Nissan će razvijati i proizvoditi električne automobile u Kini
Nissan je najavio da se udružio s kineskim univerzitetom Tsinghua na razvoju budućih električnih automobila u toj azijskoj zemlji. Ova mjera je poduzeta kako bi se povećala konkurentnost japanskog brenda u segment električnih vozila.
Japanski proizvođač nedavno je proslavio 90 godina od osnivanja. Iako taj jubilej nije povezan s novim starteškim potezom, Nissan želi da se nametne na tržištu električnih automobila. Ranije ove godine, Nissan je najavio plan za lansiranje skoro 20 novih električnih modela do 2030. godine. Takođe, svi budući modeli lansirani na evropsko tržište bit će električni modeli.
Kako bi išli u korak s konkurencijom, Japanci su se udružili s kineskim univerzitetom na razvoju i proizvodnji električnih automobila u toj zemlji. Naime, Nissan je ušao u partnerstvo sa Univerzitetom Tsinghua, koje će japanskom brendu obezbijediti lokalne resurse za istraživanje i razvoj budućih električnih modela. U tu svrhu Nissan će osnovati zajednički istraživački centar sa ovim univerzitetom.
Japanski proizvođač automobila također želi razviti najmanje 10 novih električnih automobila za kinesko tržište do 2026. godine. Od toga će četiri biti pod Nissanovom značkom, a ostalih šest će se prodavati pod imenom partnera u ovoj zemlji.
U posljednjih 10 mjeseci 2023. kinesko tržište činilo je samo petinu Nissanove ukupne prodaje. Na ovom tržištu Japanci su prodali 2,8 miliona automobila.
Povezane novosti

Najpouzdaniji automobilski brendovi na svijetu: Japanci i dalje dominiraju
Svake godine organizacija Consumer Reports objavljuje listu proizvođača automobila rangiranih prema pouzdanosti. Očekivano, japanski brendovi ponovo zauzimaju vrh, dok je najbolje rangirani evropski proizvođač tek na sedmom mjestu.

Vraća se kultna Lancia Fulvia
Lancia Fulvia bi mogla biti oživljena u bliskoj budućnosti. Stellantis, grupa čiji je Lancia dio, prijavila je prije nekoliko dana Kancelariji Evropske unije za intelektualnu svojinu novi žig sa imenom slavnog modela.

Toyota prodala više od šest miliona elektrifikovanih vozila u Evropi
Rekordi su tu da se ruše, a jubileji da se slave. Najveći svjetski proizvođač automobila Toyota obilježava novu prekretnicu i ruši prodajni rekord na evropskom tržištu. Od 1997. godine prodato je oko šest miliona elektrifikovanih vozila, uglavnom hibrida.