Najmlađi Porscheov brend je lansiran 2018., a na bh. tržište je stigao prije tek dvije godine. Cupra je jedan od najbržerastućih brendova u Evropi sa prodatih 178.000 automobila za 10 mjeseci tekuće godine i rastom od 9,2 posto u odnosu na isti period prole godine.
Mladi španski brend je u usponu i na bosanskohercegovačkom tržištu, iako na našim ulicama možemo vidjeti neki od atraktivno dizjaniranih modela poput Formentora, Atece ili Leona. Sada im se pridužuje četvrti model u asortimanu, koji je otkriven u modernom ambijentu takozvane Cupra garaže.
Dizajniran je i razvijen u Barseloni, a proizvodi se u Audi fabrici u Mađarskoj i nedvojbeno jača Cupra brend, koji postaje sigurniji u svoj identitet više neko ikada prije, ostavljajući akcenat na autentičnost i buntovnički duh. Terramar predstavlja spoj prošlosti i budućnosti. Svoje ime duguje legendarnoj trkačkoj stazi Terramar u Sitgesu, gdje je Cupra brend rođen prije šest godina. Danas, ovaj model simbolizuje iskorak u novo doba, ulazak u najbržerastući segment u Evropi, uz savremen pristup elektrifikaciji i ekonomičnosti.
Unutrašnjost reinterpretira sportski duh s kokpitom orijentisanim na vozača, praćen značajnim poboljšanjem u dizajnu centralne konzole. Novodizajnirani i poboljšani HMI implementiran je u digitalni kokpit iza volana, kao i u 12,9'' infotainment sistem. Smjeli, aerodinamični oblik uz prepoznatljive linije koje ističu Cupra identitet, pružaju osjećaj prestiža i udobnosti. Nova boja ''Century Bronze Matt'', dostupna ekskluzivno za ovaj model, dodatno naglašava jedinstveni stil. Marka nastavlja svoju saradnju sa audio stručnjacima kompanije Sennheiser Mobility, integrišući audio sistem visoke kvalitete sa 12 zvučnika koji uranja slušaoca u čisto zvučno iskustvo.
Ono što Terramar čini prepoznatljivim u svako doba dana, jesu ''oči automobila''. Svjetlosni potpis brenda u tri trougla i tehnologija visoke definicije, pozicioniraju ga među vozila zavidnog ranga.
Dostupan s tri pogonske tehnologije: TSI (benzin), eTSI (blagi hibrid) i eHybrid (''plug-in'' hibrid), Terramar isporučuje pogonske sklopove u rasponu od 150 do 272 KS. Kod ''priključne'' i ujedno najsnažnije verzije, domet u čisto električnom režimu iznosi do 100 kilometara, što je idealno za gradsku vožnju i svakodnevne obaveze bez potrebe za potrošnjom benzina.
Cijene novog Terramara startaju od 69.915 KM s PDV-om. Uvoznik, uz akcent na širenje mreže u BiH, ima velika očekivanja od ovog atraktivnog SUV-a.
Povezane novosti

Slavlje u Minhenu, BMW proizveo tri miliona elektrificiranih automobila
Bavarski proizvođač automobila objavio je da je dostigao veliku proizvodnu prekretnicu. U Minhenu je proizveden 3-milioniti elektrificirani automobil.

Volvo pod pritiskom: Najavljeno otpuštanje 3.000 radnika
Švedski proizvođač automobila najavio je da će otpustiti 3.000 zaposlenih u okviru plana restrukturiranja koji ima za cilj smanjenje troškova za oko 1,6 milijardi eura.

Škoda Elroq je bio favorit Evropljana kao najprodavaniji električni automobil u aprilu
Prema najnovijim podacima o prodaji za april, Škoda Elroq je završio kao lider u segmentu električnih automobila na Starom kontinentu. Volkswagen ID.3 i ID.7 kompletirali su postolje.