakar 2004. i 2014. godine. Takmičarski debi novog Ford Raptora T1+ održat će se sljedećeg mjeseca u Baji u Mađarskoj.
Povezane novosti

Popularni Volkswagen Touran bi mogao postati električni MPV
Volkswagen ozbiljno razmatra lansiranje novog električnog minivana u bliskoj budućnosti, koji bi bio pozicioniran ispod ID.Buzza. Novi model bi mogao biti nasljednik aktuelnog Tourana.

Jaguar se oprašta od V8 motora
Jaguar je zvanično lansirao novo specijalno izdanje za F-Pace SUV. Novi model se zove SVR 575 Ultimate Edition i posljednji je Jaguar kojeg pogoni V8 motor.

Više od 1.500 Kineza stiže u Španiju kako bi izgradili Stellantisovu fabriku LFP baterija
Ovaj projekat se provodi u saradnji s kineskim specijalistom CATL-om, vodećim igračem na tržištu baterija za električna vozila.