Nissan je novi gubitnik u Evropi, kriza potresa proizvodnju modela Qashqai
Ozbiljna kriza koja pogađa Nissan primorala je japanski brend da promijeni strategiju proizvodnje na svom vodećem modelu. Kako bi smanjio troškove, Japanci su smanjili proizvodnju Qashqaija s dvije na jednu smjenu.
Nissan se suočava s ozbiljnim problemima na Starom kontinentu i daleko je od toga da ih riješi, naročito ne u najkraćem mogućem roku. Japanska kompanija je praktično završila svoje pokušaje spajanja s Hondom i sada traži novog partnera.
Ove okolnosti stavljaju Nissana u sve težu situaciju, a prva žrtva odnosi se na njihov najprodavaniji model, koji je prošle godine prodat u 140.000 primjeraka, čak skoro 50.000 jedinica više od drugoplasiranog modela Juke. Popularni SUV, koji je temeljito redizajniran sredinom prošle godine i koji je najprodavaniji model marke, sada se suočava s problematičnim odlukama menadžmenta.
Kao pionir kompaktnog SUV segmenta, Qashqai je iznimno uspješan model kroz sve generacije. Komercijalni uspjeh ovog modela ključan je za poslovanje Nissana, koji sada, u trenutnoj krizi, žrtvuje ovaj model. Nissan je u prošlosti imao proizvodnu strategiju koja se znatno razlikovala od konkurencije, jer su uvijek imali unaprijed proizvedene nekoliko hiljada vozila u različitim konfiguracijama, kako bi kupci mogli brzo preuzeti svoje automobile.
Iako je ova strategija na prvi pogled djelovala kao majstorski potez, postaje problematična kada prodaja opada i stagnira. Nissan je odlučio smanjiti troškove, a prva mjera bila je smanjenje proizvodnje Qashqaija s dvije smjene na samo jednu.
Nissan je svjestan da će ova odluka biti nepopularna, čak i da će negativno utjecati na njihov tržišni udio u Europi, ali vjeruju da će značajno smanjiti gubitke. Posebno sada, kada se brend suočava s jednim od najvećih izazova u posljednjim godinama: lansiranjem treće generacije Nissan Leafa, na koju polažu velike nade za veliki uspjeh, iako Evropu trese nestabilna prodaja električnih vozila.
Povezane novosti
Seat već započeo s proizvodnjom redizajnirane Ibize i Arone
Španski Seat je zvanično započeo proizvodnju novih redizajniranih Arona i Ibize u svojoj fabrici u Španiji. Oba modela su prošla drugi tretman zatezanja bora.
Ažuriran Toyotin “električar”: Šta je sve novo na redizajniranom bZ4X?
Jedini električni model japanske marke doživio je blago zatezanje bora, ali i niz tehničkih nadogradnji. Naglasak je na snažnijim elektromotorima, novim baterijama i većoj autonomiji.
Kineski Leapmotor postigao rekord u novembru i prodao više od 70.000 automobila
Leapmotor je postavio novi mjesečni rekord isporuka u novembru, kada je kineski proizvođač isporučio 70.327 vozila, pretekavši Volvo globalno.