Unatoč planovima elektrifikacije većine proizvođača, razvoj konvencionalnih motora s unutrašnjim sagorijevanjem neće uskoro stati, naprotiv. U Japanu su Toyota, Mazda i Subaru udružili snage kako bi razvili novu generaciju termalnih SUS motora. Tri proizvođača će raditi zajedno kako bi razvoj novih motora bio brži i s nižim troškovima proizvodnje i razvoja.Novo partnerstvo sklopljeno između tri japanska brenda razvit će nekoliko novih motora, specifičnih za svaki brend. Tako će Toyota razviti nove motore s četiri cilindra, Mazda će razviti nove rotacijske motore, a Subaru će se pobrinuti za lansiranje bokser motora nove generacije.
Svi ovi kolaborativno razvijeni motori moći će da rade na karbonski neutralnim gorivima. Tako će novi motori biti pogonjeni tečnim vodonikom, biogorivom ili sintetičkim gorivom.
Tokom konferencije za medije održane u Japanu, ove tri marke su također predstavile neke uzorke svojih budućih motora. Toyota je predstavila dva četverocilindarska motora od 1,5 i 2,0 litara zapremine za koje kaže da će ponuditi veliku snagu i imati vrlo visoku termičku efikasnost. Mazda je predstavila dva rotaciona motora, koji se koriste kao generatori energije za električne automobile, dok je Subaru otkrio novi hibridni sistem nove generacije, prisutan u kamufliranom prototipu modela Crosstrek.
Novi motori koji nastanu u ovoj kolaboraciji bit će manjih dimenzija, što će omogućiti stvaranje aerodinamičnije karoserije i poboljšane efikasnosti. Također, Toyota, Mazda i Subaru predložili su razvoj rješenja putem kojeg se električni motori i baterije mogu integrisati u nove SUS motore.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.