Novi Bigster je model za kupce koji prije nisu ni razmišljali o Daciji
Prema riječima potpredsjednika Dacije, Patrice-Levyja Benchetona, novi Bigster nije prijetnja Dusteru. Zapravo, SUV C-segmenta ima za cilj privući nove kupce za sve popularniju rumunsku marku automobila.
Nedavno je Dacia lansirala novi Bigster. SUV iz C segmenta koji bi koštao ispod 30.000 eura. Iako se nagađalo da će ovaj model biti opremljen sa čak 7 sjedišta, to se nije dogodilo. Pomalo čudna odluka za rastegnuti Duster, ali treba razumjeti stratege i menadžere koji ne žele kanibalizam u svojim redovima, budući da već postoji takav Dacia model, a to je Jogger.
Međutim, analitičari svejedno postavljaju pitanje zašto je Bigster (skoro) u istom cjenovnom rangu kao Duster, a opet nudi pet sjedišta. Nije li to prijetnja Dusteru? Na ovo pitanje odgovorio je potpredsjednik Dacije, Patrice-Levy Bencheton, tokom okruglog stola na ovogodišnjem pariškom sajmu automobila, prenosi automarket.ro.
"Bit će kupaca koji bi mogli preći s Dustera na Bigster s obzirom na ponudu cijena. Ali ne mislimo da će oni biti većina naših kupaca", rekao je dužnosnik rumunske marke.
Drugim riječima, Bigster neće biti prijetnja Dusteru, s obzirom na to da su dva modela u različitim segmentima. Zapravo, novi Bigster ima jasno definisan cilj. Ovo dovodi nove kupce Daciji, kupce koji traže SUV C-segmenta, ali koji do sada nisu razmišljali o kupovini Dacia modela.
"Jasno se obraćamo kupcima koji dosad nisu niti razmišljali o Dacii, jer su tražili automobil C SUV- segmenta, a mi tako nešto nismo nudili. Većina kupaca Bigstera trebala bi inače dolaziti iz ovog 'osvajačkog' segmenta", tvrdi Bencheton.
U Daciji ujedno smatraju da niža cijena i do 25% njihovog najnovijeg modela, kao i odbacivanje preskupe opreme koju kupci uglavnom ne razumiju, niti koriste, može biti velika šansa za novi Bigster.
Povezane novosti
Četvrta generacija Citroena C3 zvanično na bh. tržištu
Prepoznatljiv po svom modernom dizajnu, osmišljen je za sve vozače koji cijene pouzdanost, udobnost i inovativna rješenja, novi C3 je pravo osvježenje na bh. tržištu. Najveće osvježenje je cijena ispod 30.000 KM za osnovni model.
BYD proizveo 10 miliona elektrifikovanih automobila u 20 godina
Kineski gigant BYD zvanično je objavio da je dostigao impresivnu brojku od 10 miliona proizvedenih elektrifikovanih automobila. Ova prekretnica stiže gotovo 30 godina nakon osnivanja kompanije i skoro 20 godina nakon debija njihovog prvog modela.
Volkswagen i Rivian započinju partnerstvo vrijedno 5,8 milijardi dolara
Njemački gigant VW i američki proizvođač električnih vozila Rivian službeno su započeli zajedničko partnerstvo, uz povećanje Volksvagenovih ulaganja. Očekuje se da će prvi automobili proizvedeni u sklopu ovog partnerstva biti lansirani 2027. godine.