Češki proizvođač predstavlja novi Enyaq 85, poboljšanu verziju električnog SUV-a koji donosi više snage i veću autonomiju nego dosad. Nova verzija dostupna je za Enyaqove SUV i Coupe izvedbe karoserije, a također će biti dostupna u konfiguraciji s pogonom na sve točkove.
Ova ažurirana verzija Enyaq 85 ima autonomiju od čak 565 kilometara u WLTP režimu kod SUV verzije. U slučaju Enyaq Coupea domet je nešto veći i iznosi 576 kilometara. Motor nove verzije sada razvija 285 KS, što rezultira vremenom ubrzanja od 0 do 100 km/h za 6,7 sekundi. Dakle, ako poredimo ovu ažuriranu i aktuelnu verziju Enyaq 80, razlika je dakle dvije na strani nove verzije koja će je uskoro zamjeniti.
Ako pogledamo verziju Enyaq 85x, s pogonom na sva četiri točka, ona od 0 do 100 km/h ubrzava za 6,6 sekundi. Razlika je samo u dometu. SUV Enyaq prelazi 538 kilometara s jednim punjenjem, odnosno 548 kilometara u slučaju Coupe verzije. Bez obzira na odabranu konfiguraciju, punjenje od 10% do 80% baterije traje 28 minuta na stanici za brzo punjenje.
Takođe, s lansiranjem Enyaqa 85, model odbacuje "iV" nomenklaturu. Uz to, nova verzija donosi ažurirani softver za multimedijski sistem, koji uključuje i revidirani grafički interface. Ta su poboljšanja također vidljiva u digitalnim instrumentima i head-up displayu. Finalno, modernizovani Enyaq 85 dobija preuređene kontrole u kabini, kao i funkciju automatskog zaključavanja automobila kada se vozač udalji od njega.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.