Novi Bigster je model za kupce koji prije nisu ni razmišljali o Daciji
Prema riječima potpredsjednika Dacije, Patrice-Levyja Benchetona, novi Bigster nije prijetnja Dusteru. Zapravo, SUV C-segmenta ima za cilj privući nove kupce za sve popularniju rumunsku marku automobila.
Nedavno je Dacia lansirala novi Bigster. SUV iz C segmenta koji bi koštao ispod 30.000 eura. Iako se nagađalo da će ovaj model biti opremljen sa čak 7 sjedišta, to se nije dogodilo. Pomalo čudna odluka za rastegnuti Duster, ali treba razumjeti stratege i menadžere koji ne žele kanibalizam u svojim redovima, budući da već postoji takav Dacia model, a to je Jogger.
Međutim, analitičari svejedno postavljaju pitanje zašto je Bigster (skoro) u istom cjenovnom rangu kao Duster, a opet nudi pet sjedišta. Nije li to prijetnja Dusteru? Na ovo pitanje odgovorio je potpredsjednik Dacije, Patrice-Levy Bencheton, tokom okruglog stola na ovogodišnjem pariškom sajmu automobila, prenosi automarket.ro.
"Bit će kupaca koji bi mogli preći s Dustera na Bigster s obzirom na ponudu cijena. Ali ne mislimo da će oni biti većina naših kupaca", rekao je dužnosnik rumunske marke.
Drugim riječima, Bigster neće biti prijetnja Dusteru, s obzirom na to da su dva modela u različitim segmentima. Zapravo, novi Bigster ima jasno definisan cilj. Ovo dovodi nove kupce Daciji, kupce koji traže SUV C-segmenta, ali koji do sada nisu razmišljali o kupovini Dacia modela.
"Jasno se obraćamo kupcima koji dosad nisu niti razmišljali o Dacii, jer su tražili automobil C SUV- segmenta, a mi tako nešto nismo nudili. Većina kupaca Bigstera trebala bi inače dolaziti iz ovog 'osvajačkog' segmenta", tvrdi Bencheton.
U Daciji ujedno smatraju da niža cijena i do 25% njihovog najnovijeg modela, kao i odbacivanje preskupe opreme koju kupci uglavnom ne razumiju, niti koriste, može biti velika šansa za novi Bigster.
Povezane novosti

Dacia Sandero ponovo postaje favorit Evropljana
Sandero je bio najprodavaniji automobil u Evropi u mjesecu julu učvrstivši svoj status lidera ove godine. Volkswagen T-Roc i Toyota Yaris Cross su se također popeli na podijum.

Karmann Ghia: Popularni kupe na mehanici Bube nastao je prije 70 godina
Pedesetih godina posao u Volkswagenu je išao dobro, ali je istovremeno bio prilično monoton. Osim Bube i njene kabriolet verzije, Transporter je bio jedini drugi model dostupan u prodajnim centrima, i to je bilo to. Prostor se stvarao za još jednu legendu.

Opel odustaje od planova da postane 100% električni brend
Posljednji koji je odustao od ambicija da postane potpuno električni brend je čini se Opel. Sve je ukazivalo na 2028. godinu, ali trenutna situacija ih je natjerala da preispitaju svoje planove, jednako kao i ostale proizvođače.