Nova Mazda CX-80 stigla u Evropu
Mazda CX-80 stvorena je kako bi konkurisala etabliranim premium markama na evropskom tržištu. S tri reda sjedišta, najprostraniji automobil u Mazdinoj evropskoj ponudi, sada stiže u ovlaštene Mazdine salone u Evropi i dostupan je za probnu vožnju.
Vozilo je dostupno u pet nivoa opreme: Exclusive-line, Takumi, Homura, Takumi Plus i Homura Plus. Razina opreme Takumi nudi luksuznu unutrašnjost s bijelim Nappa kožnim presvlakama, oblogama od javorovog drva i prepoznatljivim japanskim “visećim šavovima”. S druge strane, razina opreme Homura ima elegantnu crnu unutrašnjost s Nappa kožnim presvlakama i oblogama sa završnom obradom Gun Metal. Vozilo je dostupno u dvije upečatljive nove boje karoserije: artisan red i melting copper.
Unutrašnjost nudi svestranu opremu i korisne karakteristike, uključujući tri konfiguracije u drugom redu sjedišta: klupa za sedam putnika, kapetanska sjedišta s prolazom za šest putnika i kapetanska sjedišta sa srednjom konzolom za šest putnika. U usporedbi s CX-60, ima povećan prostor za ramena, prostor za glavu, širi razmak između točaka gdje se kukovi putnika nalaze kada sjede u vozilu i veću udaljenost između prednjeg i drugog reda sjedišta.
Mazda CX-80 nudi dva napredna pogonska sistema: e-Skyactiv PHEV i e-Skyactiv D. Sistem e-Skyactiv PHEV kombinuje Skyactiv-G 2.5 četverocilindarski benzinski motor s direktnim ubrizgavanjem s električnim motorom od 129 kW i 355 V i litij-ionskom baterijom visokog kapaciteta od 17.8 kWh. Ima impresivnu prosječnu potrošnju goriva prema WLTP-u od 1.6 l/100 km i emisiju CO2 od samo 35-36 g/km, s dometom vožnje samo na električni pogon do 61 km.
E-Skyactiv D motor odlikuje se rednim šesterocilindarskim motorom zapremine 3,3 litre s 254 KS, poboljšanim Mazdinim 48 V blagim hibridnim sistemom (M Hybrid Boost). Nudi ubrzanje od 0 do 100 km/h za 8,4 sekunde i maksimalnu brzinu od 219 km/h. Prosječna potrošnja goriva prema WLTP standardu iznosi 5,7-5,8 l/100 km, uz emisije CO2 u rasponu od 148 do 151 g/km.
Mazda CX-80 koristi AWD platformu s trajnim pogonom na sve točkove koji je više usmjeren prema stražnjoj osovini, nudeći stabilnost i prianjanje pogona na sve točkove uz neutralne karakteristike upravljanja svojstvene zadnjem pogonu. Opremljena je prednjim ovjesom s dvostrukim poprečnim ramenima i stražnjim multi-link ovjesom, što osigurava udobnost vožnje, stabilno držanje vozila i glatku kontrolu karoserije tokom vožnje po zavojima. Vozilo se također može pohvaliti izvrsnim kapacitetom vuče od 2.500 kg.
Povezane novosti

Ford Focus će nastaviti da živi, ali kao kompaktni SUV
Ford priprema indirektnu zamjenu za Focus. Kompaktni model, koji bi trebao prestati s proizvodnjom krajem ove godine, bit će zamijenjen SUV-om koji bi se trebao pojaviti 2027. godine.

Renaulti 4 i 5 zasjenili električni Megane, Francuzi mijenjaju strategiju
Prema riječima šefa Renaulta Fabricea Cambolivea, električni Megane će biti transformisan u hot hatch i dobit će veću bateriju. Odluka je donesena nakon što je prodaja pala zbog novih električnih modela Renault 4 i 5.

BMW donirao motocikl papi Lavu XIV, bit će stavljen na aukciju u dobrotvorne svrhe
BMW je poklonio papi Lavu XIV motocikl R 18 Transcontinental. Dvotočkaš će biti stavljen na aukciju u oktobru u dobrotvorne svrhe. Prihod od aukcije bit će doniran nekoliko projekata za pomoć djeci u jednoj afričkoj zemlji.