Nije iznenađenje: Dacia Duster je najprodavaniji SUV u B segmentu u Evropi
Rast brenda Dacia više nije iznenađenje. Rumunski brend je izgradio imidž pouzdane i pristupačne marke, zbog čega danas ima dva modela u 10 najprodavanijih automobila u Evropi. Nakon Sandera, sad se nametnuo i Duster u popularnom B-SUV segmentu.
Nema sumnje, SUV-ovi su najprodavaniji automobilski oblik u Evropi, a B-SUV segment je drugi po popularnosti. Prema posljednjim podacima, 762.800 SUV vozila B-segmenta registrovano je na Starom kontinentu u prva četiri mjeseca godine tekuće godine.
Iako su se u ovom segmentu smjenjivali Volkswagen T-Roc i Toyota Yaris Cross, sad je došao red na Dustera treće generacije. Rumunski SUV je preuzeo lidersku palicu u ovom važnom segmentu nakon što je u prva četiri mjeseca godine prodato približno 64.000 jedinica. To je istovremeno 13% više nego u istom periodu 2024. godine, što još jednom podcrtava popularnost rumunskog SUV-a.
Volkswagen T-Roc i Toyota Yaris Cross su tako pali na drugo i treće mjesto ispred Peugeota 2008 i Ford Pume, čiji broj isporuka je pao za 14 posto. Na pozicijama iza su se našli Renault Captur, MG ZS, Volkswagen T-Cross, Nissan Juke i Jeep Avenger.
Ono što je još zanimljivije. Volkswagen Tiguan je registrovan u 70.700 registracija, što ga čini najpopularnijim SUV-om, ne samo u matičnom C-SUV, nego u svim SUV segmentima u Evropi.
Očekivano, u D-SUV segmentu, Škoda Kodiaq je preuzela vodstvo, s porastom od 31 posto, dok je Tesla Model Y izgubio vodeću poziciju, nakon pada od 49 posto.
Povezane novosti
U BiH premijerno predstavljeni Chery Arrizo 8 i redizajnirani Chery Tiggo 4 Hybrid
Na bh. tržištu predstavljena su dva noviteta - Arrizo 8 i redizajnirani Chery Tiggo 4. Dok Tiggo 4 poznajemo još od ranije, Arrizo 8 je potpuno novi predstavnik u ponudi modela koji se mogu pronaći kod bh. uvoznika automobila Chery.
Jeste li primijetili kako umjetna inteligencija tiho preuzima kontrolu nad našim automobilima?
Vrijeme kad je tempomat bio vrhunac tehnologije davno je prošlo - današnji sistemi samostalno odlučuju o ubrzanju, kočenju i korekciji smjera, dok vozač formalno ostaje glavna figura.
Novi električni BMW iX3 prešao više od 1.000 kilometara s jednim punjenjem
Mogu li električni automobili biti na nivou dizelaša? Novi BMW iX3 je dokaz da mogu, ali uz određene kompromise. Automobil je testiran na cesti od Mađarske do Debrecena do Münchena u Njemačkoj na ruti dužoj od 1.000 km.