Novi Bigster je model za kupce koji prije nisu ni razmišljali o Daciji
Prema riječima potpredsjednika Dacije, Patrice-Levyja Benchetona, novi Bigster nije prijetnja Dusteru. Zapravo, SUV C-segmenta ima za cilj privući nove kupce za sve popularniju rumunsku marku automobila.
Nedavno je Dacia lansirala novi Bigster. SUV iz C segmenta koji bi koštao ispod 30.000 eura. Iako se nagađalo da će ovaj model biti opremljen sa čak 7 sjedišta, to se nije dogodilo. Pomalo čudna odluka za rastegnuti Duster, ali treba razumjeti stratege i menadžere koji ne žele kanibalizam u svojim redovima, budući da već postoji takav Dacia model, a to je Jogger.
Međutim, analitičari svejedno postavljaju pitanje zašto je Bigster (skoro) u istom cjenovnom rangu kao Duster, a opet nudi pet sjedišta. Nije li to prijetnja Dusteru? Na ovo pitanje odgovorio je potpredsjednik Dacije, Patrice-Levy Bencheton, tokom okruglog stola na ovogodišnjem pariškom sajmu automobila, prenosi automarket.ro.
"Bit će kupaca koji bi mogli preći s Dustera na Bigster s obzirom na ponudu cijena. Ali ne mislimo da će oni biti većina naših kupaca", rekao je dužnosnik rumunske marke.
Drugim riječima, Bigster neće biti prijetnja Dusteru, s obzirom na to da su dva modela u različitim segmentima. Zapravo, novi Bigster ima jasno definisan cilj. Ovo dovodi nove kupce Daciji, kupce koji traže SUV C-segmenta, ali koji do sada nisu razmišljali o kupovini Dacia modela.
"Jasno se obraćamo kupcima koji dosad nisu niti razmišljali o Dacii, jer su tražili automobil C SUV- segmenta, a mi tako nešto nismo nudili. Većina kupaca Bigstera trebala bi inače dolaziti iz ovog 'osvajačkog' segmenta", tvrdi Bencheton.
U Daciji ujedno smatraju da niža cijena i do 25% njihovog najnovijeg modela, kao i odbacivanje preskupe opreme koju kupci uglavnom ne razumiju, niti koriste, može biti velika šansa za novi Bigster.
Povezane novosti

Više od 1.500 Kineza stiže u Španiju kako bi izgradili Stellantisovu fabriku LFP baterija
Ovaj projekat se provodi u saradnji s kineskim specijalistom CATL-om, vodećim igračem na tržištu baterija za električna vozila.

Kia osvježila Sportage, u BiH ga očekujemo krajem ljeta
Kijino najprodavanije vozilo, s više od 7 miliona prodatih primjeraka, sada je lansirano s opsežnim poboljšanjima u dizajnu, inovacijama, tehnologiji i praktičnosti kako bi postavilo novi standard u konkurentnom segmentu kompaktnih SUV-ova.

Ismail Barlov postao zaštitno lice Bunjo Grupacije
Povodom obilježavanja 35 godina uspješnog poslovanja, Bunjo Grupacija, zastupnik čak 12 renomiranih brendova – s ponosom najavljuje početak saradnje sa jednim od najperspektivnijih mladih sportista BiH.