Unatoč planovima elektrifikacije većine proizvođača, razvoj konvencionalnih motora s unutrašnjim sagorijevanjem neće uskoro stati, naprotiv. U Japanu su Toyota, Mazda i Subaru udružili snage kako bi razvili novu generaciju termalnih SUS motora. Tri proizvođača će raditi zajedno kako bi razvoj novih motora bio brži i s nižim troškovima proizvodnje i razvoja.Novo partnerstvo sklopljeno između tri japanska brenda razvit će nekoliko novih motora, specifičnih za svaki brend. Tako će Toyota razviti nove motore s četiri cilindra, Mazda će razviti nove rotacijske motore, a Subaru će se pobrinuti za lansiranje bokser motora nove generacije.
Svi ovi kolaborativno razvijeni motori moći će da rade na karbonski neutralnim gorivima. Tako će novi motori biti pogonjeni tečnim vodonikom, biogorivom ili sintetičkim gorivom.
Tokom konferencije za medije održane u Japanu, ove tri marke su također predstavile neke uzorke svojih budućih motora. Toyota je predstavila dva četverocilindarska motora od 1,5 i 2,0 litara zapremine za koje kaže da će ponuditi veliku snagu i imati vrlo visoku termičku efikasnost. Mazda je predstavila dva rotaciona motora, koji se koriste kao generatori energije za električne automobile, dok je Subaru otkrio novi hibridni sistem nove generacije, prisutan u kamufliranom prototipu modela Crosstrek.
Novi motori koji nastanu u ovoj kolaboraciji bit će manjih dimenzija, što će omogućiti stvaranje aerodinamičnije karoserije i poboljšane efikasnosti. Također, Toyota, Mazda i Subaru predložili su razvoj rješenja putem kojeg se električni motori i baterije mogu integrisati u nove SUS motore.
Povezane novosti

Ovo su najbolji mladi vozači Evrope za 2025. godinu!
U subotu, 11. oktobra 2025. godine, na poligonu Olimpijske dvorane Zetra u Sarajevu, održano je prestižno internacionalno takmičenje “Najbolji mladi vozač Evrope” (eng: "European Best Young Driver"), pod pokroviteljstvom FIA Region I.

Ne možete ih pobijediti, kopirajte ih: Renault prelazi na kineski kolosijek poslovanja
Renault ubrzava svoju transformaciju s Françoisom Provostom na čelu: nastoji smanjiti troškove, proizvoditi automobile "kineskom brzinom" i ojačati savez s Geelyjem, a sve to bez napuštanja svog evropskog identiteta.

Kraj proizvodnje za Kiju Soul nakon 16 godina
Proizvodnja zanimljivog crossovera Soul završava ovog mjeseca, nakon 16 godina i više od 1,5 miliona prodatih primjeraka na sjevernoameričkom kontinentu.