Nissan će razvijati i proizvoditi električne automobile u Kini
Nissan je najavio da se udružio s kineskim univerzitetom Tsinghua na razvoju budućih električnih automobila u toj azijskoj zemlji. Ova mjera je poduzeta kako bi se povećala konkurentnost japanskog brenda u segment električnih vozila.
Japanski proizvođač nedavno je proslavio 90 godina od osnivanja. Iako taj jubilej nije povezan s novim starteškim potezom, Nissan želi da se nametne na tržištu električnih automobila. Ranije ove godine, Nissan je najavio plan za lansiranje skoro 20 novih električnih modela do 2030. godine. Takođe, svi budući modeli lansirani na evropsko tržište bit će električni modeli.
Kako bi išli u korak s konkurencijom, Japanci su se udružili s kineskim univerzitetom na razvoju i proizvodnji električnih automobila u toj zemlji. Naime, Nissan je ušao u partnerstvo sa Univerzitetom Tsinghua, koje će japanskom brendu obezbijediti lokalne resurse za istraživanje i razvoj budućih električnih modela. U tu svrhu Nissan će osnovati zajednički istraživački centar sa ovim univerzitetom.
Japanski proizvođač automobila također želi razviti najmanje 10 novih električnih automobila za kinesko tržište do 2026. godine. Od toga će četiri biti pod Nissanovom značkom, a ostalih šest će se prodavati pod imenom partnera u ovoj zemlji.
U posljednjih 10 mjeseci 2023. kinesko tržište činilo je samo petinu Nissanove ukupne prodaje. Na ovom tržištu Japanci su prodali 2,8 miliona automobila.
Povezane novosti
Cupra: Milion proizvedenih automobila od odvajanja od Seata
Španska marka Cupra za kratko vrijeme dostigla je prekretnicu od milion proizvedenih automobil od samostalnosti. Jubilarni model je Formentor.
Škoda 1000 MBX: Kupe verzija legendarnog modela “Hiljadu malih briga” za 21. vijek
Dva Škodina dizajnera reinterpretirala su klasičan i vrlo rijedak model za moderno doba. Riječ je o 1000 MBX, kupeu proizvedenom u ograničenoj seriji šezedesetih godina prošlog vijeka.
Transport&Environment: Plug-in hibridi su jedan od najvećih promašaja u historiji automobila
Organizacija Transport&Environment ponovo stavlja fokus pažnje na plug-in hibridne automobile i njihove stvarne emisije CO2, a evropska industrija želi nametnuti istu kategoriju kao i za električne automobile od 2035. godine.