Novi Cupra Leon VZ stiže sa 325 KS i postavkama kojima izaziva Volkswagen Golf GTI
I dok drugi sve manje imaju želje za hot-hatch modelima, VW Grupa ne odustaje tek tako. Cupra je predstavila najsnažniji Leon s prednjim pogonom ikada, sa 325 KS i performansama koje izazivaju Volkswagen Golf GTI, jer na kraju krajeva nema koga drugog.
Španci ponovo pomiču granice performansi, jer Cupra je evidentno jedan od vodećih brendova na tržištu sportskih i ekskluzivnih automobila. Njihova najnovija ponuda nije ništa drugo nego najsnažniji Cupra Leon s prednjim pogonom ikada.
Inspirisan takmičarskim automobilom CUPRA León VZ TCR Racing, novi Leon VZ dostiže vrhunske nivoe performansi sa ograničenom serijom koja će oduševiti vozače koji vole sportski duh i performanse. Model sa poboljšanom dinamikom izaziva Volkswagen Golf GTI Edition 50, koji nudi isti tehnički paket.
Brend je prenio preciznost i iskustvo stečeno u svijetu motosporta na cestovni automobil koji nudi odličnu ravnotežu između čistog sportskog automobila i udobnosti cestovnog vozila. Izrađena na platformi MQB Evo, šasija je fino podešena. I opruge i amortizeri su kalibrisani za njene specifične potrebe.
Vozač može prilagoditi profil šasije svom ukusu, dok sportski upravljač nudi brz i vrlo precizan odziv. Da bi održao kontrolu nad ovom zvijeri na točkovima, brend koristi Akebono kočnice sa šestoklipnim čeljustima i ventiliranim i perforiranim prednjim diskovima. Svemu tome dodaje se sportski izduvni sistem sa četiri bakreno obrađena otvora.
U enterijeru vlada sportska atmosfera. Tamni hromirani završni slojevi, uključujući i satelitske komande, dodaju sofisticirani dodir koji upotpunjuje bogatu standardnu tehnologiju.
Što se tiče mehaničkih aspekata novog Leona VZ, pogled ispod haube otkriva 2,0-litarski TSI četverocilindarski benzinski motor. Ovaj poznati turbobenzinac razvija 325 KS i 420 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Uparen je sa sedmostepenim DSG automatskim mjenjačem s dvostrukim kvačilom i ima konfiguraciju pogona na prednje točkove.
Ograničen na 1.500 jedinica, bit će lansiran u prvom kvartalu 2026. godine, dajući CUPRA Tribeu priliku da osjeti snagu i preciznost trkačkog duha brenda - prije dolaska VZ TCR-a.
Povezane novosti
S montažne trake spušten posljednji Ford Focus nakon 27 godina proizvodnje
Ford je proizveo posljednji primjerak Focusa u svojoj njemačkoj fabrici u Saarlouisu, čime je završena proizvodnja kompaktnog modela američkog brenda nakon 27 godina u četiri generacije.
Nema šale s Kinezima: BYD želi udvostručiti mrežu dilera u Evropi do kraja 2026. godine
Kineski brend BYD želi dodatno povećati svoje prisustvo na evropskom tržištu udvostručavanjem svoje mreže dilera na kontinentu. Prema novom planu, BYD će do kraja sljedeće godine imati 2.000 dilera u Evropi.
Još četiri Fordova modela će moći samostalno voziti od 2026.
Ford će uvesti sistem autonomne vožnje BlueCruise u četiri nova modela koja se prodaju u Evropi. Modeli Puma, Puma Gen-E, Kuga i Ranger PHEV bit će dostupni sa BlueCruise sistemom od proljeća 2026. godine.