Ferrari 250 GTO je ponovo najskuplji model italijanske marke. Nedavno je ovaj originalni model iz 1962. godine pao pod čekić aukcisjke kuće RM Sotheby's, gdje je automobil prodan za rekordnih 51,7 miliona dolara. Ovaj model je već nekoliko puta mijenjao vlasnika i svaki put mu cijena skoči i bude prodan za rekordan iznos.
Primjer o kojem je riječ je poseban, jer je to upravo automobil koji je ostvario pobjedu u svojoj klasi na trci 1.000 kilometara Nurburgringa. Isti automobil, koji je pripremio tvornički tim Ferrarija, također se takmičio na Le Mansu iste godine, ali je morao odustati od trke zbog problema sa pregrijavanjem motora.
Prvobitno je ovaj Ferrari 250 GTO imao 4,0 litarski V12 motor, jedini automobil sa ovim motorom. Kasnije je motor zamijenjen manjim motorom od 3,0 litara. Automobil je prodan privatnom timu 1963. godine i tada je iz Evrope prebačen u Sjedinjene Američke Države.
Tamo je 1985. godine pronašao novog vlasnika, a primjer je učestvovao na događajima posvećenim klasičnim automobilima. Uz ovaj primjerak, sretni kupac dobija i originalne dokumente za postavljanje automobila na stazama Nurburgring i Le Mans.
Povezane novosti

Neočekivani povratak petovratnog Smarta
Nestali Smart ForFour vratit će se na tržište kako bi konkurisao, između ostalih, novom Renault Twingu. Nazvan Smart #4, pozicionirat će se u rastućoj Smart paleti kao "stariji brat" budućeg Smart #2, nasljednika također nestalog ForTwo modela.

Protekli mjesec u BIHAMK-u: septembar, 2025. godina
Iako smo ispratili ljeto, tokom kojeg smo za dosta vas bili pravi prijatelj na cesti, jer smo vam pruženom intervencijom ili informacijom omogućili bezbjedan nastavak putovanja, dolazak septembra i početak jeseni nosi sa sobom nove izazove.

Kineska vlada pooštrava pravila o subvencijama za elektrificirana vozila
Samo modeli koji nude više od 100 kilometara čisto električnog dometa i imaju nisku potrošnju energije i dalje će imati koristi od poreskih olakšica.