Trenutna generacija Mazde 6, treća u istoriji modela, debitovala je 2012. godine. Od tada je doživjela dva facelifta, 2015. i 2018., ali to nije spriječilo Mazdu da se povuče s nekih tržišta kao što su SAD 2021. godine i u Velika Britanija lani.
Planirano je da proizvodnja završi u aprilu 2024. godine, tako da je njena budućnost neizvjesna. Nekoliko glasina govori o novoj generaciji, zasnovanoj na arhitekturi SUV-a CX-60, pa ako se to i dogodi, nova Šestica po tom scenariju bi trebala biti dostupna i s termalnim SUS motorima i s elektrikovanim pogonskim sistemima.
S obzirom da je Mazda registrovala naziv Mazda 6e u predstavništvu Evropske unije za intelektualno vlasništvo, vjerovatno cijela priča ima pokriće za to. Istovremeno, Mazda je registrovala i amblem 6e, sa završnom obradom koja imitira metal, kao i prepoznatljivi font japanske marke.
Nažalost, ove infomacije nisu popraćene s više detalja. Stoga, ostaje da vidimo hoće li u budućnosti zaista postojati elektrifikovana Mazda6.
Povezane novosti
Bivši šef Stellantisa upozorava: Kompaniji prijeti raspad, sudbina u rukama Fiata i Jeepa
Carlos Tavares, bivši direktor Stellantisa, dao je šokantne izjave koje bacaju sjenu na budućnost automobilskog giganta. Prema njegovim riječima, Stellantis se nalazi u ozbiljnoj opasnosti od raspada, a ključ opstanka leži u sudbini brendova Fiat i Jeep.
Volvo proizveo četiri miliona vozila baziranih na SPA arhitekturi
Švedski proizvođač dostigao je veliku proizvodnu prekretnicu, proslavljajući proizvodnju 4-milionitog vozila izgrađenog na prvoj generaciji svoje platforme Scalable Product Architecture (SPA).
Svi hoće automatik! Škoda smanjuje proizvodnju ručnih mjenjača
Češki proizvođač automobila Škoda Auto će u novembru početi postepeno ukidati proizvodnju ručnog mjenjača MQ 200. To će se direktno odraziti na broj zaposlenih radnika.