Njemačka pouzdanost: Čak 80 posto svih proizvedenih G-klasa još uvijek su u voznom stanju
Prema riječima predstavnika Mercedes-Benza, čak 80 posto svih Mercedes-Benz G-klasa ikad proizvedenih je još uvijek u pogonu. Sliku takve tvrdne upotpunjuje činjenica da je ovaj model predstavljen još prije 45 godina.
Legendarni Geländewagen ili skraćeno G-Wagen, odnosno Mercedes-Benz G-Klasa, jedan je od najsposobnijih terenskih vozila ikada proizvedenih. Neuništivi njemački model prvobitno je razvijen kao vojno vozilo na insistiranje tadašnjeg iranskog šaha, a 1979. godine dobio je i cestovnu verziju.
Auto je očekivano u početku bio prilično spartanski skrojen, ali je s vremenom G-klasa dorađena, da bi danas postala luksuzni SUV. Uprkos tome, G-Klasa je zadržala prepoznatljivi kvadratni oblik karoserije, koji se u skoro neizmijenjenom obliku proizvodi punih 45 godina.
Mercedes-Benz je prošle godine sklopio 500.000-ti primjerak G-Klase. Sada šef odjela AMG-a, a ujedno odgovoran za G-Klasu i brend Maybach – Michael Schiebe, potvrđuje da je trenutno 80 posto svih ikada proizvedenih primjeraka G-Klase još uvijek u upotrebi.
"Čak 80 posto svih G-klasa ikada proizvedenih je još uvijek na tržištu. Ovaj model ima veoma dug životni vijek," tvrdi Schiebe.
Nedavno je legendarna G-Klasa dobila čisto električnu verziju, što je bilo neizbježno u vremenu elektrifikacije. U Mercedesu su uvjereni da će i dileri i kupci biti zadovoljni paketom koji ovaj model nudi s električnim pogonom. Jedna od inovativnih karakteristika je da se može zarotirati za 360 stepeni poput tenka, zahvaljujući instalaciji četiri električna motora.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.