Vijesti

Nakon što je dotakao dno, Ford ulaže 4,4 milijarde eura u evropske operacije

Ford Motor Company najavio je ulaganje od 4,4 milijarde eura za transformaciju svog poslovanja u Evropi. Glavni cilj je smanjenje troškova i povećanje svoje konkurentnosti na kontinentu.

Autor: BIHAMK

Dio prihoda bit će upotrijebljen za smanjenje duga Ford-Werke Njemačka, budući da se kompanija suočava s dugom većim od pet milijardi eura. Sredstva će također podržati višegodišnji plan podrške tekućim naporima kompanije u restrukturiranju.

Prema njemačkom sindikatu IG Metall, Ford planira otpustiti 2.900 radnika u svojoj fabrici u Kelnu, ali ova otpuštanja ne mogu biti izvršena do 2032. godine. Ford je 2024. godine zabilježio značajan pad prodaje u Evropi, prodavši 87.174 jedinica manje nego 2023. godine.

Tržišni udio kompanije pao je sa 4 posto na 3,3 posto. Ovaj pad se pripisuje eliminaciji tradicionalnih i dugogodišnjih modela kao što su Mondeo, Fiesta i Ka. Istovremeno, marka u novembru ove godine planira penzionisati i Focus što će biti novi udar na prodaju.

Ni ova godina nije krenula kako treba, marka je u januaru zabilježila novi pad. Ford je naime prodao 12,2 posto manje automobila. U pitanju su 4.372 manje registrovana nova automobila u Evropi u prvom mjesecu prema statistici Evropskog udruženja proizvođača automobila (ACEA).

Pored Focusa, trenutno jedini Fordov model koji se prodaje u Evropi koji nije crossover, SUV ili komercijalno vozilo je Mustang, najsportskiji model u gami. Kompanija takođe nudi četiri električna modela u Evropi, od kojih su dva (Explorer i Capri) usko povezana s Volkswagen proizvodima s kojima dijele platformu.

Tržišni udio električnih vozila u Evropi je opao prošle godine, što je negativno uticalo na američku kompaniju i njihovu filijalu na Starom kontinentu.

Tagovi
BIHAMK

Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine

Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Možda bi vas zanimalo