Trenutna generacija Mazde 6, treća u istoriji modela, debitovala je 2012. godine. Od tada je doživjela dva facelifta, 2015. i 2018., ali to nije spriječilo Mazdu da se povuče s nekih tržišta kao što su SAD 2021. godine i u Velika Britanija lani.
Planirano je da proizvodnja završi u aprilu 2024. godine, tako da je njena budućnost neizvjesna. Nekoliko glasina govori o novoj generaciji, zasnovanoj na arhitekturi SUV-a CX-60, pa ako se to i dogodi, nova Šestica po tom scenariju bi trebala biti dostupna i s termalnim SUS motorima i s elektrikovanim pogonskim sistemima.
S obzirom da je Mazda registrovala naziv Mazda 6e u predstavništvu Evropske unije za intelektualno vlasništvo, vjerovatno cijela priča ima pokriće za to. Istovremeno, Mazda je registrovala i amblem 6e, sa završnom obradom koja imitira metal, kao i prepoznatljivi font japanske marke.
Nažalost, ove infomacije nisu popraćene s više detalja. Stoga, ostaje da vidimo hoće li u budućnosti zaista postojati elektrifikovana Mazda6.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.