Portparol japanskog proizvođača rekao je da je fabrika kojom upravljaju Nissan i njegov partner Dongfeng Motor u Changzhouu, a koja proizvodi oko 130.000 modela Qashqai godišnje, prestala s proizvodnjom.
Ukupna proizvodnja Nissana u Kini iznosi 1,6 miliona vozila, proizvedenih u osam fabrika širom zemlje. Fabrika u Changzhouu čini 8 posto njihove ukupne proizvodnje.
Javni podaci pokazuju da je Nissan 2018. godine potpisao sporazum s opštinskom vladom u Changzhouu o reorganizaciji baze u tom gradu. Dongfeng Motor Co. je osnovan i započeo proizvodnju 2020. godine. Već 18. novembra 2020. s proizvodne trake zvanično je sišao prvi automobil. Međutim, za manje od četiri godine rada, Nissanova najnovija fabrika Kini zatvara svoja vrata.
Od januara do maja 2024. kumulativna prodaja japanskog proizvođača u Kini iznosila je 286.445 jedinica, što je pad u odnosu na prethodnu godinu koja je takođe bila lošija od godine prije. Do ovih padova došlo je velikim dijelom zbog lokalnih proizvođača koje kineska vlada subvencionira i šakom i kapom, zbog čega prodaju električna vozila po sličnim cijenama kao kod automobila s motorima na unutrašnje sagorijevanje.
Kinezi postaju nemilosrdni, u ratu s cijenama istisnut će niz drugih renomiranih brendova s tržišta. Prošle godine svoje poslovanje je zbog istog razloga okončao Mitsubishi.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.