Hornet je prvi kompaktni SUV u Dodgeovoj liniji otkako je 2012. ukinut model Nitro, takođe klon Jeepa Libertyja. Budući da je slavni američki brend, prepoznatljiv po V8 motorima i mišićavim automobilima, dio FIAT-Chrysler grupacije još iz vremena kada se talijanski proizvođač odvojio od General Motorsa, odnosno ažurirano - sada dio Stellantis grupacije, Dodge postaje klon pojedinih modela iz ove četvrte po veličini automobilske grupacije.
Tako je novi Dodge Hornet (stršljen) iskoristio temelje nove Alfa Romeo Tonale i kao njen klon aterirao na američko tržište kao novi kompaktni SUV. Narudžbe su već krenule po početnoj cijeni od 29.995 dolara za ulaznu GT verziju, a isporuke su planirane krajem godine. Dodge Hornet će se proizvoditi u Italiji paralelno s Alfom Tonale.
Hornet je reklo bi se jednak Tonaleu kao jaje jajetu, međutim, američki duh je dijelom prisutan na već viđenom dizajnu. Razlike ima na maski i svjetlosnoj grupi, te karakterističnoj podignutoj haubi sa integrisanim odvodima toplote, slijedeći ovim dizajn modela Charger, dok je osnovna linija maltene ista kao kod starije sestre iz Italije. To najbolje demonstrira bočna linija.
Unutrašnjost uključuju trkački inspirisan volan sa ravnim dnom sa integrisanim tasterima za kontrolu režima vožnje i velikim prekidačem za paljenje. Hornet dolazi sa standardnim 12,3-inčnom podesivom digitalnom instrument tablom i centralnim 10,25-inčnim ekranom osjetljivim na dodir. Uconnect 5 infotainment zasnovan na Androidu je standardan i ima integrisan Amazonov pametni zvučnik Alexa kao pomoć u vozilu. Bežično povezivanje za Android Auto i Apple CarPlay je takođe standardno.
Motori prepakovanog Alfinog SUV-a su bratsko-sestrinski podijeljeni, te osnovnu GT verziju pokreće 2,0-litreni četverocilindarski turbak od 265 KS i 400 Nm momenta nazvan Hurricane4. Ovdje je riječ o pogonu na sve točkove i prenosu 400 Nm momenta preko 9-stepenog automatskog mjenjača. Opremljeniju R/T (Road & Track) verziju pokreće plug-in hibrid. Temelj je 1,3-litreni trurbobenzinac na prednjoj i dodatni elektromotor od 122 KS na zadnjoj osovini s kojim u sinergiji ovaj sklop razvija ukupno 285 KS i čak 519 Nm obrtnog momenta. Ovu verziju Dodge oprema i funkcijom Power Shot koja u trajanju od 15 sekundi daje boost od dodatnih 25 KS. Samo na struju ova verzija može preći 48 km.
Povezane novosti
Peugeot u BiH predstavio novu generaciju SUV-a 3008, dizela više nema u ponudi
Obje prethodne generacije SUV-a 3008 odlično su bile prihvaćene među bh. kupcima. Sada Peugeot uvodi treću u nizu i prvu koja će se više oslanjati na elektrifikaciju i nikako na dizelski pogon.
Mercedes-Benz EQS zamijenit će električna S-Klasa
Prema novim informacijama koje se pojavljuju u britanskim medijima, Mercedes-Benz EQS neće dobiti novu generaciju kada se završi proizvodnja trenutnog modela. Zamijenit će ga električna S-Klasa.
Kia i Hyundai predstavljaju inovativne tehnologije za kontrolu unutrašnje temperature vozila
Sestrinske kompanije Hyundai Motor Company i Kia Corporation predstavile su tri tehnologije osmišljene za blisku regulaciju unutrašnje temperature vozila kako bi pružile poboljšanu udobnost putnika i energetsku efikasnost.