Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi Nurburgring Nordschleife je novi Ford Mustang GTD. Američki proizvođač je upravo otkrio vrijeme kruga modela od 6 minuta i 57,685 sekundi.
Ford je pripremio i mini dokumentarac u kojem otkriva pripreme za organizaciju ove turneje. Snimak možete pogledati u nastavku:
Ne samo da je novi Ford Mustang GTD najbrži serijski automobil u SAD, već je i prvi serijski američki automobil u koji je prešao krug kultne njemačke staze ispod 7 minuta.
Ford Mustang GTD je najsnažnija verzija trenutne generacije performansnog modela. Ispod haube Mustanga GTD nalazi se 5,2-litarski V8 motor s kompresorom, koji razvija 815 konjskih snaga i uparen je sa 8-brzinskim automatskim mjenjačem s dvostrukim kvačilom.
Najmoćniji serijski Mustang koristi veoma agresivan aerodinamički paket, sa elementima od karbonskih vlakana, širu karoseriju, brojne usisnike vazduha, prednji spojler i masivni zadnji spojler, plus veliki aerodinamički difuzor. U osnovi, Mustang GTD je najbliža verzija Mustangu GT3, kreirana posebno za trke.
Za volanom Mustanga GTD bio je Nijemac Dirk Muller. Prema zvaničnim podacima, novi model je postavio peti najbrži krug u kategoriji serijskog sportskog automobila. Mustang GTD je takođe šesti automobil u svojoj klasi koji je postavio vrijeme kruga ispod 7 minuta.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.