Nissan će razvijati i proizvoditi električne automobile u Kini
Nissan je najavio da se udružio s kineskim univerzitetom Tsinghua na razvoju budućih električnih automobila u toj azijskoj zemlji. Ova mjera je poduzeta kako bi se povećala konkurentnost japanskog brenda u segment električnih vozila.
Japanski proizvođač nedavno je proslavio 90 godina od osnivanja. Iako taj jubilej nije povezan s novim starteškim potezom, Nissan želi da se nametne na tržištu električnih automobila. Ranije ove godine, Nissan je najavio plan za lansiranje skoro 20 novih električnih modela do 2030. godine. Takođe, svi budući modeli lansirani na evropsko tržište bit će električni modeli.
Kako bi išli u korak s konkurencijom, Japanci su se udružili s kineskim univerzitetom na razvoju i proizvodnji električnih automobila u toj zemlji. Naime, Nissan je ušao u partnerstvo sa Univerzitetom Tsinghua, koje će japanskom brendu obezbijediti lokalne resurse za istraživanje i razvoj budućih električnih modela. U tu svrhu Nissan će osnovati zajednički istraživački centar sa ovim univerzitetom.
Japanski proizvođač automobila također želi razviti najmanje 10 novih električnih automobila za kinesko tržište do 2026. godine. Od toga će četiri biti pod Nissanovom značkom, a ostalih šest će se prodavati pod imenom partnera u ovoj zemlji.
U posljednjih 10 mjeseci 2023. kinesko tržište činilo je samo petinu Nissanove ukupne prodaje. Na ovom tržištu Japanci su prodali 2,8 miliona automobila.
Povezane novosti
Premijera novog Audija Q3 i otvorenje Audi Progressive Showroom Concepta u Sarajevu
Povodom događaja Audi Winter Party, bh. javnosti premijerno je predstavljen potpuno novi Audi Q3, ali i svečano otvoren Audi Progressive Showroom Concept salon u okviru kompanije Porsche Sarajevo, jedinstven u ovom dijelu Evrope.
EU zvanično ukida zabranu motora s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine
Nakon pritiska sa svih strana, Evropska unija odustaje od plana zabrane prodaje automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine. Umjesto toga, cilj je smanjenje emisije CO2 za 90% u odnosu na nivoe iz 2021. godine.
Cijene baterija nikada nisu bile niže, u 2026. godini predviđa se dodatni pad
U 2025. godini, troškovi baterija su dostigli svoj historijski minimum. Zbog toga električni automobili postaju sve jeftiniji, a najave stručnjaka su da će cijena dodatno padati i u 2026. godini.