Portparol japanskog proizvođača rekao je da je fabrika kojom upravljaju Nissan i njegov partner Dongfeng Motor u Changzhouu, a koja proizvodi oko 130.000 modela Qashqai godišnje, prestala s proizvodnjom.
Ukupna proizvodnja Nissana u Kini iznosi 1,6 miliona vozila, proizvedenih u osam fabrika širom zemlje. Fabrika u Changzhouu čini 8 posto njihove ukupne proizvodnje.
Javni podaci pokazuju da je Nissan 2018. godine potpisao sporazum s opštinskom vladom u Changzhouu o reorganizaciji baze u tom gradu. Dongfeng Motor Co. je osnovan i započeo proizvodnju 2020. godine. Već 18. novembra 2020. s proizvodne trake zvanično je sišao prvi automobil. Međutim, za manje od četiri godine rada, Nissanova najnovija fabrika Kini zatvara svoja vrata.
Od januara do maja 2024. kumulativna prodaja japanskog proizvođača u Kini iznosila je 286.445 jedinica, što je pad u odnosu na prethodnu godinu koja je takođe bila lošija od godine prije. Do ovih padova došlo je velikim dijelom zbog lokalnih proizvođača koje kineska vlada subvencionira i šakom i kapom, zbog čega prodaju električna vozila po sličnim cijenama kao kod automobila s motorima na unutrašnje sagorijevanje.
Kinezi postaju nemilosrdni, u ratu s cijenama istisnut će niz drugih renomiranih brendova s tržišta. Prošle godine svoje poslovanje je zbog istog razloga okončao Mitsubishi.
Povezane novosti
Cupra: Milion proizvedenih automobila od odvajanja od Seata
Španska marka Cupra za kratko vrijeme dostigla je prekretnicu od milion proizvedenih automobil od samostalnosti. Jubilarni model je Formentor.
Škoda 1000 MBX: Kupe verzija legendarnog modela “Hiljadu malih briga” za 21. vijek
Dva Škodina dizajnera reinterpretirala su klasičan i vrlo rijedak model za moderno doba. Riječ je o 1000 MBX, kupeu proizvedenom u ograničenoj seriji šezedesetih godina prošlog vijeka.
Transport&Environment: Plug-in hibridi su jedan od najvećih promašaja u historiji automobila
Organizacija Transport&Environment ponovo stavlja fokus pažnje na plug-in hibridne automobile i njihove stvarne emisije CO2, a evropska industrija želi nametnuti istu kategoriju kao i za električne automobile od 2035. godine.