Češki proizvođač predstavlja novi Enyaq 85, poboljšanu verziju električnog SUV-a koji donosi više snage i veću autonomiju nego dosad. Nova verzija dostupna je za Enyaqove SUV i Coupe izvedbe karoserije, a također će biti dostupna u konfiguraciji s pogonom na sve točkove.
Ova ažurirana verzija Enyaq 85 ima autonomiju od čak 565 kilometara u WLTP režimu kod SUV verzije. U slučaju Enyaq Coupea domet je nešto veći i iznosi 576 kilometara. Motor nove verzije sada razvija 285 KS, što rezultira vremenom ubrzanja od 0 do 100 km/h za 6,7 sekundi. Dakle, ako poredimo ovu ažuriranu i aktuelnu verziju Enyaq 80, razlika je dakle dvije na strani nove verzije koja će je uskoro zamjeniti.
Ako pogledamo verziju Enyaq 85x, s pogonom na sva četiri točka, ona od 0 do 100 km/h ubrzava za 6,6 sekundi. Razlika je samo u dometu. SUV Enyaq prelazi 538 kilometara s jednim punjenjem, odnosno 548 kilometara u slučaju Coupe verzije. Bez obzira na odabranu konfiguraciju, punjenje od 10% do 80% baterije traje 28 minuta na stanici za brzo punjenje.
Takođe, s lansiranjem Enyaqa 85, model odbacuje "iV" nomenklaturu. Uz to, nova verzija donosi ažurirani softver za multimedijski sistem, koji uključuje i revidirani grafički interface. Ta su poboljšanja također vidljiva u digitalnim instrumentima i head-up displayu. Finalno, modernizovani Enyaq 85 dobija preuređene kontrole u kabini, kao i funkciju automatskog zaključavanja automobila kada se vozač udalji od njega.
Povezane novosti
Cupra: Milion proizvedenih automobila od odvajanja od Seata
Španska marka Cupra za kratko vrijeme dostigla je prekretnicu od milion proizvedenih automobil od samostalnosti. Jubilarni model je Formentor.
Škoda 1000 MBX: Kupe verzija legendarnog modela “Hiljadu malih briga” za 21. vijek
Dva Škodina dizajnera reinterpretirala su klasičan i vrlo rijedak model za moderno doba. Riječ je o 1000 MBX, kupeu proizvedenom u ograničenoj seriji šezedesetih godina prošlog vijeka.
Transport&Environment: Plug-in hibridi su jedan od najvećih promašaja u historiji automobila
Organizacija Transport&Environment ponovo stavlja fokus pažnje na plug-in hibridne automobile i njihove stvarne emisije CO2, a evropska industrija želi nametnuti istu kategoriju kao i za električne automobile od 2035. godine.