Unatoč planovima elektrifikacije većine proizvođača, razvoj konvencionalnih motora s unutrašnjim sagorijevanjem neće uskoro stati, naprotiv. U Japanu su Toyota, Mazda i Subaru udružili snage kako bi razvili novu generaciju termalnih SUS motora. Tri proizvođača će raditi zajedno kako bi razvoj novih motora bio brži i s nižim troškovima proizvodnje i razvoja.Novo partnerstvo sklopljeno između tri japanska brenda razvit će nekoliko novih motora, specifičnih za svaki brend. Tako će Toyota razviti nove motore s četiri cilindra, Mazda će razviti nove rotacijske motore, a Subaru će se pobrinuti za lansiranje bokser motora nove generacije.
Svi ovi kolaborativno razvijeni motori moći će da rade na karbonski neutralnim gorivima. Tako će novi motori biti pogonjeni tečnim vodonikom, biogorivom ili sintetičkim gorivom.
Tokom konferencije za medije održane u Japanu, ove tri marke su također predstavile neke uzorke svojih budućih motora. Toyota je predstavila dva četverocilindarska motora od 1,5 i 2,0 litara zapremine za koje kaže da će ponuditi veliku snagu i imati vrlo visoku termičku efikasnost. Mazda je predstavila dva rotaciona motora, koji se koriste kao generatori energije za električne automobile, dok je Subaru otkrio novi hibridni sistem nove generacije, prisutan u kamufliranom prototipu modela Crosstrek.
Novi motori koji nastanu u ovoj kolaboraciji bit će manjih dimenzija, što će omogućiti stvaranje aerodinamičnije karoserije i poboljšane efikasnosti. Također, Toyota, Mazda i Subaru predložili su razvoj rješenja putem kojeg se električni motori i baterije mogu integrisati u nove SUS motore.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.