Portparol japanskog proizvođača rekao je da je fabrika kojom upravljaju Nissan i njegov partner Dongfeng Motor u Changzhouu, a koja proizvodi oko 130.000 modela Qashqai godišnje, prestala s proizvodnjom.
Ukupna proizvodnja Nissana u Kini iznosi 1,6 miliona vozila, proizvedenih u osam fabrika širom zemlje. Fabrika u Changzhouu čini 8 posto njihove ukupne proizvodnje.
Javni podaci pokazuju da je Nissan 2018. godine potpisao sporazum s opštinskom vladom u Changzhouu o reorganizaciji baze u tom gradu. Dongfeng Motor Co. je osnovan i započeo proizvodnju 2020. godine. Već 18. novembra 2020. s proizvodne trake zvanično je sišao prvi automobil. Međutim, za manje od četiri godine rada, Nissanova najnovija fabrika Kini zatvara svoja vrata.
Od januara do maja 2024. kumulativna prodaja japanskog proizvođača u Kini iznosila je 286.445 jedinica, što je pad u odnosu na prethodnu godinu koja je takođe bila lošija od godine prije. Do ovih padova došlo je velikim dijelom zbog lokalnih proizvođača koje kineska vlada subvencionira i šakom i kapom, zbog čega prodaju električna vozila po sličnim cijenama kao kod automobila s motorima na unutrašnje sagorijevanje.
Kinezi postaju nemilosrdni, u ratu s cijenama istisnut će niz drugih renomiranih brendova s tržišta. Prošle godine svoje poslovanje je zbog istog razloga okončao Mitsubishi.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.