Ferrari 250 GTO je ponovo najskuplji model italijanske marke. Nedavno je ovaj originalni model iz 1962. godine pao pod čekić aukcisjke kuće RM Sotheby's, gdje je automobil prodan za rekordnih 51,7 miliona dolara. Ovaj model je već nekoliko puta mijenjao vlasnika i svaki put mu cijena skoči i bude prodan za rekordan iznos.
Primjer o kojem je riječ je poseban, jer je to upravo automobil koji je ostvario pobjedu u svojoj klasi na trci 1.000 kilometara Nurburgringa. Isti automobil, koji je pripremio tvornički tim Ferrarija, također se takmičio na Le Mansu iste godine, ali je morao odustati od trke zbog problema sa pregrijavanjem motora.
Prvobitno je ovaj Ferrari 250 GTO imao 4,0 litarski V12 motor, jedini automobil sa ovim motorom. Kasnije je motor zamijenjen manjim motorom od 3,0 litara. Automobil je prodan privatnom timu 1963. godine i tada je iz Evrope prebačen u Sjedinjene Američke Države.
Tamo je 1985. godine pronašao novog vlasnika, a primjer je učestvovao na događajima posvećenim klasičnim automobilima. Uz ovaj primjerak, sretni kupac dobija i originalne dokumente za postavljanje automobila na stazama Nurburgring i Le Mans.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.