Ferrari 250 GTO je ponovo najskuplji model italijanske marke. Nedavno je ovaj originalni model iz 1962. godine pao pod čekić aukcisjke kuće RM Sotheby's, gdje je automobil prodan za rekordnih 51,7 miliona dolara. Ovaj model je već nekoliko puta mijenjao vlasnika i svaki put mu cijena skoči i bude prodan za rekordan iznos.
Primjer o kojem je riječ je poseban, jer je to upravo automobil koji je ostvario pobjedu u svojoj klasi na trci 1.000 kilometara Nurburgringa. Isti automobil, koji je pripremio tvornički tim Ferrarija, također se takmičio na Le Mansu iste godine, ali je morao odustati od trke zbog problema sa pregrijavanjem motora.
Prvobitno je ovaj Ferrari 250 GTO imao 4,0 litarski V12 motor, jedini automobil sa ovim motorom. Kasnije je motor zamijenjen manjim motorom od 3,0 litara. Automobil je prodan privatnom timu 1963. godine i tada je iz Evrope prebačen u Sjedinjene Američke Države.
Tamo je 1985. godine pronašao novog vlasnika, a primjer je učestvovao na događajima posvećenim klasičnim automobilima. Uz ovaj primjerak, sretni kupac dobija i originalne dokumente za postavljanje automobila na stazama Nurburgring i Le Mans.
Povezane novosti

Volvo XC60 postao najprodavaniji model u historiji švedskog brenda
SUV-ovi su danas u velikom zamahu na evropskom tržištu. Stoga ne čudi što je XC60, računajući brojke dvije generacije, postao najprodavaniji model u historiji švedskog brenda, pobijedivši vrlo uspješni model 240.

Cadillac isporučio prvi električni SUV Celestiq po nimalo privlačnoj cijeni
Cadillac je zvanično započeo isporuke svog luksuznog električnog modela, Celestiq, tri godine nakon zvaničnog lansiranja. Vodeći model američkog brenda ima početnu cijenu od oko 350.000 dolara.

Nissan u Evropi lansirao e-Power pogon sljedeće generacije
Nissan je zvanično lansirao novu generaciju svog e-Power hibridnog sistema u Evropi. Prvi model koji će se prodavati na Starom kontinentu i koji je dobio novi sistem je Qashqai.