Trenutna generacija Mazde 6, treća u istoriji modela, debitovala je 2012. godine. Od tada je doživjela dva facelifta, 2015. i 2018., ali to nije spriječilo Mazdu da se povuče s nekih tržišta kao što su SAD 2021. godine i u Velika Britanija lani.
Planirano je da proizvodnja završi u aprilu 2024. godine, tako da je njena budućnost neizvjesna. Nekoliko glasina govori o novoj generaciji, zasnovanoj na arhitekturi SUV-a CX-60, pa ako se to i dogodi, nova Šestica po tom scenariju bi trebala biti dostupna i s termalnim SUS motorima i s elektrikovanim pogonskim sistemima.
S obzirom da je Mazda registrovala naziv Mazda 6e u predstavništvu Evropske unije za intelektualno vlasništvo, vjerovatno cijela priča ima pokriće za to. Istovremeno, Mazda je registrovala i amblem 6e, sa završnom obradom koja imitira metal, kao i prepoznatljivi font japanske marke.
Nažalost, ove infomacije nisu popraćene s više detalja. Stoga, ostaje da vidimo hoće li u budućnosti zaista postojati elektrifikovana Mazda6.
Povezane novosti

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.

Elroq je drugi električni model Škode u BiH uz redizajnirani Enyaq
Škoda sada ima dva električna modela u ponudi. Pored Enyaqa koji je stigao u osvježenom izdanju, domaći uvoznik je predstavio i manji Elroq od kojeg se očekuje da unaprijedi prodajne brojke.