Novi Bigster je model za kupce koji prije nisu ni razmišljali o Daciji
Prema riječima potpredsjednika Dacije, Patrice-Levyja Benchetona, novi Bigster nije prijetnja Dusteru. Zapravo, SUV C-segmenta ima za cilj privući nove kupce za sve popularniju rumunsku marku automobila.
Nedavno je Dacia lansirala novi Bigster. SUV iz C segmenta koji bi koštao ispod 30.000 eura. Iako se nagađalo da će ovaj model biti opremljen sa čak 7 sjedišta, to se nije dogodilo. Pomalo čudna odluka za rastegnuti Duster, ali treba razumjeti stratege i menadžere koji ne žele kanibalizam u svojim redovima, budući da već postoji takav Dacia model, a to je Jogger.
Međutim, analitičari svejedno postavljaju pitanje zašto je Bigster (skoro) u istom cjenovnom rangu kao Duster, a opet nudi pet sjedišta. Nije li to prijetnja Dusteru? Na ovo pitanje odgovorio je potpredsjednik Dacije, Patrice-Levy Bencheton, tokom okruglog stola na ovogodišnjem pariškom sajmu automobila, prenosi automarket.ro.
"Bit će kupaca koji bi mogli preći s Dustera na Bigster s obzirom na ponudu cijena. Ali ne mislimo da će oni biti većina naših kupaca", rekao je dužnosnik rumunske marke.
Drugim riječima, Bigster neće biti prijetnja Dusteru, s obzirom na to da su dva modela u različitim segmentima. Zapravo, novi Bigster ima jasno definisan cilj. Ovo dovodi nove kupce Daciji, kupce koji traže SUV C-segmenta, ali koji do sada nisu razmišljali o kupovini Dacia modela.
"Jasno se obraćamo kupcima koji dosad nisu niti razmišljali o Dacii, jer su tražili automobil C SUV- segmenta, a mi tako nešto nismo nudili. Većina kupaca Bigstera trebala bi inače dolaziti iz ovog 'osvajačkog' segmenta", tvrdi Bencheton.
U Daciji ujedno smatraju da niža cijena i do 25% njihovog najnovijeg modela, kao i odbacivanje preskupe opreme koju kupci uglavnom ne razumiju, niti koriste, može biti velika šansa za novi Bigster.
Povezane novosti

MAN lansirao zadnju generaciju dizel motora
Njemački proizvođač autobusa i kamiona, započeo je proizvodnju dizel motora D30 u svojoj tvornici u Nürnbergu. Ovo je najnovija generacija dizel motora, ali istovremeno i zadnja koja će se proizvoditi. Dizel će ustupiti mjesto “zelenoj” tehnologiji.

Žene za volanom: Put ka ravnopravnosti na četiri točka
Svakog 8. marta svijet slavi snagu, hrabrost i dostignuća žena, a ove godine posebno bacamo svjetlo na njihovu ulogu u svijetu automobila – simbolu slobode, brzine i nezavisnosti.

Kineski brendovi dominiraju globalnom prodajom elektrifikovanih automobila
Prema najnovijim podacima, kineski brendovi dominiraju globalnom prodajom elektrifikovanih (električni + PHEV) automobila, s tržišnim udjelom od 76 posto.