Dio prihoda bit će upotrijebljen za smanjenje duga Ford-Werke Njemačka, budući da se kompanija suočava s dugom većim od pet milijardi eura. Sredstva će također podržati višegodišnji plan podrške tekućim naporima kompanije u restrukturiranju.
Prema njemačkom sindikatu IG Metall, Ford planira otpustiti 2.900 radnika u svojoj fabrici u Kelnu, ali ova otpuštanja ne mogu biti izvršena do 2032. godine. Ford je 2024. godine zabilježio značajan pad prodaje u Evropi, prodavši 87.174 jedinica manje nego 2023. godine.
Tržišni udio kompanije pao je sa 4 posto na 3,3 posto. Ovaj pad se pripisuje eliminaciji tradicionalnih i dugogodišnjih modela kao što su Mondeo, Fiesta i Ka. Istovremeno, marka u novembru ove godine planira penzionisati i Focus što će biti novi udar na prodaju.
Ni ova godina nije krenula kako treba, marka je u januaru zabilježila novi pad. Ford je naime prodao 12,2 posto manje automobila. U pitanju su 4.372 manje registrovana nova automobila u Evropi u prvom mjesecu prema statistici Evropskog udruženja proizvođača automobila (ACEA).
Pored Focusa, trenutno jedini Fordov model koji se prodaje u Evropi koji nije crossover, SUV ili komercijalno vozilo je Mustang, najsportskiji model u gami. Kompanija takođe nudi četiri električna modela u Evropi, od kojih su dva (Explorer i Capri) usko povezana s Volkswagen proizvodima s kojima dijele platformu.
Tržišni udio električnih vozila u Evropi je opao prošle godine, što je negativno uticalo na američku kompaniju i njihovu filijalu na Starom kontinentu.
Povezane novosti
Cijene baterija nikada nisu bile niže, u 2026. godini predviđa se dodatni pad
U 2025. godini, troškovi baterija su dostigli svoj historijski minimum. Zbog toga električni automobili postaju sve jeftiniji, a najave stručnjaka su da će cijena dodatno padati i u 2026. godini.
Kia predstavia SUV Seltos, u BiH stiže sredinom 2026. godine
Ovo je druga generacija globalno uspješnog kompaktnog SUV-a i strateški važan globalni proizvod za korejsku marku. Do sada se Seltos nije prodavao u Evropi.
Seat već započeo s proizvodnjom redizajnirane Ibize i Arone
Španski Seat je zvanično započeo proizvodnju novih redizajniranih Arona i Ibize u svojoj fabrici u Španiji. Oba modela su prošla drugi tretman zatezanja bora.