Obnovljeni prodajni asortiman Citroën vozila bit će transparentniji i jednostavniji. Time će se klijentu pružati bolje iskustvo kupovine, a istovremeno će ovaj asortiman odražavati nove potrošačke trendove. Novi nazivi osmišljeni su kako bi što više ispunili očekivanja klijenata fokusirajući se na ono što klijenti zapravo koriste. Posljedično, zbog veće transparentnosti, klijenti će imati bolje iskustvo s markom Citroën.
Citroënova želja da pojednostavi svoj prodajni asortiman vozila također će dovesti do konkurentnijih cijena i kraćih rokova isporuke zbog smanjenja raznolikosti koja stvara veću složenost. Ovakav pristup u potpunosti odgovara novim potrošačkim navikama, posebno u današnjem digitalnom svijetu, i želji marke da pristupi pravednijoj i uravnoteženijoj cjenovnoj politici u svim državama.
Važna novost u definiranju nivoa opreme Citroën vozila omogućuje da će za svaki model biti dostupna tri nivoa opreme za koje će se moći birati između najviše pet paketa opcija. Od sada će sve biti usmjereno na tri nivoa opreme: YOU, PLUS i MAX, koji će zamijeniti dosadašnje pakete: Live, Feel , Feel Pack, Shine i Shine Pack.
Na modelima C4 i C4 X, naprimjer, prvi nivo opreme YOU pruža direktni pristup Citroënovom svijetu udobnosti sa serijskom opremom kao što je ovjes s progresivnim hidrauličkim graničnicima, dobra razina povezivanja uz 10" ekran osjetljiv na dodir kao i sisteme za pomoć u vožnji, kao što su zadnji parking senzori. Kod nivoa opreme PLUS doživljaj Citroëna još je prisutniji zahvaljujući sjedištima Citroën Advanced Comfort, kameri za vožnju unazad i 18" aluminijskim felgama. Nivo opreme MAX nudi još više opreme koja olakšava život u vozilu poput hands-free pristupa i pokretanja, povezivog navigacijskog sistema, ekrana u visini očiju i prilagodljivog tempomata s funkcijom Stop & Go. Naravno, nismo zaboravili na stilski imidž, jer su tu zatamnjena stražnja stakla i 18" felge s dijamantnom obradom.
Ova promjena je stupila na snagu 1. septembra kao odgovor na zahtjeve klijenata i prodajne mreže za jednostavnijom i jasnijom ponudom. Omogućujući lakše razumijevanje bogatijih nivoa opreme i različitih dostupnih opcija, Citroën će olakšati proces kupovine i povećati povjerenje svojih klijenata. Ponudom odgovarajuće prilagođenih nivoa opreme i dobro konstruisanih paketa opcija, marka će ponuditi rješenja prilagođena potrebama i životnom stilu klijenata.
Povezane novosti
![Kina izvezla 2,45 miliona vozila za pet mjeseci 2024. i zabilježila rast od 26 posto](https://magazin.bihamk.ba/assets/photos/article/medium/1719820504-kina-izvezla-245-miliona-vozila-za-pet-mjeseci-2024-i-zabiljezila-rast-od-26-posto.jpeg?v1719820509)
Kina izvezla 2,45 miliona vozila za pet mjeseci 2024. i zabilježila rast od 26 posto
Samo u maju ove godine Kina je izvezla 568.000 vozila, što je povećanje od 29 posto u odnosu na isti mjesec lani i povećanje od dva posto na mjesečnom nivou.
![Rimac predstavio samovozeći robotaxi, za dvije godine bi trebao kružiti po Zagrebu](https://magazin.bihamk.ba/assets/photos/article/medium/1719578909-rimac-predstavio-samovozeci-robotaxi-za-dvije-godine-bi-trebao-kruziti-po-zagrebu.jpg?v1719578923)
Rimac predstavio samovozeći robotaxi, za dvije godine bi trebao kružiti po Zagrebu
Osnivač Rimac Automobila, Mate Rimac, predstavio je u Hrvatskoj robotaxi s dva sjedišta, koji je planiran da uđe u upotrebu od 2026. godine. Automobil će raditi kao dio autonomne usluge prevoza koja se zove Verne.
![Porsche BH nastavlja s edukacijom mladih kadrova](https://magazin.bihamk.ba/assets/photos/article/medium/1719302142-porsche-bh-nastavlja-s-edukacijom-mladih-kadrova.jpg?v1719302443)
Porsche BH nastavlja s edukacijom mladih kadrova
Sredinom mjeseca su učenici Srednje stručne škole "Džemal Bijedić" iz Goražda posjetili kompanije Porsche BH i Porsche Inter Auto, što im je omogućilo da se detaljnije upoznaju s najnovijim tehnologijama i praksama u automobilskoj industriji.