Vijesti

Novi Bigster je model za kupce koji prije nisu ni razmišljali o Daciji

Prema riječima potpredsjednika Dacije, Patrice-Levyja Benchetona, novi Bigster nije prijetnja Dusteru. Zapravo, SUV C-segmenta ima za cilj privući nove kupce za sve popularniju rumunsku marku automobila.

Autor: BIHAMK

Nedavno je Dacia lansirala novi Bigster. SUV iz C segmenta koji bi koštao ispod 30.000 eura. Iako se nagađalo da će ovaj model biti opremljen sa čak 7 sjedišta, to se nije dogodilo. Pomalo čudna odluka za rastegnuti Duster, ali treba razumjeti stratege i menadžere koji ne žele kanibalizam u svojim redovima, budući da već postoji takav Dacia model, a to je Jogger.

Međutim, analitičari svejedno postavljaju pitanje zašto je Bigster (skoro) u istom cjenovnom rangu kao Duster, a opet nudi pet sjedišta. Nije li to prijetnja Dusteru? Na ovo pitanje odgovorio je potpredsjednik Dacije, Patrice-Levy Bencheton, tokom okruglog stola na ovogodišnjem pariškom sajmu automobila, prenosi automarket.ro.

"Bit će kupaca koji bi mogli preći s Dustera na Bigster s obzirom na ponudu cijena. Ali ne mislimo da će oni biti većina naših kupaca", rekao je dužnosnik rumunske marke.

Drugim riječima, Bigster neće biti prijetnja Dusteru, s obzirom na to da su dva modela u različitim segmentima. Zapravo, novi Bigster ima jasno definisan cilj. Ovo dovodi nove kupce Daciji, kupce koji traže SUV C-segmenta, ali koji do sada nisu razmišljali o kupovini Dacia modela.

"Jasno se obraćamo kupcima koji dosad nisu niti razmišljali o Dacii, jer su tražili automobil C SUV- segmenta, a mi tako nešto nismo nudili. Većina kupaca Bigstera trebala bi inače dolaziti iz ovog 'osvajačkog' segmenta", tvrdi Bencheton.

U Daciji ujedno smatraju da niža cijena i do 25% njihovog najnovijeg modela, kao i odbacivanje preskupe opreme koju kupci uglavnom ne razumiju, niti koriste, može biti velika šansa za novi Bigster.

BIHAMK

Povezane novosti

MAN lansirao zadnju generaciju dizel motora

MAN lansirao zadnju generaciju dizel motora

Njemački proizvođač autobusa i kamiona, započeo je proizvodnju dizel motora D30 u svojoj tvornici u Nürnbergu. Ovo je najnovija generacija dizel motora, ali istovremeno i zadnja koja će se proizvoditi. Dizel će ustupiti mjesto “zelenoj” tehnologiji.

Možda bi vas zanimalo