Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi Nurburgring Nordschleife je novi Ford Mustang GTD. Američki proizvođač je upravo otkrio vrijeme kruga modela od 6 minuta i 57,685 sekundi.
Ford je pripremio i mini dokumentarac u kojem otkriva pripreme za organizaciju ove turneje. Snimak možete pogledati u nastavku:
Ne samo da je novi Ford Mustang GTD najbrži serijski automobil u SAD, već je i prvi serijski američki automobil u koji je prešao krug kultne njemačke staze ispod 7 minuta.
Ford Mustang GTD je najsnažnija verzija trenutne generacije performansnog modela. Ispod haube Mustanga GTD nalazi se 5,2-litarski V8 motor s kompresorom, koji razvija 815 konjskih snaga i uparen je sa 8-brzinskim automatskim mjenjačem s dvostrukim kvačilom.
Najmoćniji serijski Mustang koristi veoma agresivan aerodinamički paket, sa elementima od karbonskih vlakana, širu karoseriju, brojne usisnike vazduha, prednji spojler i masivni zadnji spojler, plus veliki aerodinamički difuzor. U osnovi, Mustang GTD je najbliža verzija Mustangu GT3, kreirana posebno za trke.
Za volanom Mustanga GTD bio je Nijemac Dirk Muller. Prema zvaničnim podacima, novi model je postavio peti najbrži krug u kategoriji serijskog sportskog automobila. Mustang GTD je takođe šesti automobil u svojoj klasi koji je postavio vrijeme kruga ispod 7 minuta.
Povezane novosti

Novi Grandland Electric AWD: Prvi električni Opel s pogonom na sve točkove
Opel je lansirao novu verziju Grandland Electric. Nova verzija dobija pogon na sva četiri točka i pogonski sklop koji razvija 325 konjskih snaga uz domet veći od 500 kilometara.

Nova Fiat Grande Panda u BiH: Odrasla, tehnološki zrela i pristupačna
Fiat se vraća u B segment s potpuno novom Grande Pandom, koja predstavlja spoj italijanskog dizajna, inovativnih tehnologija i ekološke odgovornosti. Razvijena na globalnoj Stellantis "Smart Car Platform" nudi veselu vožnju po pristupačnoj cijeni.

Šef Mercedesa kritikuje plan EU o zabrani automobila sa SUS motorima od 2035. godine
Ola Kallenius, šef Mercedes-Benza i predsjednik Evropskog udruženja proizvođača automobila, upozorava da bi ovaj plan mogao dovesti do kolapsa evropskog tržišta automobila i da je potreban "poziv na buđenje realnosti".