Obnovljeni prodajni asortiman Citroën vozila bit će transparentniji i jednostavniji. Time će se klijentu pružati bolje iskustvo kupovine, a istovremeno će ovaj asortiman odražavati nove potrošačke trendove. Novi nazivi osmišljeni su kako bi što više ispunili očekivanja klijenata fokusirajući se na ono što klijenti zapravo koriste. Posljedično, zbog veće transparentnosti, klijenti će imati bolje iskustvo s markom Citroën.
Citroënova želja da pojednostavi svoj prodajni asortiman vozila također će dovesti do konkurentnijih cijena i kraćih rokova isporuke zbog smanjenja raznolikosti koja stvara veću složenost. Ovakav pristup u potpunosti odgovara novim potrošačkim navikama, posebno u današnjem digitalnom svijetu, i želji marke da pristupi pravednijoj i uravnoteženijoj cjenovnoj politici u svim državama.
Važna novost u definiranju nivoa opreme Citroën vozila omogućuje da će za svaki model biti dostupna tri nivoa opreme za koje će se moći birati između najviše pet paketa opcija. Od sada će sve biti usmjereno na tri nivoa opreme: YOU, PLUS i MAX, koji će zamijeniti dosadašnje pakete: Live, Feel , Feel Pack, Shine i Shine Pack.
Na modelima C4 i C4 X, naprimjer, prvi nivo opreme YOU pruža direktni pristup Citroënovom svijetu udobnosti sa serijskom opremom kao što je ovjes s progresivnim hidrauličkim graničnicima, dobra razina povezivanja uz 10" ekran osjetljiv na dodir kao i sisteme za pomoć u vožnji, kao što su zadnji parking senzori. Kod nivoa opreme PLUS doživljaj Citroëna još je prisutniji zahvaljujući sjedištima Citroën Advanced Comfort, kameri za vožnju unazad i 18" aluminijskim felgama. Nivo opreme MAX nudi još više opreme koja olakšava život u vozilu poput hands-free pristupa i pokretanja, povezivog navigacijskog sistema, ekrana u visini očiju i prilagodljivog tempomata s funkcijom Stop & Go. Naravno, nismo zaboravili na stilski imidž, jer su tu zatamnjena stražnja stakla i 18" felge s dijamantnom obradom.
Ova promjena je stupila na snagu 1. septembra kao odgovor na zahtjeve klijenata i prodajne mreže za jednostavnijom i jasnijom ponudom. Omogućujući lakše razumijevanje bogatijih nivoa opreme i različitih dostupnih opcija, Citroën će olakšati proces kupovine i povećati povjerenje svojih klijenata. Ponudom odgovarajuće prilagođenih nivoa opreme i dobro konstruisanih paketa opcija, marka će ponuditi rješenja prilagođena potrebama i životnom stilu klijenata.
Povezane novosti

Geely na bh. tržištu predstavio novi model Cityray
Kineska marka Geely je premijerno u BiH predstavila Cityray, novi kompaktni SUV u ponudi. Spoj savremenog dizajna, bogate opreme i napredne tehnologije kupci mogu dobiti po ulaznoj promo cijeni od 51.999 KM.

Porsche 911 Turbo S redizajn: Najsnažnija serijska 911-a razvija čak 711 KS
Ovo je novi 911 Turbo S “facelift” - najsnažnija serijska 911-ka u historiji marke, koja sada dobija hibridni motor i aerodinamičniju karoseriju zahvaljujući novom sistemu aktivne aerodinamike.

Zbogom Volvo V90: Švedski karavan će uskoro biti penzionisan
Volvo V90, veliki karavan švedskog brenda, bit će trajno ukinut ovog mjeseca. Model neće imati direktnu zamjenu, jer se Šveđani okreću SUV modelu.