Prije nekoliko mjeseci lansiran je model GLE 53 facelift. Sada se ovaj popularni SUV može naručiti u novoj verziji, s plug-in hibridnim motorom. U pitanju je verzija Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid 4Matic+, koja je dostupna u SUV i Coupe verziji.
Pogonski sistem kombinuje 3,0-litreni motor sa 6 cilindara u liniji, elektromotor snage 100 kW i bateriju kapaciteta 31,2 kWh. SUS motor razvija 449 KS, odnosno 14 KS više nego prije. Ukupno, sklop nudi 544 KS i 750 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno da do 100 km/h stigne za 4,7 sekundi. Najveća brzina je elektronski ograničena na 250 km/h, a s isključenim termalnim motorom može pojuriti do 140 km/h. Autonomija s električnim motorom je između 80 i 86 kilometara za SUV verziju, odnosno između 82 i 87 kilometara za Coupe verziju.
Estetski, novi Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid nudi revidirani usisnik zraka u prednjoj maski, specifične ambleme, ogromne prednje kočnice s diskovima od 400 mm i 21-inčne točkove koji se nude kao standard. S druge strane, multimedijski sistem MBUX ima malo izmijenjenu grafiku i specifične funkcije. Standardna oprema uključuje, između ostalog, električni panoramski krov, grijana prednja sjedišta, AMG ispušni sistem, Burmester audio sistem, AMG Performance upravljač i Multibeam LED prednja svjetla.
Ovjes je također revidiran, kao i 4Matic+ pogon na sve točkove, a pogon vozaču nudi sedam načina vožnje: Comfort, Sport, Sport+, Smoothness, Individual, Electric i Battery Hold. U Njemačkoj novi Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid starta s cijenom od 125.515 eura. Za Coupe verziju kupci moraju izdvojiti najmanje 133.851 eura.
Povezane novosti
Cupra: Milion proizvedenih automobila od odvajanja od Seata
Španska marka Cupra za kratko vrijeme dostigla je prekretnicu od milion proizvedenih automobil od samostalnosti. Jubilarni model je Formentor.
Škoda 1000 MBX: Kupe verzija legendarnog modela “Hiljadu malih briga” za 21. vijek
Dva Škodina dizajnera reinterpretirala su klasičan i vrlo rijedak model za moderno doba. Riječ je o 1000 MBX, kupeu proizvedenom u ograničenoj seriji šezedesetih godina prošlog vijeka.
Transport&Environment: Plug-in hibridi su jedan od najvećih promašaja u historiji automobila
Organizacija Transport&Environment ponovo stavlja fokus pažnje na plug-in hibridne automobile i njihove stvarne emisije CO2, a evropska industrija želi nametnuti istu kategoriju kao i za električne automobile od 2035. godine.