Nova Mazda CX-80 stigla u Evropu
Mazda CX-80 stvorena je kako bi konkurisala etabliranim premium markama na evropskom tržištu. S tri reda sjedišta, najprostraniji automobil u Mazdinoj evropskoj ponudi, sada stiže u ovlaštene Mazdine salone u Evropi i dostupan je za probnu vožnju.
Vozilo je dostupno u pet nivoa opreme: Exclusive-line, Takumi, Homura, Takumi Plus i Homura Plus. Razina opreme Takumi nudi luksuznu unutrašnjost s bijelim Nappa kožnim presvlakama, oblogama od javorovog drva i prepoznatljivim japanskim “visećim šavovima”. S druge strane, razina opreme Homura ima elegantnu crnu unutrašnjost s Nappa kožnim presvlakama i oblogama sa završnom obradom Gun Metal. Vozilo je dostupno u dvije upečatljive nove boje karoserije: artisan red i melting copper.
Unutrašnjost nudi svestranu opremu i korisne karakteristike, uključujući tri konfiguracije u drugom redu sjedišta: klupa za sedam putnika, kapetanska sjedišta s prolazom za šest putnika i kapetanska sjedišta sa srednjom konzolom za šest putnika. U usporedbi s CX-60, ima povećan prostor za ramena, prostor za glavu, širi razmak između točaka gdje se kukovi putnika nalaze kada sjede u vozilu i veću udaljenost između prednjeg i drugog reda sjedišta.
Mazda CX-80 nudi dva napredna pogonska sistema: e-Skyactiv PHEV i e-Skyactiv D. Sistem e-Skyactiv PHEV kombinuje Skyactiv-G 2.5 četverocilindarski benzinski motor s direktnim ubrizgavanjem s električnim motorom od 129 kW i 355 V i litij-ionskom baterijom visokog kapaciteta od 17.8 kWh. Ima impresivnu prosječnu potrošnju goriva prema WLTP-u od 1.6 l/100 km i emisiju CO2 od samo 35-36 g/km, s dometom vožnje samo na električni pogon do 61 km.
E-Skyactiv D motor odlikuje se rednim šesterocilindarskim motorom zapremine 3,3 litre s 254 KS, poboljšanim Mazdinim 48 V blagim hibridnim sistemom (M Hybrid Boost). Nudi ubrzanje od 0 do 100 km/h za 8,4 sekunde i maksimalnu brzinu od 219 km/h. Prosječna potrošnja goriva prema WLTP standardu iznosi 5,7-5,8 l/100 km, uz emisije CO2 u rasponu od 148 do 151 g/km.
Mazda CX-80 koristi AWD platformu s trajnim pogonom na sve točkove koji je više usmjeren prema stražnjoj osovini, nudeći stabilnost i prianjanje pogona na sve točkove uz neutralne karakteristike upravljanja svojstvene zadnjem pogonu. Opremljena je prednjim ovjesom s dvostrukim poprečnim ramenima i stražnjim multi-link ovjesom, što osigurava udobnost vožnje, stabilno držanje vozila i glatku kontrolu karoserije tokom vožnje po zavojima. Vozilo se također može pohvaliti izvrsnim kapacitetom vuče od 2.500 kg.
Povezane novosti

Elroq je drugi električni model Škode u BiH uz redizajnirani Enyaq
Škoda sada ima dva električna modela u ponudi. Pored Enyaqa koji je stigao u osvježenom izdanju, domaći uvoznik je predstavio i manji Elroq od kojeg se očekuje da unaprijedi prodajne brojke.

Kralj parkinga i gradske gužve Smart ForTwo spreman za povratak
Iako je ugašen prije samo godinu dana, Smart je navodno najavio oživljavanje popularnog gradskog dvosjeda ForTwo. Novitet bi trebao imati dizajn inspirisan s prvom generacijom, a šasiju vi zajedno razvili Mercedes i Geely.

Škoda Superb se proizvodi punih 90 godina
S pauzom dužom od 50 godina, Škoda proizvodi Superb dugih devet decenija. Prvi Superb se proizvodio do kasnih 1940-ih, a model je zahvaljujući Volkswagenu oživljen 2001.