Hornet je prvi kompaktni SUV u Dodgeovoj liniji otkako je 2012. ukinut model Nitro, takođe klon Jeepa Libertyja. Budući da je slavni američki brend, prepoznatljiv po V8 motorima i mišićavim automobilima, dio FIAT-Chrysler grupacije još iz vremena kada se talijanski proizvođač odvojio od General Motorsa, odnosno ažurirano - sada dio Stellantis grupacije, Dodge postaje klon pojedinih modela iz ove četvrte po veličini automobilske grupacije.
Tako je novi Dodge Hornet (stršljen) iskoristio temelje nove Alfa Romeo Tonale i kao njen klon aterirao na američko tržište kao novi kompaktni SUV. Narudžbe su već krenule po početnoj cijeni od 29.995 dolara za ulaznu GT verziju, a isporuke su planirane krajem godine. Dodge Hornet će se proizvoditi u Italiji paralelno s Alfom Tonale.
Hornet je reklo bi se jednak Tonaleu kao jaje jajetu, međutim, američki duh je dijelom prisutan na već viđenom dizajnu. Razlike ima na maski i svjetlosnoj grupi, te karakterističnoj podignutoj haubi sa integrisanim odvodima toplote, slijedeći ovim dizajn modela Charger, dok je osnovna linija maltene ista kao kod starije sestre iz Italije. To najbolje demonstrira bočna linija.
Unutrašnjost uključuju trkački inspirisan volan sa ravnim dnom sa integrisanim tasterima za kontrolu režima vožnje i velikim prekidačem za paljenje. Hornet dolazi sa standardnim 12,3-inčnom podesivom digitalnom instrument tablom i centralnim 10,25-inčnim ekranom osjetljivim na dodir. Uconnect 5 infotainment zasnovan na Androidu je standardan i ima integrisan Amazonov pametni zvučnik Alexa kao pomoć u vozilu. Bežično povezivanje za Android Auto i Apple CarPlay je takođe standardno.
Motori prepakovanog Alfinog SUV-a su bratsko-sestrinski podijeljeni, te osnovnu GT verziju pokreće 2,0-litreni četverocilindarski turbak od 265 KS i 400 Nm momenta nazvan Hurricane4. Ovdje je riječ o pogonu na sve točkove i prenosu 400 Nm momenta preko 9-stepenog automatskog mjenjača. Opremljeniju R/T (Road & Track) verziju pokreće plug-in hibrid. Temelj je 1,3-litreni trurbobenzinac na prednjoj i dodatni elektromotor od 122 KS na zadnjoj osovini s kojim u sinergiji ovaj sklop razvija ukupno 285 KS i čak 519 Nm obrtnog momenta. Ovu verziju Dodge oprema i funkcijom Power Shot koja u trajanju od 15 sekundi daje boost od dodatnih 25 KS. Samo na struju ova verzija može preći 48 km.
Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.