Prije 13 godina Nissan je lansirao svoj prvi električni model masovne proizvodnje - Leaf. Nekoliko godina to je bio jedini model japanske marke s nultom emisijom CO2, a do danas je Leaf u dvije generacije prodat u više od 650.000 primjeraka širom svijeta.
Ponuda električnih modela porasla je 2014. godine, kada je lansiran model e-NV200, isključivo za evropsko tržište. Kasnije 2022. lansiran je Nissan Ariya, prvi električni crossover marke, a početkom ove godine na tržište je uveden nasljednik e-NV200 - Nissan Townstar EV.
Od milion prodatih baterijskih vozila većina njih, tačnije 320.000 automobila, isporučeno je u Evropi. Kina i Japan izjednačeni su s po 230.000 prodatih automobila, a slijedi ih Sjeverna Amerika, gdje je plasirano 210.000 Nissanovih električnih vozila. Preostalih 10.000 električara prodato je po drugim regijama.
Nissan u budućnosti želi značajno povećati ponudu električnih modela. Do 2030. godine japanski proizvođač namjerava globalno lansirati čak 19 novih električnih modela. Takođe, počevši od 2028., svi Nissanovi električni modeli koristit će naprednije baterije sa čvrstim elektrolitom, koje će nuditi veću autonomiju i brže punjenje.
Povezane novosti
Prodaja elektrifikovanih automobila porasla za 25% globalno
Prema novom izvještaju istraživačke platforme Rho Motion, prodaja električnih i hibridnih automobila porasla je za 25% širom svijeta u 2024. godini. Prodato je više od 17 miliona takvih automobila.
Nekadašnji SsangYong se vraća na bh. tržište pod markom KGM
Mađarska grupacija AutoWallis, dodatno učvršćuje svoju poziciju lidera na regionalnom tržištu automobila nakon što je postigla ekskluzivni sporazum o distribuciji KGM vozila za Bosnu i Hercegovinu.
Alfa Romeo Junior Ibrida Q4 je uzdanica italijanske marke ove godine
Novi Alfin subkompaktni crossover nudi opciju pogona na sva četiri točka i hibridne tehnologije preuzete od Jeepa Avengera 4xe. Nazvan Junior Ibrida Q4, Alfin crossover postavljen je kao ključni adut Alfe Romeo u 2025. godini.