Prije 13 godina Nissan je lansirao svoj prvi električni model masovne proizvodnje - Leaf. Nekoliko godina to je bio jedini model japanske marke s nultom emisijom CO2, a do danas je Leaf u dvije generacije prodat u više od 650.000 primjeraka širom svijeta.
Ponuda električnih modela porasla je 2014. godine, kada je lansiran model e-NV200, isključivo za evropsko tržište. Kasnije 2022. lansiran je Nissan Ariya, prvi električni crossover marke, a početkom ove godine na tržište je uveden nasljednik e-NV200 - Nissan Townstar EV.
Od milion prodatih baterijskih vozila većina njih, tačnije 320.000 automobila, isporučeno je u Evropi. Kina i Japan izjednačeni su s po 230.000 prodatih automobila, a slijedi ih Sjeverna Amerika, gdje je plasirano 210.000 Nissanovih električnih vozila. Preostalih 10.000 električara prodato je po drugim regijama.
Nissan u budućnosti želi značajno povećati ponudu električnih modela. Do 2030. godine japanski proizvođač namjerava globalno lansirati čak 19 novih električnih modela. Takođe, počevši od 2028., svi Nissanovi električni modeli koristit će naprednije baterije sa čvrstim elektrolitom, koje će nuditi veću autonomiju i brže punjenje.
Povezane novosti
Četvrta generacija Citroena C3 zvanično na bh. tržištu
Prepoznatljiv po svom modernom dizajnu, osmišljen je za sve vozače koji cijene pouzdanost, udobnost i inovativna rješenja, novi C3 je pravo osvježenje na bh. tržištu. Najveće osvježenje je cijena ispod 30.000 KM za osnovni model.
BYD proizveo 10 miliona elektrifikovanih automobila u 20 godina
Kineski gigant BYD zvanično je objavio da je dostigao impresivnu brojku od 10 miliona proizvedenih elektrifikovanih automobila. Ova prekretnica stiže gotovo 30 godina nakon osnivanja kompanije i skoro 20 godina nakon debija njihovog prvog modela.
Volkswagen i Rivian započinju partnerstvo vrijedno 5,8 milijardi dolara
Njemački gigant VW i američki proizvođač električnih vozila Rivian službeno su započeli zajedničko partnerstvo, uz povećanje Volksvagenovih ulaganja. Očekuje se da će prvi automobili proizvedeni u sklopu ovog partnerstva biti lansirani 2027. godine.