Članak top banner 970x90
Vijesti

Nova Hyundai Elantra – Sada još cjenovno privlačnija

Elantra je jedan od najpopularnijih globalnih modela više od 30 godina. Ona je itekako popularna i u BiH, gdje je prisutna skoro od samih početaka. Sada je dostupna u neponovljivoj akciji sa bogatim Premium paketom opreme i privlačnom cijenom od 41.140 KM.

Autor: BIHAMK

Iako je riječ o jednom o Hyundaijevih najpoznatijih globalnih modela, koji se proizvodi duže od tri decenije i koji je pronašao put do 14 miliona kupaca, Elantra nije samo još jedan model u nizu korejskog proizvođača, već i dokaz uspješne evolucije. Ukupno sedam generacija ove trovolumenske limuzine lansirano je od oktobra 1990. godine. S tim vremenskim rasponom od preko 30 godina, Hyundai je pokazao svoja poboljšanja dizajna i tehnologije – od prilično ustajalog stila do impozantnog dizajnerskog jezika zvanog parametarska dinamika.

Osvrnimo se na evoluciju dizajna Hyundai Elantre, koja je za tri decenije postala jedna od najpoženijih limuzina srednje klase, koja kod aktuelnog modela na veoma uspješan način spaja modernizam i eleganciju. Ono što najviše oduševljava dizajnerske kritičare je značajno naglašenija kupe–limuzinska forma koja je Elantru iz klasičnog trovolumenskog porodičnog modela transfromisala u uzbudljiv lifestyle automobil.

Izduženu siluetu 4,68 metara duge limuzine jako skladnih proporcija krase izlomljena LED svjetla sa većim stepenom agresivnosti od svih prethodnica i privlačni kupe završetak kakav se ne može sresti na cesti. U istom dinamičnom stilu oblikovan je i prednji branik čija neobična forma je došla do dodatnog izražaja zahvaljujući kombinaciji uglastih i kontranstnim bojama ofarbanih površina. Dinamičan dizajn upotpunjen je 16 i 17-inčnim alu felgama zanimljivog dizajna.

Pravo osvježenje Elantra krije u enterijeru. Pored izrazito komfornog prostora u oba reda sjedišta, najveća promjena u kabini je uvođenje najsavremenijeg digitalnog informaciono multimedijalnog sistema sa dva 10,25-inča ekrana od kojih je centralni osjetljiv na dodir. Hyundai je dobar dio tehnologije prenio iz viših klasa i Elantra je ujedno postala luksuznija nego ikad prije. Od bitnih savremenih karakteristika treba istaći da Elantra sada ima beskontakno punjenje telefona, USB i USB-C utičnice, Smart Key (Start/Stop) pokretanje motora bez upotrebe ključa, a tu je i mogućnost Bluetooth povezivanja sa pametnim uređajima koji koriste Android Auto i Apple CarPlay aplikacije.

Mudro specificirana oprema za različite tipove korisnika, bilo da ste porodični, poslovni ili vozač koji preferira moderno okruženje, dostupna je kroz pet paketa: Trend, Style, Premium, Elegance, i Lux. Već od osnovnog paketa kupci će dobiti sveobuhvatan paket opreme, dok se kao optimalan izbor nameće srednji Premium paket kakav je trenutno na akciji. Odabirom ovog paketa paketa, kupac dobiva nadogradnju na Trend i Style nivoe opreme, te profinjenim detaljima na optici i komfornom vožnjom zahvaljujući dvozonskom klima uređaju, senzorima za kišu i prednjm senzorima za parkiranje od važnije opreme, ne ostavlja previše prostora za razmetanje prilikom specifikacije željene verzije.

Kao dokaz za iznadprosječne performanse i ekonomičnu potrošnju Hyundai znalački prkosi ekolološkim zakonima nudeći i dalje, kao jedan od Posljednjih Mohikanaca na tržištu, provjerene atmosferske motore. S tim u vezi, za pogon Elantre zadužen je 1.6 DPI benzinac svilenog i jako kultivisanog rada sa snagom od 122 KS, koji se može kombinovati sa ručnim ili CVT mjenjačem. Privlačna Hyundai Elantra u aktuelnoj ponudi sa Premium paketom opreme košta odmjerenih 41.140 KM do registracije. Uz sve to, nije uopšte zanemariv adut njena petogodišnja garancija uz neograničen broj kilometara. Količina vozila na akciji je ograničena, a uvoznik Hyundai Auto BH i mreža partenra u BiH garantuju brzu isporuku. Hyundai prodajno-servisna mreža u BiH:

Hyundai Auto BH (Sarajevo), Auto Plus (Banja Luka), Auto Start (Mostar), AC Ganjgo (Lukavac/Doboj) i UTP Iskra Comerc (Brčko)

BIHAMK

Povezane novosti

Porsche BH nastavlja s edukacijom mladih kadrova

Porsche BH nastavlja s edukacijom mladih kadrova

Sredinom mjeseca su učenici Srednje stručne škole "Džemal Bijedić" iz Goražda posjetili kompanije Porsche BH i Porsche Inter Auto, što im je omogućilo da se detaljnije upoznaju s najnovijim tehnologijama i praksama u automobilskoj industriji.

Možda bi vas zanimalo