Njemačka pouzdanost: Čak 80 posto svih proizvedenih G-klasa još uvijek su u voznom stanju
Prema riječima predstavnika Mercedes-Benza, čak 80 posto svih Mercedes-Benz G-klasa ikad proizvedenih je još uvijek u pogonu. Sliku takve tvrdne upotpunjuje činjenica da je ovaj model predstavljen još prije 45 godina.
Legendarni Geländewagen ili skraćeno G-Wagen, odnosno Mercedes-Benz G-Klasa, jedan je od najsposobnijih terenskih vozila ikada proizvedenih. Neuništivi njemački model prvobitno je razvijen kao vojno vozilo na insistiranje tadašnjeg iranskog šaha, a 1979. godine dobio je i cestovnu verziju.
Auto je očekivano u početku bio prilično spartanski skrojen, ali je s vremenom G-klasa dorađena, da bi danas postala luksuzni SUV. Uprkos tome, G-Klasa je zadržala prepoznatljivi kvadratni oblik karoserije, koji se u skoro neizmijenjenom obliku proizvodi punih 45 godina.
Mercedes-Benz je prošle godine sklopio 500.000-ti primjerak G-Klase. Sada šef odjela AMG-a, a ujedno odgovoran za G-Klasu i brend Maybach – Michael Schiebe, potvrđuje da je trenutno 80 posto svih ikada proizvedenih primjeraka G-Klase još uvijek u upotrebi.
"Čak 80 posto svih G-klasa ikada proizvedenih je još uvijek na tržištu. Ovaj model ima veoma dug životni vijek," tvrdi Schiebe.
Nedavno je legendarna G-Klasa dobila čisto električnu verziju, što je bilo neizbježno u vremenu elektrifikacije. U Mercedesu su uvjereni da će i dileri i kupci biti zadovoljni paketom koji ovaj model nudi s električnim pogonom. Jedna od inovativnih karakteristika je da se može zarotirati za 360 stepeni poput tenka, zahvaljujući instalaciji četiri električna motora.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.