Članak top banner 970x90
Vijesti

Nissan će razvijati i proizvoditi električne automobile u Kini

Nissan je najavio da se udružio s kineskim univerzitetom Tsinghua na razvoju budućih električnih automobila u toj azijskoj zemlji. Ova mjera je poduzeta kako bi se povećala konkurentnost japanskog brenda u segment električnih vozila.

Autor: BIHAMK

Japanski proizvođač nedavno je proslavio 90 godina od osnivanja. Iako taj jubilej nije povezan s novim starteškim potezom, Nissan želi da se nametne na tržištu električnih automobila. Ranije ove godine, Nissan je najavio plan za lansiranje skoro 20 novih električnih modela do 2030. godine. Takođe, svi budući modeli lansirani na evropsko tržište bit će električni modeli.

Kako bi išli u korak s konkurencijom, Japanci su se udružili s kineskim univerzitetom na razvoju i proizvodnji električnih automobila u toj zemlji. Naime, Nissan je ušao u partnerstvo sa Univerzitetom Tsinghua, koje će japanskom brendu obezbijediti lokalne resurse za istraživanje i razvoj budućih električnih modela. U tu svrhu Nissan će osnovati zajednički istraživački centar sa ovim univerzitetom.

Japanski proizvođač automobila također želi razviti najmanje 10 novih električnih automobila za kinesko tržište do 2026. godine. Od toga će četiri biti pod Nissanovom značkom, a ostalih šest će se prodavati pod imenom partnera u ovoj zemlji.

U posljednjih 10 mjeseci 2023. kinesko tržište činilo je samo petinu Nissanove ukupne prodaje. Na ovom tržištu Japanci su prodali 2,8 miliona automobila.

BIHAMK

Povezane novosti

Kineski Hongqi želi lansirati 12 novih modela u Evropi

Kineski Hongqi želi lansirati 12 novih modela u Evropi

Kineski proizvođači automobila sve više okupiraju evropsko tržište unatoč povećanju carinske stope pri uvozu. Međutim, Kinezi ne odustaju od Starog kontinenta, a u tom kontekstu marka Hongqi planira lansiranje 12 novih modela u narednih pet godina.

Lancia započela testiranje novog Ypsilona Rally4 HF

Lancia započela testiranje novog Ypsilona Rally4 HF

Lancia je zvanično započela testiranje automobila s kojim se Italijani vraćaju na svjetsku reli scenu nakon 32 godine pauze. Za volanom takmičarskog modela bio je legendarni Miki Biasion, dvostruki svjetski prvak u WRC-u.

Možda bi vas zanimalo